心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10010


2661#
發表於 05-4-6 14:46 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

嘩..............好野, 辛苦哂你呀! 你幫我慳左$10 個大洋呀!

鍚哂你, 鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚....

p.s. 係司各脫橙味個隻呀!
[quote]
wing媽 寫道:
呢個當然冇問題la :wink:
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2662#
發表於 05-4-6 14:48 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔洗鍚咁多下,鍚到成面口水
kittybuzz 寫道:
嘩..............好野, 辛苦哂你呀! 你幫我慳左$10 個大洋呀!

鍚哂你, 鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚,鍚, 鍚, 鍚....

p.s. 係司各脫橙味個隻呀!
[quote]
wing媽 寫道:
呢個當然冇問題la :wink:


侯爵府

積分: 21395


2663#
發表於 05-4-6 14:50 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty

無wor, 佢都不想軒軒去, 因為佢大佬次次都好似老馮甘遲, 不想軒軒等甘耐, 因為放假通常我係屋企佢就不訓晏覺, 驚佢倦.

佢返黎還話好彩我們無去.


子爵府

積分: 10010


2664#
發表於 05-4-6 14:51 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

益左你啦,有咁多燕窩食. [quote]
wing媽 寫道:
唔洗鍚咁多下,鍚到成面口水

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2665#
發表於 05-4-6 14:52 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你估你係燕子呀
kittybuzz 寫道:
益左你啦,有咁多燕窩食. [quote]
wing媽 寫道:
唔洗鍚咁多下,鍚到成面口水


子爵府

積分: 10010


2666#
發表於 05-4-6 14:54 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你地唔去佢又黑面, 去完又話好彩你地一大一小無去.

咁mau 盾架.
hinhinmummy 寫道:
kitty

佢返黎還話好彩我們無去.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2667#
發表於 05-4-6 14:54 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty:
我想問下"司各脫橙味魚干油"好唔好味o架?? 難唔難食呀?? 可唔可以比我"聞"下呀?? 如果ok的話, 我都想買比大頭仔試下呀!! 但.........佢而家又有食梗kawaii, 會唔會duplicate 左, 對佢唔係咁好呢??
琴日, 大頭仔有小小nose 水, 帶佢去see doctor, 個doctor 比左vitamin b雜佢 (係藥水咁o既), 定係買b 雜比食好d 呢?? 請指教!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2668#
發表於 05-4-6 14:55 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty:
你果d 係 "人窩" 咋喎!!! :tongue: :tongue: :tongue:
kittybuzz 寫道:
益左你啦,有咁多燕窩食. [quote]
wing媽 寫道:
唔洗鍚咁多下,鍚到成面口水


子爵府

積分: 10010


2669#
發表於 05-4-6 14:56 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

he...he......

好開心呀, 呢到今日好旺呀!

p.s. 頭先先係到諗, 你份工就話彈性d, 可以請假就請假. 我地呢d, 如果唔請工人, 一陣魰話mug, 一陣又話物, 邊到有咁多假可以突然間攞呀.

[quote]
wing媽 寫道:
你估你係燕子呀
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 21395


2670#
發表於 05-4-6 15:02 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty

係我老公話好彩我無去, 不係99講呀!

波子媽

燈味ok架, 軒軒都肯食, 我覺得(心理上)佢抵抗力好左, 因為我病左甘耐, 佢依家先....(touch wood先).


子爵府

積分: 10010


2671#
發表於 05-4-6 15:03 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你買個bottle 仔, 我倒d 比你拎返ok 比阿仔飲.(so far 我未聽過有小朋友唔like 飲, 因為連我自己都覺得佢好好味道)

呢隻係我個醫生唯一ok 比我買o既附助vit. 比阿b 食.

你講得o岩, 你會duplicate 左, 因為呢d 咁o既vit.c 係唔會time release 左, 所以食多過左一日個份量, 係對身體唔好.

你有無買我叫你買個隻running nose o既藥水看門口呀? 如果大頭仔從來都無對任何藥物有過任何敏感, 咁食呢隻好ok 架, 我阿b 一夠2 歲, 我就買係ok 看門口.

睇醫生, 閒閒地比3 隻藥你, 你唔食哂佢, 個心又好似驚驚地咁, 食哂佢, 其實又好多餘.

b 雜有藥丸架, 不過佢太細, 咪比水佢飲囉, 無所謂架.
波子媽 寫道:
kitty:
我想問下"司各脫橙味魚干油"好唔好味o架?? 難唔難食呀?? 可唔可以比我"聞"下呀?? 如果ok的話, 我都想買比大頭仔試下呀!! 但.........佢而家又有食梗kawaii, 會唔會duplicate 左, 對佢唔係咁好呢??
琴日, 大頭仔有小小nose 水, 帶佢去see doctor, 個doctor 比左vitamin b雜佢 (係藥水咁o既), 定係買b 雜比食好d 呢?? 請指教!!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2672#
發表於 05-4-6 15:06 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

如果依你咁講, 我唔比佢食住lu, 等屋企d kawaii 存貨清晒先買比佢食啦.

p.s. 而家大頭仔佢一日會食兩粒kawaii, 一或兩粒vita. c, 仲有2 - 4粒羊奶片, 係咪多得滯呢?? ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 7138


2673#
發表於 05-4-6 15:07 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

今日你哋 post 得咁快, 但我要清埋 d job 今晚準時走人, 無得一齊熱鬧熱鬧 :-( :-(


子爵府

積分: 10010


2674#
發表於 05-4-6 15:07 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔緊要, 我倒定d 比你擺係雪櫃咪得囉.

p.s. 佢淨係流鼻水呀? 你地2 個有無鼻敏感架?
波子媽 寫道:
如果依你咁講, 我唔比佢食住lu, 等屋企d kawaii 存貨清晒先買比佢食啦.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2675#
發表於 05-4-6 15:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty:
我地兩個都冇鼻敏感o架!! 係呀, 大頭仔佢靜係留nose 水, 冇其他野, 事關琴日帶佢去e 生度, 最主要係要揾e 生填一張學校o既學前身體健康驗查 (for 第二間學校用), 咁咪順便睇埋lu.


子爵府

積分: 10010


2676#
發表於 05-4-6 15:15 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

icic.............

得閒留意下佢係咪專係轉天氣就流d 透明o既鼻水??

mug 而家d kg 又進一步到, apply 都要填身體檢查d 資料呀?

又一個gap 喇...............
[quote]
波子媽 寫道:
kitty:
我地兩個都冇鼻敏感o架!! 係呀, 大頭仔佢靜係留nose 水, 冇其他野, 事關琴日帶佢去e 生度, 最主要係要揾e 生填一張學校o既學前身體健康驗查 (for 第二間學校用), 咁咪順便睇埋lu.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


侯爵府

積分: 21395


2677#
發表於 05-4-6 15:18 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

kitty

不係wor, 軒軒上年都要wor.


男爵府

積分: 5329


2678#
發表於 05-4-6 15:19 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

嘩.. 波子媽, 乜大頭仔一日食咁多野架 我淨係俾P 仔食 vit. c 咋....
同埋我想問下, 魚肝油&羊奶片要幾大先可以俾p仔食呢? 另外羊奶片又要乜野用呢 ?
請指教呀~~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


男爵府

積分: 5329


2679#
發表於 05-4-6 15:20 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ltt, 咁你幾多點收工架? 係囉, 快手d 今日準時走呀~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2680#
發表於 05-4-6 15:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀, mug hinhin 都有架?

我呀b 個幾間都唔多覺要填tim, 因為我地都無搵過醫生填表.
hinhinmummy 寫道:
kitty

不係wor, 軒軒上年都要wor.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo