想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2040


2661#
發表於 12-9-21 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-09-21+發表我

原帖由 BigBear2011 於 12-09-21 發表
下!咁你奶奶有無換幾次衫呀?當左自己係新娘呀?
我買左兩套比佢,一套話唔啱,之後佢要我地再租二晚裝一裙褂,所以同我差不多換咁多套


大宅

積分: 1685


2662#
發表於 12-9-21 21:29 |只看該作者

引用:各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔

原帖由 大豆芽 於 12-09-21 發表
各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔呀
我諗緊買史迪仔定鬆弛熊!!我呢幾日成日睇鬆弛熊bb用品,但覺得好貴!!




大宅

積分: 1685


2663#
發表於 12-9-21 21:33 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

其實我對薯片,蝦條之類冇乜興趣,反而鍾意食燒賣等等熱食。。好似好奇怪!




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2664#
發表於 12-9-21 21:36 |只看該作者

引用:其實我對薯片,蝦條之類冇乜興趣,反而鍾意

原帖由 mavisingi 於 12-09-21 發表
其實我對薯片,蝦條之類冇乜興趣,反而鍾意食燒賣等等熱食。。好似好奇怪!



...
人人口味唔同,鐘意燒賣都唔係怪呀



伯爵府

積分: 15109


2665#
發表於 12-9-21 21:38 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+18:33+係變

原帖由 Pinkbi 於 12-09-21 發表
thanks, 留意埋this item 先
即係一出世就開始用
係呀,一出世就用得




伯爵府

積分: 15109


2666#
發表於 12-9-21 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pinkbi+於+12-09-21+發表會唔

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
應該換唔到位卦,冇咁大空間呀?
叫佢地唔好亂調位添呀,整到條臍帶呀




伯爵府

積分: 15109


2667#
發表於 12-9-21 21:54 |只看該作者

引用:我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐,原來真係好難揀!我揀佢,佢又唔揀我,因為孖b, 姐姐怕怕!
哎 ...
我未開始,諗住揾係香港完左約果d會快d




伯爵府

積分: 15109


2668#
發表於 12-9-21 21:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-21+發表

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
每個月多$180,2年合約,即係$180*24。
如果我早一個星期簽約,就慳返!
請印印手續費仲貴過菲!我原本想要 ...
續約同機票都貴d架




伯爵府

積分: 15109


2669#
發表於 12-9-21 22:00 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

今日無去聽講座既doris同mistree,你地無損失,因為第一部分講嘢個葯劑師應該就係你地尋晚聽果個,第二部個林姑娘講既大部分係重複之前既




大宅

積分: 3571


2670#
發表於 12-9-21 22:47 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-9-21 20:23
我今年都買左兔仔,縐紙做的,中size

我都係, 一大一中, 我同C6


大宅

積分: 3571


2671#
發表於 12-9-21 22:52 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 22:00
今日無去聽講座既doris同mistree,你地無損失,因為第一部分講嘢個葯劑師應該就係你地尋晚聽果個,第二部個 ...

其實佢琴日講的野, 唔知邊度已經聽過一次, 彩色食物都聽過, 阿B會跟我而家作息時間, 我聽網上講座又聽過, 不過我份人係唔會抄notes 又唔會影低佢, 聽多一次就入d腦, 當然如果近近地都唔mind


伯爵府

積分: 15109


2672#
發表於 12-9-21 22:57 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-21 22:52
其實佢琴日講的野, 唔知邊度已經聽過一次, 彩色食物都聽過, 阿B會跟我而家作息時間, 我聽網上講座又聽過, ...

好笑囉, 一到林姑娘講野阿B就係咁郁, 唔知係咪太高音佢唔鍾意


禁止訪問

積分: 1545


2673#
發表於 12-9-21 22:59 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


2674#
發表於 12-9-21 23:15 |只看該作者

引用:好耐冇試過想嘔啦!唔知做咩今日好唔舒服,

原帖由 ladystalk 於 12-09-21 發表
好耐冇試過想嘔啦!唔知做咩今日好唔舒服,個胃陰陰痛,又想嘔 作嘔作悶唔好返轉頭呀:s ...
點會陰陰痛架?食錯嘢?




大宅

積分: 3571


2675#
發表於 12-9-21 23:19 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 22:57
好笑囉, 一到林姑娘講野阿B就係咁郁, 唔知係咪太高音佢唔鍾意

咪話BB唔鐘意HIGH PITCH的聲o既, 我諗緊林姑娘當年點同佢小BB 傾計


伯爵府

積分: 15109


2676#
發表於 12-9-21 23:21 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+22:57+好笑

原帖由 misstree 於 12-09-21 發表
咪話BB唔鐘意HIGH PITCH的聲o既, 我諗緊林姑娘當年點同佢小BB 傾計
但我諗緊自己平時同阿b講嘢有無不自覺地高八度?




大宅

積分: 4239


2677#
發表於 12-9-21 23:29 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-21 10:08
佢話宜家好多BB都有濕疹問題, 主要原來咪就係媽咪食嘅嘢有問題囉, 又唔見佢地40~50年代出世果D BB有濕疹, ...
我好贊成我地而家食既野比以前無咁健康, 因為調味/ 制作過程, 但係我唔係好同意佢咁講
我唔知係咪真係以前無咁多濕疹, 就算係, 可能係因為空氣污染/ 營養太好/ 甚至我地打既防疫針 都可以有影響, 無實則証㨿好難一口斷定係因為關飲食事

好似而家好多BB 有食物敏感, 有研究發現, 有部份原因係因為我地太乾淨, 同埋打得太多防疫針
敏感即係過敏反應, 由我地免疫系統觸發, 因為打得多防疫針/ 太乾淨, 令到個身體無野好做, 就小小野都觸發到打仗, 變左乜都打一餐, 所以西方國家比係中國多好多古怪既敏感

因為我係做科研, 所以好怕D偽科學, 我唔會話佢講既係錯, 不過我唔覺得佢講既野岩晒


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2678#
發表於 12-9-21 23:36 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-9-21 19:59
各位同學仔,你地有無買燈籠呀,我買左兔仔呀

我買咗一家三口既白兔呀


大宅

積分: 4239


2679#
發表於 12-9-21 23:37 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 14:26
我諗我會等結構無問題先公開
我都係, 始終都完全放心, 想 5個月先公開同朋友講不過有聯絡開既就講左

FB 我諗我直情生左先會放張BB 相


大宅

積分: 4239


2680#
發表於 12-9-21 23:44 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 14:54
我29/8去c+就話阿b有7oz, 我3/10再去c+度檢查, 睇吓阿b重左幾多先
你地就好, 我個醫生講明超聲波淨係會照三次, 就係閃閃, 頸皮同結構即係下個禮拜照完結構就好可能要出現先見到阿B

我問醫生乜唔駛check 住BB size, 佢話佢地摸就會知

所以而家都搵定D資料照 4D, 為左見阿B 一面

點評

Purybaby  唔同既, 我地可以自己搵私家檢查嘛  發表於 12-9-22 10:29

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo