跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16917


2661#
發表於 09-4-2 11:36 |只看該作者
yes除開1日唔見around $200,放1week=$1400,2weeks=$2800
原帖由 cubixluk 於 09-4-2 11:30 發表


係啦.... 讀 v 記果 d 真係好肉赤


侯爵府

積分: 22443


2662#
發表於 09-4-2 11:36 |只看該作者
唉吔..... 又要 bc 啦


伯爵府

積分: 16917


2663#
發表於 09-4-2 11:38 |只看該作者


[ 本帖最後由 Secure 於 09-4-2 12:06 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


2664#
發表於 09-4-2 11:51 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-2 11:38 發表
跟團ar


o.... 新 term .... i like it

from 幾時 - 幾時 .... 朋友啱啱上個月頭去完, 好似話 $6xxx / head.... 查實貴唔貴呢

[ 本帖最後由 cubixluk 於 09-4-2 11:53 編輯 ]


男爵府

積分: 9651


2665#
發表於 09-4-2 11:54 |只看該作者
我miss左呀, 咁即係去邊呀, 係唔係我攪極都攪唔成既團呀
原帖由 Secure 於 09-4-2 11:11 發表
same as kitty~
btw, easter 我地會....


男爵府

積分: 9651


2666#
發表於 09-4-2 11:59 |只看該作者
因為米之BA個new site係4月開, 所以今個easter無得外遊呀


伯爵府

積分: 16917


2667#
發表於 09-4-2 12:07 |只看該作者
e?你攪咩團攪極都攪唔成ar?

原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 11:54 發表
我miss左呀, 咁即係去邊呀, 係唔係我攪極都攪唔成既團呀

[ 本帖最後由 Secure 於 09-4-2 12:15 編輯 ]


伯爵府

積分: 16917


2668#
發表於 09-4-2 12:08 |只看該作者
then summer holidays會唔會呢?
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 11:59 發表
因為米之BA個new site係4月開, 所以今個easter無得外遊呀


伯爵府

積分: 16917


2669#
發表於 09-4-2 12:10 |只看該作者
上個月$6xxx算貴wor,我見3月有d $3/4xxx就得~
easter of course貴la~
原帖由 cubixluk 於 09-4-2 11:51 發表


o.... 新 term .... i like it

from 幾時 - 幾時 .... 朋友啱啱上個月頭去完, 好似話 $6xxx / head.... 查實貴唔貴呢


伯爵府

積分: 16917


2670#
發表於 09-4-2 12:13 |只看該作者
不過有時一分$一分貨,貴d 可能食住好好多呢,平既又可能咩都唔包(自己安慰自己)
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:10 發表
上個月$6xxx算貴wor,我見3月有d $3/4xxx就得~
easter of course貴la~


男爵府

積分: 9651


2671#
發表於 09-4-2 12:14 |只看該作者
yeah! 終於起行啦, 玩得開心D

我咪之前一路攪緊Korea團lor
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:07 發表
e?你攪咩團攪極都攪唔成ar?


男爵府

積分: 9651


2672#
發表於 09-4-2 12:15 |只看該作者
應該都係NO la, 不過最後都要睇米之ba個schedule
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:08 發表
then summer holidays會唔會呢?


男爵府

積分: 9651


2673#
發表於 09-4-2 12:17 |只看該作者
上次我睇korea團咪又係, christmas & CNY貴到飛起, 一到3月即減一半有多呀, 不過E+滙率都係麻麻地, 你之前有冇入定D貨呀
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:10 發表
上個月$6xxx算貴wor,我見3月有d $3/4xxx就得~
easter of course貴la~


伯爵府

積分: 16917


2674#
發表於 09-4-2 12:17 |只看該作者
係wor,之前ah mo去完,你話想去 wor~
原本我仲15/16,但今次係kitty ba話去,佢想帶kitty去玩ar
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:14 發表
yeah! 終於起行啦, 玩得開心D

我咪之前一路攪緊Korea團lor


伯爵府

積分: 16917


2675#
發表於 09-4-2 12:18 |只看該作者
of course not la
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:17 發表
上次我睇korea團咪又係, christmas & CNY貴到飛起, 一到3月即減一半有多呀, 不過E+滙率都係麻麻地, 你之前有冇入定D貨呀


男爵府

積分: 9651


2676#
發表於 09-4-2 12:19 |只看該作者
咁一定唔好唔聽kitty Ba話呀, 記住一有shopping時間, 入到mall, 去小朋友個層, 多數有playing corner, 叫kitty ba睇住kitty, 你就掃貨
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:17 發表
係wor,之前ah mo去完,你話想去 wor~
原本我仲15/16,但今次係kitty ba話去,佢想帶kitty去玩ar


男爵府

積分: 9651


2677#
發表於 09-4-2 12:21 |只看該作者
唔緊要啦, 呢3年內都係第一次大出血啫, 下次一見啱位就入定貨, 因為我估都一定有下一次, 因為米之連E+成日都話要再去 我都等緊個啱位就入定
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:18 發表
of course not la


伯爵府

積分: 16917


2678#
發表於 09-4-2 12:21 |只看該作者
1講shopping你幾high
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:19 發表
咁一定唔好唔聽kitty Ba話呀, 記住一有shopping時間, 入到mall, 去小朋友個層, 多數有playing corner, 叫kitty ba睇住kitty, 你就掃貨


伯爵府

積分: 16917


2679#
發表於 09-4-2 12:23 |只看該作者
唔知幾會回落呢?
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-2 12:21 發表
唔緊要啦, 呢3年內都係第一次大出血啫, 下次一見啱位就入定貨, 因為我估都一定有下一次, 因為米之連E+成日都話要再去 我都等緊個啱位就入定


男爵府

積分: 9651


2680#
發表於 09-4-2 12:30 |只看該作者
呢D係好正常既事 同埋我已經想再去好耐, 但都唔好意思出聲
原帖由 Secure 於 09-4-2 12:21 發表
1講shopping你幾high

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo