Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^
你買個bottle 仔, 我倒d 比你拎返ok 比阿仔飲.(so far 我未聽過有小朋友唔like 飲, 因為連我自己都覺得佢好好味道)
呢隻係我個醫生唯一ok 比我買o既附助vit. 比阿b 食.
你講得o岩, 你會duplicate 左, 因為呢d 咁o既vit.c 係唔會time release 左, 所以食多過左一日個份量, 係對身體唔好.
你有無買我叫你買個隻running nose o既藥水看門口呀? 如果大頭仔從來都無對任何藥物有過任何敏感, 咁食呢隻好ok 架, 我阿b 一夠2 歲, 我就買係ok 看門口.
睇醫生, 閒閒地比3 隻藥你, 你唔食哂佢, 個心又好似驚驚地咁, 食哂佢, 其實又好多餘.
b 雜有藥丸架, 不過佢太細, 咪比水佢飲囉, 無所謂架.波子媽 寫道:
kitty:
我想問下"司各脫橙味魚干油"好唔好味o架?? 難唔難食呀?? 可唔可以比我"聞"下呀?? 如果ok的話, 我都想買比大頭仔試下呀!! 但.........佢而家又有食梗kawaii, 會唔會duplicate 左, 對佢唔係咁好呢??
琴日, 大頭仔有小小nose 水, 帶佢去see doctor, 個doctor 比左vitamin b雜佢 (係藥水咁o既), 定係買b 雜比食好d 呢?? 請指教!!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!