跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3246


2661#
發表於 09-5-13 13:03 |只看該作者
有無睇醫生呀?唔好飲奶一個星期,可以飲豆奶。不過o個時係醫生比一罐我,所以唔知咩牌子添﹗建議你都係睇醫生問問好d﹗

白粥係可以的﹗

原帖由 tps0701 於 09-5-13 11:18 發表
Help!!
呢幾日仔仔一日肚潟3次, 今日是第5日, 我想問大家, 我好唔好煲粥比佢食?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2662#
發表於 09-5-13 13:55 |只看該作者
之前我阿女都係, 因為跟我地出街食大人野, 點知油利得滯, 肚痾, 又係1日3次度

醫生叫最好唔好食幼, 真係要食就開稀奶, 平時既5份1or5份2, 最好食白粥, 重要係稀粥, 唔好食杰粥
唔好食餅 or bread, 因為佢話bread其實好油, 因為用牛油造


原帖由 tps0701 於 09-5-13 11:18 發表
Help!!
呢幾日仔仔一日肚潟3次, 今日是第5日, 我想問大家, 我好唔好煲粥比佢食?


別墅

積分: 704


2663#
發表於 09-5-13 14:20 |只看該作者
臭臭媽,
好多謝你的來電, 估唔到你會打電話比我, 話我知藥方, 真是要比個kiss你

zoesychan,
我諗同你的case一樣, 由星期六同婆婆飲茶o個晚開始肚潟, 佢都係食bread多, 星期日又食左蛋糕, 食滯左

而家只煲白粥+formula milk +water比佢食, 唔知仲食唔食得生果?

原帖由 zoesychan 於 09-5-13 13:55 發表
之前我阿女都係, 因為跟我地出街食大人野, 點知油利得滯, 肚痾, 又係1日3次度

醫生叫最好唔好食幼, 真係要食就開稀奶, 平時既5份1or5份2, 最好食白粥, 重要係稀粥, 唔好食杰粥
唔好食餅 or bread, 因為佢話bread其 ...


別墅

積分: 704


2664#
發表於 09-5-13 14:29 |只看該作者
無呀, 看多幾日先, 仔仔而家無脫水, 食得, 玩得, 我諗ok啩!
原帖由 lic9 於 09-5-13 13:03 發表
有無睇醫生呀?唔好飲奶一個星期,可以飲豆奶。不過o個時係醫生比一罐我,所以唔知咩牌子添﹗建議你都係睇醫生問問好d﹗

白粥係可以的﹗


大宅

積分: 3513


2665#
發表於 09-5-13 14:29 |只看該作者
原帖由 小吉梨 於 09-5-13 09:40 發表
大家好呀!!! 一城小吉報到~

我上bk咁耐都唔知有這個討論哩~


小吉而家11個月啦, 唔知我地有無見過大家哩?


歡迎你呀.... 可能見過都唔出奇, 有時係街到見到d小朋友我都會望下架...


大宅

積分: 3513


2666#
發表於 09-5-13 14:30 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-5-13 11:48 發表
少左上黎...大家好嘛

我星期六都第一次睇左將會搬既單位....真係好想早D到7月搬入去...

littlecar... 咁預早歡迎你先....


大宅

積分: 3513


2667#
發表於 09-5-13 14:34 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-13 12:37 發表
試下比d'慢頭包'佢食下,,同埋唔好比奶佢飲呀!!!
白粥係可以嫁...

咩係'慢頭包'呀... 可以煲d淮山+粟子糊仔, 可以止瀉架, 不過如果冇咩可以比佢痾下, 等佢痾晒d細菌, 不過要飲多d水呀....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2668#
發表於 09-5-13 14:37 |只看該作者
醫生話唔好食生果住, 因為佢d腸胃而家有問題, 醫生話食得多會痾得多架, 菜都唔好食住, 因係係千維, 又係食得多痾得多


原帖由 tps0701 於 09-5-13 14:20 發表
臭臭媽,
好多謝你的來電, 估唔到你會打電話比我, 話我知藥方, 真是要比個kiss你

zoesychan,
我諗同你的case一樣, 由星期六同婆婆飲茶o個晚開始肚潟, 佢都係食bread多, 星期日又食左蛋糕, 食滯左 ...


別墅

積分: 769


2669#
發表於 09-5-13 14:43 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-5-13 14:37 發表
醫生話唔好食生果住, 因為佢d腸胃而家有問題, 醫生話食得多會痾得多架, 菜都唔好食住, 因係係千維, 又係食得多痾得多


系啊,我之前都有聽醫生講,如果肚痾的時候,最好唔好食野,頂多都是食稀白粥,等差唔多將d污糟野排完,先好食返野


大宅

積分: 3513


2670#
發表於 09-5-13 14:47 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-13 14:20 發表
臭臭媽,
好多謝你的來電, 估唔到你會打電話比我, 話我知藥方, 真是要比個kiss你

zoesychan,
我諗同你的case一樣, 由星期六同婆婆飲茶o個晚開始肚潟, 佢都係食bread多, 星期日又食左蛋糕, 食滯左 ...

唔洗客氣啦.... 其實我都知打比你好似有d突然, 不過, 頭先唔方便reply, 我又心急, 我都明係會好擔心, 我見又有你個電話, 咪call 你囉...
生果都係唔好住啦, 因為都係生冷野....


大宅

積分: 3246


2671#
發表於 09-5-13 14:55 |只看該作者
ZOE講得o岩,奶都要開稀1/5 or2/5。

稀奶、稀白粥 & 水,無其他。如果無嘔,都可以唔駛睇醫生o既﹗等佢痾晒d菌就ok。

原帖由 pangchaimami 於 09-5-13 14:47 發表

唔洗客氣啦.... 其實我都知打比你好似有d突然, 不過, 頭先唔方便reply, 我又心急, 我都明係會好擔心, 我見又有你個電話, 咪call 你囉...
生果都係唔好住啦, 因為都係生冷野.... ...


別墅

積分: 704


2672#
發表於 09-5-13 15:25 |只看該作者
唔飲奶佢唔訓覺嫁
只食曼頭+白粥, 夠飽嗎?

原帖由 ^.^morris 於 09-5-13 12:37 發表
試下比d'慢頭包'佢食下,,同埋唔好比奶佢飲呀!!!
白粥係可以嫁...


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2673#
發表於 09-5-13 15:34 |只看該作者
我住43座呀...你地有無人近我架....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-13 14:30 發表

littlecar... 咁預早歡迎你先....


大宅

積分: 2224


2674#
發表於 09-5-13 15:43 |只看該作者
哈哈...正確d講係"曼頭"


原帖由 pangchaimami 於 09-5-13 14:34 發表

咩係'慢頭包'呀... 可以煲d淮山+粟子糊仔, 可以止瀉架, 不過如果冇咩可以比佢痾下, 等佢痾晒d細菌, 不過要飲多d水呀....


大宅

積分: 2224


2675#
發表於 09-5-13 15:45 |只看該作者
曼頭係包類..係可以有飽肚感^.^
最好就比佢飲豆奶..如無先開奶水..

原帖由 tps0701 於 09-5-13 15:25 發表
唔飲奶佢唔訓覺嫁
只食曼頭+白粥, 夠飽嗎?


別墅

積分: 704


2676#
發表於 09-5-13 16:23 |只看該作者
多謝各位媽媽的意見, 你地好好人, 我好感動

我會比稀奶、稀白粥 & 水, 唔比生果住, 等佢好返先


別墅

積分: 704


2677#
發表於 09-5-13 16:42 |只看該作者
我搵緊N1, 我只報救世軍禾輋, 得k1, 你有冇心水?

原帖由 小吉梨 於 09-5-13 12:51 發表
好呀~ 佢都都係差2個月哩~

而家係咪要找學校啦, 我見大家都好似在努力研究中~ 我乜都唔知哩...


禁止訪問

積分: 35


2678#
發表於 09-5-14 02:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3421


2679#
發表於 09-5-14 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2680#
發表於 09-5-14 13:43 |只看該作者
好返好多啦! 食左白粥, 冇再肚潟, 真係見效

讀書方面, 唔係細唔細的問題, 係冇學位(好的幼稚園), 手快有手慢冇, 你會否報讀N1, 如要, 而家要報名~


原帖由 小吉梨 於 09-5-14 12:10 發表
我未做資料搜集呀, 看來要開始了....@_@ 乜而家咁細就要讀書啦....

你bb好番d 未呀?

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-5-14 13:44 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo