烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2661#
發表於 11-12-19 10:01 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-19 07:37
好呀, 我都要去入貨,fri 俾我 tel no 同約實啦
OK, 我 pm 我 mobile phone no. 畀你喇 ~~


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2662#
發表於 11-12-19 12:10 |只看該作者
carmanmama 發表於 11-12-19 06:47
最近2次轉左安琪酵母,真係發得好正,發到頂,而且無酵母味,我喜歡



...

我都用緊...你晌邊度買?? 之前你係用邊隻??
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 1277


2663#
發表於 11-12-19 12:15 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-19 10:00
安琪酵母喺邊樹有得賣 ?

淘寶買, 今日去7,8,9樓睇下有無先.
之前用馬利, 燕子.


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2664#
發表於 11-12-19 12:34 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-19 12:10
我都用緊...你晌邊度買?? 之前你係用邊隻??
咁你喺邊樹買呢 ?

點評

hinhin_ma  淘寶, 佢有100g包,所以買佢LOR,兼又聽人講好...  發表於 11-12-19 12:53


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2665#
發表於 11-12-19 12:35 |只看該作者
carmanmama 發表於 11-12-19 12:15
淘寶買, 今日去7,8,9樓睇下有無先.
之前用馬利, 燕子.
taobao 買一包咪好貴囉 ~~ mouth:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2666#
發表於 11-12-19 12:38 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-19 12:10
我都用緊...你晌邊度買?? 之前你係用邊隻??
咁你用紅安琪, 定金安琪 ?

點評

hinhin_ma  金安琪, 耐高糖GA,  發表於 11-12-19 12:54


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2667#
發表於 11-12-19 12:55 |只看該作者
hinhin_ma 淘寶, 佢有100g包,所以買佢LOR,兼又聽人講好... 發表於 1 分鐘前


咁即係要幾多錢到 ?

點評

hinhin_ma  5.6人仔,同埋買左其他野,6元運費,深圳店好快就到貨...  發表於 11-12-19 13:48


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2668#
發表於 11-12-19 13:02 |只看該作者

引用:個朱古力包包切左,+好在都唔係太樣衰

原帖由 88328mama 於 11-12-19 發表
個朱古力包包切左, 好在都唔係太樣衰




        


大宅

積分: 1277


2669#
發表於 11-12-19 13:04 |只看該作者

引用:hinhin_ma 淘寶, 佢有100g包,所以買佢LOR,

原帖由 hallonatalie 於 11-12-19 發表
hinhin_ma 淘寶, 佢有100g包,所以買佢LOR,兼又聽人講好... 發表於 1 分鐘前
人仔 5.6 + 6 運費去集運
我連埋切包器一齊買,
不過個切包器唔好用:;pppp:




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2670#
發表於 11-12-19 13:08 |只看該作者
carmanmama 發表於 11-12-19 13:04
人仔 5.6 + 6 運費去集運
我連埋切包器一齊買,
不過個切包器唔好用




珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2671#
發表於 11-12-19 13:26 |只看該作者

引用:so肥,我整左忌廉鮮奶包包呀!真係好肥,但

原帖由 mochapig 於 11-12-19 發表
so肥,我整左忌廉鮮奶包包呀!真係好肥,但超香呀
係呢



        


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2672#
發表於 11-12-19 13:47 |只看該作者
carmanmama 發表於 11-12-19 13:04
人仔 5.6 + 6 運費去集運
我連埋切包器一齊買,
不過個切包器唔好用


EEE...你晌邊間買?? 我E間, 我又係5.6,又有買個切包器....


http://item.taobao.com/item.htm?id=5389189395
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2673#
發表於 11-12-19 14:20 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-19 13:47
EEE...你晌邊間買?? 我E間, 我又係5.6,又有買個切包器....
份量係咪同落金燕子 OR 金馬利一樣架 ?

我又想試下添 ~~

咁你哋一次過買幾多包 ?


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2674#
發表於 11-12-19 15:36 |只看該作者
我今朝跟我愛麵包個份量用菠蘿MODE整芝士火腿包衰咗喇

點評

hallonatalie  mouth:  發表於 11-12-19 16:32


男爵府

積分: 7412


2675#
發表於 11-12-19 15:44 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-19 15:36
我今朝跟我愛麵包個份量用菠蘿MODE整芝士火腿包衰咗喇

咩樣呀?布d相上黎睇下
               


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2676#
發表於 11-12-19 17:07 |只看該作者
chanjessie0627 發表於 11-12-19 15:44
咩樣呀?布d相上黎睇下

衰婆一PAT嘢搓唔到呀!倒咗,本書話15G蛋,我加咗一隻4XG,唔知係咪咁衰咗呢依家又開機緊整

點評

hallonatalie    發表於 11-12-19 17:10


大宅

積分: 1243


2677#
發表於 11-12-19 17:11 |只看該作者

回覆:ginny媽媽 的帖子

Sorry! 初嚟報道,唔識。忘記俾details. 我第一機用咗以下呢個譜做白麵包: 水 350毫升
橄欖油 37.5毫升
糖 1 1/2湯匙
鹽 1 1/4茶匙
中筋麵粉(plain flour)500克
即發酵母(instant yeast)1茶匙

我用咗basic /白麵包程式(我住外國,暫時只可能買到美國牌子嘅麵包機。所以個程式可能同你哋有小小唔同!)
我試過follow 其他 bk媽媽個receipt 正香蕉麵包都好得。唔知白麵包個譜係咪唔啱呢?thank u~




侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2678#
發表於 11-12-19 17:26 |只看該作者
hallonatlie,你覺得係咪蛋多出事呢?mouth:


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2679#
發表於 11-12-19 17:39 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-19 14:20
份量係咪同落金燕子 OR 金馬利一樣架 ?

我又想試下添 ~~


買左一包JA, 用完先啦, 100G都成40次...份量100G粉:1G, 不過都是差少少..無話跟好足....我之前係用PK 賣果隻有獨立包裝...之後用佢, 覺得佢D包好似係軟D....

點評

hallonatalie  ic ...  發表於 11-12-19 17:55
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2680#
發表於 11-12-19 17:43 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-19 17:26
hallonatlie,你覺得係咪蛋多出事呢?


我剛做左D包, 又係放左個大旦落去, 人地要中旦JA...你睇番D粉團係濕, 取出來後, 可以加D粉自己揉多一陣先...

點評

hallonatalie    發表於 11-12-19 17:55
Stay Hungry , stay foolish !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo