影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


2661#
發表於 09-2-19 14:59 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 12:28 發表
睇 "尋秦記" 囉 ...........

@@


嘩~~~你咁都諗到, 咁唐太宗睇邊套好呀, 係咪"玄武門之變"~~~


水晶宮

積分: 73497


2662#
發表於 09-2-19 15:00 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 13:01 發表


比我實嚇死 我一定以為佢鬼上身

如果唔知佢有夢遊既話, 一定係咁諗~~~


水晶宮

積分: 73497


2663#
發表於 09-2-19 15:06 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 13:05 發表


雖然我以前讀文科..但我都覺得歷史好悶...:(

阿女份研習係要搵秦始皇同唐太宗D資料..再分析佢
地兩個人既性格....佢兩個人做既野對後世有乜影響..... ...5年級做呢D功課......痴線 ...

歷史我讀書時都唔係咁鐘意, 因個阿 sir 教得好差~~~

嘩~~~你囡囡其實係咪做緊中學既嘢呀, 還是 lee 啲就係第2時既綜合人文同通識既嘢, 但對一個小學生黎講真係有啲難道, 咁啫係叫家長個啫~~~


水晶宮

積分: 73497


2664#
發表於 09-2-19 15:08 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-19 13:35 發表
我反而唔覺, 仲好鍾意添, 果時呢科我合格架, 可能係因為中四中五由副校長教, 佢教書好生鬼架, 又成日講啲野史俾我地知 .............

@@


其實真係好睇教果個係點架~~~


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2665#
發表於 09-2-19 15:09 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-19 14:23 發表

曾經有人講過, 如果大陸既公厠衛生有所改善, 咁大陸既大多數人既水平都係提高左好多, 但lee 日唔知幾時會到~~~話時話我既回鄉証都過好似過左期~~~ ...


我係一個有小小潔癖既人...最怕污糟,,所以唔敢返上去玩..再加上...我根本唔知上面有乜好玩


水晶宮

積分: 73497


2666#
發表於 09-2-19 15:11 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 14:19 發表


以前上中史堂我覺得好眼訓架...仲有中國文學又係..
我鍾意地理多D...不過..好多人話..
讀文科係冇出色架...:(

都唔可以咁講既, 如果個細路既理料係唔得既話, 唔通你強迫佢去讀咩, 咁咪會令佢讀得唔開心~~~


水晶宮

積分: 73497


2667#
發表於 09-2-19 15:14 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-19 15:09 發表


我係一個有小小潔癖既人...最怕污糟,,所以唔敢返上去玩..再加上...我根本唔知上面有乜好玩

去過幾次旅行, 基本上係冇乜好玩, 只可以話係睇下風6咁囉~~~


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2668#
發表於 09-2-19 15:25 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-19 15:14 發表

去過幾次旅行, 基本上係冇乜好玩, 只可以話係睇下風6咁囉~~~

我覺得上面D人好兇佈...
之前BK呢度有媽咪講過東門果D扒手黨...
好狼死....好兇佈


翡翠宮

積分: 75475


2669#
發表於 09-2-19 15:26 |只看該作者
中國文學我反而冇乜印象, 但中史係我至愛 ..........

我果時唔讀地理架, 太複雜啦 ...........

其實都係架, 但一味靠背, 易讀啲嘛 ..........

@@

原帖由 carollam310 於 09-2-19 14:19 發表


以前上中史堂我覺得好眼訓架...仲有中國文學又係..
我鍾意地理多D...不過..好多人話..
讀文科係冇出色架...:(


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2670#
發表於 09-2-19 15:27 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-19 15:11 發表

都唔可以咁講既, 如果個細路既理料係唔得既話, 唔通你強迫佢去讀咩, 咁咪會令佢讀得唔開心~~~


我就係唔鍾意計數..所以唔選理科...
果陣時個個都鬧我蠢


翡翠宮

積分: 75475


2671#
發表於 09-2-19 15:28 |只看該作者
佢地教育水平低囉, 好似日本咁, 由細教到大既, 去啲快餐或 food court 食飯, 要將食完啲碗碟攞去自己攞好, 仲要分類添呀 .........

車站啲公廁都乾淨到不得了呀 .............

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:23 發表

曾經有人講過, 如果大陸既公厠衛生有所改善, 咁大陸既大多數人既水平都係提高左好多, 但lee 日唔知幾時會到~~~

話時話我既回鄉証都過好似過左期~~~ ...


翡翠宮

積分: 75475


2672#
發表於 09-2-19 15:29 |只看該作者
都未肯定架, 妹妹同佢男朋友家陣仲搵緊工 ............

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:28 發表

係呀~~~9月尾都好呀, 又唔會太熱~~~


翡翠宮

積分: 75475


2673#
發表於 09-2-19 15:30 |只看該作者
佢係幾奇怪架 .........

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:31 發表

嘩~~~真係仲女人過一個女人喎~~~


翡翠宮

積分: 75475


2674#
發表於 09-2-19 15:30 |只看該作者
我報左名去學日文喎 ..........

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:34 發表

哦~~~咁不如你而家去學啦, 襯仲後生呀~~~


翡翠宮

積分: 75475


2675#
發表於 09-2-19 15:31 |只看該作者
今個月開始 ............

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:35 發表

咁你要努力啦~~~


翡翠宮

積分: 75475


2676#
發表於 09-2-19 15:31 |只看該作者
搵食果班 sales 囉 ...........

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:36 發表

咁啫係負責乜嘢會加人工快啲呀~~~


翡翠宮

積分: 75475


2677#
發表於 09-2-19 15:32 |只看該作者
但聽你咁講, 連呢 8-10 日都冇得放咁喎, 唔放會點架 ???

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:40 發表

咁又唔係喎, 佢果行係唔會好似你地咁會有大假儲架, 年年既大假都係得過年果8-10日~~~


翡翠宮

積分: 75475


2678#
發表於 09-2-19 15:33 |只看該作者
我估係冇諗過會咁嚴重囉 ...........

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:47 發表


我都有睇果段新聞, 但點解佢父母明知個仔係有夢遊, 佢地都唔响啲窗到裝窗花~~~


翡翠宮

積分: 75475


2679#
發表於 09-2-19 15:35 |只看該作者
頂癮 ............

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:50 發表

聽講係因為耳仔係每個人都唔同喎, 啫係好似掌紋咁, 咁就唔怕你整容啦~~~


翡翠宮

積分: 75475


2680#
發表於 09-2-19 15:36 |只看該作者
出面街果啲確係差呀, 酒店既應該都 OK, 我印象中跟過媽咪去清遠, 好似冇咁誇 ..........

@@

原帖由 laamling 於 09-2-19 14:53 發表

係不敢想像, 所以果時去清遠個領隊都同我地講, 唔係真係頂唔順就唔好去公厠, 唔係既話就包你之後食唔落飯~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo