想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2040


2661#
發表於 12-10-16 22:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-16+發表不

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
二千蚊?佢話當做結構呀?
佢話太早做唔到結構,但都收我2000




大宅

積分: 3571


2662#
發表於 12-10-16 22:12 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-16 22:06
自己煮自己食?一星期出去食一兩日都唔怕呀。自己煮儘量簡單,粉麵,蒸水蛋,蒸肉餅,唔太辛苦嘛。

...

我的早餐都係包, 有時去大家樂買麥皮, lunch 就買d healthy lunch box, dinner, 老公太忙, 一定係我攪, 好simple, 有時就係排骨同埋炒菜, 就係咁, 不過唔使做就最好, 可以去99度食, 不過始終唔係屋企, 次次都要坐多一陣, 我覺得仲辛苦過自己煮


男爵府

積分: 5259


2663#
發表於 12-10-16 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表子宮

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
你痛應該係肌留問題,我無痛,但子宮硬曬,好似充滿氣咁實曬!但5一7秒自己會放鬆,好似氣球洩曬氣咁



...
我上星期四晚係逢5、6分鐘痛一次,而每次要成30秒先鬆,先入急証。政苦及c+醫生話3cm嘅肌瘤係唔會咁痛喎⋯但我無理由呃佢哋啫
好彩到依家子宮都無乜突然變硬,係瞓醒起身先實實哋。




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2664#
發表於 12-10-16 22:29 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-10-16+22:06+自

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我的早餐都係包, 有時去大家樂買麥皮, lunch 就買d healthy lunch box, dinner, 老公太忙, 一定係我攪, 好 ...
如果咁我都寧願自己煮好過返99度食。你食唔食到魚?蒸魚,渌啲菜就最快。



大宅

積分: 2040


2665#
發表於 12-10-16 22:29 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

Hi~~大家好
myphoto.jpg




大宅

積分: 4804


2666#
發表於 12-10-16 22:32 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+21:11+無啊

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
你自己真係要monitor住, 有咩野就返醫生度睇呀
我打算2W去度1次




大宅

積分: 4804


2667#
發表於 12-10-16 22:33 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+20:55+知唔

原帖由 雨嫣 於 12-10-16 發表
盧乃本醫生, 佢係荃灣港安醫院婦產科顧問醫生
呢位Dr都好出名啊!唔知我呢個W數book唔book到佢




大宅

積分: 4804


2668#
發表於 12-10-16 22:35 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+20:33+你幾C

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
現在22週,2.7CM.
我個C+醫生話正常3CM以上,最好唔好低過2.5就得,醫生都話如果唔洗返工就多休息少走動.
...
咁你數據都幾好,我18W,2。1CM真令人擔心




大宅

積分: 3571


2669#
發表於 12-10-16 22:36 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-16 22:29
Hi~~大家好

hello, 小朋友, 你好嗎?


大宅

積分: 4195


2670#
發表於 12-10-16 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
佢話太早做唔到結構,但都收我2000
咁點解要收$2000 呀?你有無問姑娘呀?




大宅

積分: 4804


2671#
發表於 12-10-16 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表夜晚

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我個醫生話有咩唔對路就入急証,寧願出入多幾次,如果遲咗就補救唔到。
如果你覺得痛密咗就入院啦,醫院有 ...
我個Dr都有咁講,叫我有D e yuk就入院,話寧願比人pung出來,都要買個安心




大宅

積分: 3571


2672#
發表於 12-10-16 22:38 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-16 22:29
如果咁我都寧願自己煮好過返99度食。你食唔食到魚?蒸魚,渌啲菜就最快。

...

其實我不嬲都唔鐘意整野食, 所以一定係simple野, 魚唔識整, 所以耐唔耐都要返99度同埋返自己屋企, 就係為左d魚lor, 老公唔單止夜返, 有時出埋差, 得返自己一個人


大宅

積分: 4804


2673#
發表於 12-10-16 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表我亞

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
但是佢只可以揾temp ar... 唔可以炒你呀。
變相我停薪留職,咁埋無10w產假囉?




大宅

積分: 4195


2674#
發表於 12-10-16 22:39 |只看該作者

引用:Hi~~大家好+ +

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
Hi~~大家好
Hi, 你好呀?
醫生俾左幾多張相你呀?




大宅

積分: 4804


2675#
發表於 12-10-16 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表22W

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
係呀。雖然BB係醫院住左幾個月,現在都好健康,只係氣管容易唔舒服。
所以唔好咁擔心呀。加油呀!



...
22W都平安,真係好難得!你fd咩事早產?




大宅

積分: 4195


2676#
發表於 12-10-16 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表現在

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
咁你數據都幾好,我18W,2。1CM真令人擔心
唔好擔心呀。




大宅

積分: 3571


2677#
發表於 12-10-16 22:41 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 22:39
變相我停薪留職,咁埋無10w產假囉?

其實我有次都同老公講, 好唔好apply no pay leave, 不過最後都冇, 主要當然係人工, 同埋諗住到時大不了就sick leave


大宅

積分: 4804


2678#
發表於 12-10-16 22:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表咁你

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
早餐我飲奶同食麵包就得,逢一至五我媽照顧我午晚兩餐,星期六日C6放假就由佢照顧我三餐。姑奶逢星期日都會 ...
真係好,我媽嫌我屋企太遠,唔肯成日來我C6好忙,日日要返工,唯有佢早上洗定D送,我自己煮




大宅

積分: 4195


2679#
發表於 12-10-16 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表我個

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我個Dr都有咁講,叫我有D e yuk就入院,話寧願比人pung出來,都要買個安心



...
你要小心呀。不如真是叫醫生寫一個月假俾你休息下啦




大宅

積分: 3571


2680#
發表於 12-10-16 22:43 |只看該作者
其實完成體會到做阿媽的心情, 跟本真係由一有左就開始 擔心, 唔好話過左20weeks 做左結構ok, 跟本係未停過, 不過自己就諗少d, 唔諗咁多, 同埋睇下bk真係知多好多野, 我由最初乜都唔識, 到而家知自己有d咩野要留意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo