烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2661#
發表於 12-5-16 23:21 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好活躍,軟吐司已經夠曬,發得好靚
temp_photos.jpg



點評

88328mama    發表於 12-5-16 23:35


大宅

積分: 1395


2662#
發表於 12-5-16 23:21 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

Cuoca 牛奶味預拌粉吐司,光頭矮仔!
myphoto.jpg



點評

88328mama    發表於 12-5-16 23:37


男爵府

積分: 6644


2663#
發表於 12-5-16 23:24 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 23:19
我今晚都整左中種聽日用
what do you plan to make? long time no see your 靚包包!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2664#
發表於 12-5-16 23:26 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 22:53
首領,
so far 你覺得鮮yeast 一机落幾多同用咩mode最好?要點放法(次序&位置)?唔用得預約right?
我覺得用軟吐司MODE最好!250GM 高粉,當D鮮酵母仲係好新鮮的話落5.6 GM 觧酵母就可以
用軟吐司MODE有兩個方法落鮮酵母:

1. 因為軟吐司MODE是醒面先,你可以唔使落住,到聽到架機第一次落酵母聲嚮,你先整碎D鮮酵母一齊落晒都未遲。

2. 另一個用軟吐司MODE的落鮮酵母的方法,就係先用烏冬MODE打5分鐘麵糰先再落整碎O既鮮酵母,同時間你可以目測埋個麵糰乾濕度,唔使等足 15分鐘過程,你可以隨時按取消,再選擇軟吐司MODE就可以 。


男爵府

積分: 6644


2665#
發表於 12-5-16 23:27 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-16 23:21
白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好活躍,軟吐司已經夠曬,發得好靚




...
i wanna try 白神 too. so busy ar!
and still have the cuoca 粉未捨得用!等做節先!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2666#
發表於 12-5-16 23:27 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-16 23:21
白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好活躍,軟吐司已經夠曬,發得好靚




...
咁你以後唔使因為用天然酵母MODE而煩惱啦


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2667#
發表於 12-5-16 23:28 |只看該作者
teresafan 發表於 12-5-16 23:21
Cuoca 牛奶味預拌粉吐司,光頭矮仔!


珍珠宮

積分: 37201


2668#
發表於 12-5-16 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
食左了 今日精神左好多撩我玩,唔理佢仲會「胡」我正衰豬



...





珍珠宮

積分: 37201


2669#
發表於 12-5-16 23:30 |只看該作者

引用:白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好

原帖由 emryhk 於 12-05-16 發表
白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好活躍,軟吐司已經夠曬,發得好靚




...





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2670#
發表於 12-5-16 23:30 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 23:14
出爐la. apple bb 加老面, 歷盡艱辛丶驚險重重嘅海苔沙律醬磨菇吞拿魚包!
tmr breakfast 先 ...
你呢個餡料可以做TART用


男爵府

積分: 6644


2671#
發表於 12-5-16 23:32 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 23:26
我覺得用軟吐司MODE最好!250GM 高粉,當D鮮酵母仲係好新鮮的話落5.6 GM 觧酵母就可以
用軟吐司MODE有兩個 ...
very clear! thank you so much!
no timer function right?

但如果我用象仔嘅放料方法,水份同salt & sugar落先,then 落高粉隔住,then放 fresh yeast, gum 又得唔得呢?
i know 吐司mode not ok becos 佢令打面團先, 軟吐司mode ng 知 o ng o 呢?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2672#
發表於 12-5-16 23:33 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 22:41
都話食錯野消化唔到咯
食O左骨頭?


伯爵府

積分: 17076


2673#
發表於 12-5-16 23:34 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 23:17
食左了 今日精神左好多撩我玩,唔理佢仲會「胡」我正衰豬



...

即係唔再頂住個胃,
鬆晒


水晶宮

積分: 64904


2674#
發表於 12-5-16 23:34 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+23:19+我今晚

原帖由 Ruby1219 於 12-05-16 發表
what do you plan to make? long time no see your 靚包包!
未諗到整乜



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2675#
發表於 12-5-16 23:34 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+22:41+都話食

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
食O左骨頭?
應該唔會



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2676#
發表於 12-5-16 23:35 |只看該作者

引用:Quote:emryhk 發表於 12-5-16 23:21 白神bb

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
咁你以後唔使因為用天然酵母MODE而煩惱啦
我部103呢兩日非常乖,時間準一準,可能知道我想唔要佢,聽話左



點評

88328mama    發表於 12-5-16 23:38


男爵府

積分: 6644


2677#
發表於 12-5-16 23:35 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 23:30
你呢個餡料可以做TART用
係阿仔yesterday無la la 揭雪媽媽本書睇到呢個包話好似好正!我今日即刻整!但佢今日激嬲咗我!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2678#
發表於 12-5-16 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表等咁

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
係果兩位夢皇收銀姐姐仔,掛住收其他人錢,冇叫佢阿姐來,最就係佢個阿姐到咗,佢void咗另一個客張 ...
咁你同佢講1折嘛




[/url]


水晶宮

積分: 64904


2679#
發表於 12-5-16 23:35 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+23:17+食左了+

原帖由 88328mama 於 12-05-16 發表
即係唔再頂住個胃,
鬆晒
好少少啦唔敢講咁多,驚小器



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2680#
發表於 12-5-16 23:36 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 23:32
very clear! thank you so much!
no timer function right?
如果你想預約,建議你用天然酵母吐司MODE,呢個可以再少D酵母添,不過我無試過用呢個MODE 鮮酵母份量。

我唔放心用象仔方法做預約,你可以試下O既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo