2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2661#
發表於 12-1-10 19:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我拍拖冇一年就兩個出黎同居,居左成七年,上年新年先結婚,今年新年就大肚,都實習左c9好耐



...





男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2662#
發表於 12-1-10 19:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
如果d bbs 大d ,你會唔會考慮出黎做工?
會牙,因為我唸住等兩隻野小學就做返野




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2663#
發表於 12-1-10 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
會牙,因為我唸住等兩隻野小學就做返野
小學呀?係咪幼稚園都未得住呀?多唔多幼稚園係全日?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2664#
發表於 12-1-10 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
考中醫藥科研方法與實踐…
好厲害呀!





大宅

積分: 2350


2665#
發表於 12-1-10 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我食原味合桃想嘔!
食鹽焗!正呀!




大宅

積分: 2350


2666#
發表於 12-1-10 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-01-10+發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我今晚蒸石pong唔知食唔食到
希望你食到啦....




大宅

積分: 2350


2667#
發表於 12-1-10 21:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我老公唔食魚,所以我唔會蒸魚食,煲魚湯就落多d姜、胡椒醃魚先煎,唔好話佢知魚湯,佢唔知架



...
佢咁易呃既...




大宅

積分: 2350


2668#
發表於 12-1-10 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-01-10+發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我咩湯都掉d落去,有時就腰果
有冇殼家?邊度有的得賣?




大宅

積分: 2350


2669#
發表於 12-1-10 21:15 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 OF+COX唔知,+佢

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

OF COX唔知, 佢仲不知幾喜歡用臘腸炒飯...哈哈
真相既野,有時唔知好過知




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2670#
發表於 12-1-10 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
食鹽焗!正呀!
不過大肚唔好食醃過,多鹽多糖都唔岩我地,老公只係比買原味咋



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2671#
發表於 12-1-10 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
食鹽焗!正呀!
不過大肚唔好食醃過,多鹽多糖都唔岩我地,老公只係比買原味咋



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2672#
發表於 12-1-10 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
佢咁易呃既...
辟左魚星,冇味所以唔知,佢唔食魚因為怕魚星!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2673#
發表於 12-1-10 21:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
不過大肚唔好食醃過,多鹽多糖都唔岩我地,老公只係比買原味咋



...
我C6好free,只要我想既都會俾我食。不過唔知咁叫好定唔好




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2674#
發表於 12-1-10 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
我C6好free,只要我想既都會俾我食。不過唔知咁叫好定唔好
咁我前日話肚餓,佢提議我食杯麵,琴日又比我食兩溝,因為呢d野佢都食,所以咪要比埋我食囉但佢唔食合桃嘛,所以咪唔比囉



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2675#
發表於 12-1-10 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
咁我前日話肚餓,佢提議我食杯麵,琴日又比我食兩溝,因為呢d野佢都食,所以咪要比埋我食囉但佢唔 ...
咁試下好似sellsell咁,掉埋落d湯度,等佢飲左都唔知




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2676#
發表於 12-1-10 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
小學呀?係咪幼稚園都未得住呀?多唔多幼稚園係全日?
我覺得唔太多可能到小學我又改變主意




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2677#
發表於 12-1-10 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
希望你食到啦....
食到牙魚啊




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2678#
發表於 12-1-11 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
有冇殼家?邊度有的得賣?
街市就有




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2679#
發表於 12-1-11 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-10+發表

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
有冇殼家?邊度有的得賣?
無殻架




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2680#
發表於 12-1-11 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-01-10+發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-10 發表
我C6好free,只要我想既都會俾我食。不過唔知咁叫好定唔好
我個個都係




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo