立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 135797
88328mama 發表於 11-12-19 07:37 好呀, 我都要去入貨,fri 俾我 tel no 同約實啦
珍珠宮
積分: 46523
carmanmama 發表於 11-12-19 06:47 最近2次轉左安琪酵母,真係發得好正,發到頂,而且無酵母味,我喜歡 ...
大宅
積分: 1277
hallonatalie 發表於 11-12-19 10:00 安琪酵母喺邊樹有得賣 ?
hinhin_ma 發表於 11-12-19 12:10 我都用緊...你晌邊度買?? 之前你係用邊隻??
carmanmama 發表於 11-12-19 12:15 淘寶買, 今日去7,8,9樓睇下有無先. 之前用馬利, 燕子.
積分: 46430
原帖由 88328mama 於 11-12-19 發表 個朱古力包包切左, 好在都唔係太樣衰
原帖由 hallonatalie 於 11-12-19 發表 hinhin_ma 淘寶, 佢有100g包,所以買佢LOR,兼又聽人講好... 發表於 1 分鐘前
carmanmama 發表於 11-12-19 13:04 人仔 5.6 + 6 運費去集運 我連埋切包器一齊買, 不過個切包器唔好用
原帖由 mochapig 於 11-12-19 發表 so肥,我整左忌廉鮮奶包包呀!真係好肥,但超香呀
hinhin_ma 發表於 11-12-19 13:47 EEE...你晌邊間買?? 我E間, 我又係5.6,又有買個切包器....
侯爵府
積分: 23337
男爵府
積分: 7412
@bear 發表於 11-12-19 15:36 我今朝跟我愛麵包個份量用菠蘿MODE整芝士火腿包衰咗喇
chanjessie0627 發表於 11-12-19 15:44 咩樣呀?布d相上黎睇下
積分: 1243
hallonatalie 發表於 11-12-19 14:20 份量係咪同落金燕子 OR 金馬利一樣架 ? 我又想試下添 ~~
@bear 發表於 11-12-19 17:26 hallonatlie,你覺得係咪蛋多出事呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy