跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2661#
發表於 09-2-5 00:05 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:03 AM 發表
我就係見好多小朋友比工人湊...係唔識自己食野...有d6~7歲都要人餵
有次我同3個女出街食飯(亞工三2歲到)個女人係咁望住我地??我都冇理佢...跟住佢話亞三好叻...咁細個自己食...佢個仔成6~7歲都要人餵...因為係比工人 ...



唔係嘛, 6-7歲喇喎...有工人都唔洗咁架, 唔通餵到佢結婚咩


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2662#
發表於 09-2-5 00:05 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:56 發表



係facebook睇你d相, 有一張你同亞大亞二影, 真係似三姊妹多過你個女~~
...我都希望唔好咁老就好....要keep住keep住


伯爵府

積分: 18922


2663#
發表於 09-2-5 00:05 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 12:03 AM 發表
我要去沖個涼先..
轉頭再傾呀~




ok


伯爵府

積分: 18922


2664#
發表於 09-2-5 00:06 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:05 AM 發表
...我都希望唔好咁老就好....要keep住keep住



一定keep到既~ 我仲懶過你, 唔做facial....要老都可能我老先.....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2665#
發表於 09-2-5 00:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 23:56 發表



係facebook睇你d相, 有一張你同亞大亞二影, 真係似三姊妹多過你個女~~
到10年後可能有人同你講亞B係咪你細佬來....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2666#
發表於 09-2-5 00:09 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:05 發表



唔係嘛, 6-7歲喇喎...有工人都唔洗咁架, 唔通餵到佢結婚咩
因為好多工人唔耐煩...想d小朋友快d食完....就係咁餵佢地食....咁咪習慣左要人餵


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2667#
發表於 09-2-5 00:11 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:06 發表



一定keep到既~ 我仲懶過你, 唔做facial....要老都可能我老先.....
都唔係呀...你講你未結婚未有亞B都有人信


伯爵府

積分: 18922


2668#
發表於 09-2-5 00:12 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:07 AM 發表
到10年後可能有人同你講亞B係咪你細佬來....



wallace10歲, 我都36喇....


伯爵府

積分: 18922


2669#
發表於 09-2-5 00:13 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:09 AM 發表
因為好多工人唔耐煩...想d小朋友快d食完....就係咁餵佢地食....咁咪習慣左要人餵


我依家寧願之後執餐死, 都由wallace自己食, 佢食到咁上下我先餵佢....

有時佢又衰, d飯仲好熱, 係都要自己食....


伯爵府

積分: 18922


2670#
發表於 09-2-5 00:13 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:11 AM 發表
都唔係呀...你講你未結婚未有亞B都有人信


係咪架, 唔好tum我呀~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2671#
發表於 09-2-5 00:14 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:12 發表



wallace10歲, 我都36喇....
我而家都38啦


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2672#
發表於 09-2-5 00:16 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:13 發表


我依家寧願之後執餐死, 都由wallace自己食, 佢食到咁上下我先餵佢....

有時佢又衰, d飯仲好熱, 係都要自己食....
喧你由得佢自己食...難得佢肯自己食...好多都唔肯食ga...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2673#
發表於 09-2-5 00:17 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:13 發表


係咪架, 唔好tum我呀~
我都係講事實....冇tum你


伯爵府

積分: 18922


2674#
發表於 09-2-5 00:17 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:14 AM 發表
我而家都38啦



但亞大中學喇喎~ 你真係點睇都唔似38~


伯爵府

積分: 18922


2675#
發表於 09-2-5 00:18 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:16 AM 發表
喧你由得佢自己食...難得佢肯自己食...好多都唔肯食ga...



佢真係好鍾意自己食, 有時唔比佢, 佢就扭....咁我咪由佢囉, 佢既然咁鍾意自己食~


伯爵府

積分: 18922


2676#
發表於 09-2-5 00:18 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:17 AM 發表
我都係講事實....冇tum你




伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2677#
發表於 09-2-5 00:22 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:17 發表



但亞大中學喇喎~ 你真係點睇都唔似38~
但我仲好回味20~25歲時...真係好正...因為未有女...好free去邊都得...而家要等多10年啦....到時亞三16歲我就可以再週圍去


伯爵府

積分: 18922


2678#
發表於 09-2-5 00:25 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:22 AM 發表
但我仲好回味20~25歲時...真係好正...因為未有女...好free去邊都得...而家要等多10年啦....到時亞三16歲我就可以再週圍去

快架喇....話唔定到亞三中學時, 兩個家姐都可以同埋佢一齊去街呢~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2679#
發表於 09-2-5 00:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:18 發表



佢真係好鍾意自己食, 有時唔比佢, 佢就扭....咁我咪由佢囉, 佢既然咁鍾意自己食~
係呢??點解你一定要5月先開始要有BB...其實8~9月出世d B仲好...入學啱啱好....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2680#
發表於 09-2-5 00:26 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:25 發表

快架喇....話唔定到亞三中學時, 兩個家姐都可以同埋佢一齊去街呢~
佢地唔學壞...我就放心啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo