立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16917
原帖由 cubixluk 於 09-4-2 11:30 發表 係啦.... 讀 v 記果 d 真係好肉赤
侯爵府
積分: 22443
原帖由 Secure 於 09-4-2 11:38 發表 跟團ar
男爵府
積分: 9651
原帖由 Secure 於 09-4-2 11:11 發表 same as kitty~ btw, easter 我地會....
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 11:54 發表 我miss左呀, 咁即係去邊呀, 係唔係我攪極都攪唔成既團呀
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 11:59 發表 因為米之BA個new site係4月開, 所以今個easter無得外遊呀
原帖由 cubixluk 於 09-4-2 11:51 發表 o.... 新 term .... i like it from 幾時 - 幾時 .... 朋友啱啱上個月頭去完, 好似話 $6xxx / head.... 查實貴唔貴呢
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:10 發表 上個月$6xxx算貴wor,我見3月有d $3/4xxx就得~ easter of course貴la~
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:07 發表 e?你攪咩團攪極都攪唔成ar?
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:08 發表 then summer holidays會唔會呢?
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:14 發表 yeah! 終於起行啦, 玩得開心D 我咪之前一路攪緊Korea團lor
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:17 發表 上次我睇korea團咪又係, christmas & CNY貴到飛起, 一到3月即減一半有多呀, 不過E+滙率都係麻麻地, 你之前有冇入定D貨呀
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:17 發表 係wor,之前ah mo去完,你話想去 wor~ 原本我仲15/16,但今次係kitty ba話去,佢想帶kitty去玩ar
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:18 發表 of course not la
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:19 發表 咁一定唔好唔聽kitty Ba話呀, 記住一有shopping時間, 入到mall, 去小朋友個層, 多數有playing corner, 叫kitty ba睇住kitty, 你就掃貨
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:21 發表 唔緊要啦, 呢3年內都係第一次大出血啫, 下次一見啱位就入定貨, 因為我估都一定有下一次, 因為米之連E+成日都話要再去 我都等緊個啱位就入定
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:21 發表 1講shopping你幾high
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy