立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 45760
MaiGao 發表於 13-10-28 15:10 我都怕 我買野又薯仔,真係俾人抬價都唔知 又唔知有無得講價
積分: 30518
原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表 好煩下喎 我之前就係怕煩,所以部P仔係橙記買
伯爵府
積分: 15947
MaiGao 發表於 13-10-28 14:47 咁我都係96/97年左右開始認識佢既~
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 今年有返呀,不過今次買唔夠 $600
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包, 我見到有呢款三文治模,都唔錯喎
積分: 16364
波子 發表於 13-10-28 15:15 阿Mi可能有現貨, 你地交收易喎, TM友
tensi819 發表於 13-10-28 15:15 應該俾返三四個會藉你
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 可以唔使睇 ?
tp168 發表於 13-10-28 14:58 之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包, 我見到有呢款三文治模,都唔錯喎
大宅
積分: 4212
tp168 發表於 13-10-28 13:57 可以呀,但唔包d芝士唔會打爛喎,有粗混會好d
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 又怕佢係海鮮價,自己做咗老襯
原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表 我怕迫人 好多時折扣日都唔會去買野 唔折又覺得唔抵
原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表 長假 同 戀愛世代
MaiGao 發表於 13-10-28 15:06 我怕迫人 好多時折扣日都唔會去買野 唔折又覺得唔抵
原帖由 Naxos 於 13-10-28 發表 Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀! 我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架 ...
tensi819 發表於 13-10-28 15:14 我前後有5張,唔見咗最初要填資料果張,又俾咗2張朋友,同老公各自一張,費事我keep住佢有藉口唔幫我買嘢:w ...
Naxos 發表於 13-10-28 15:23 Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀! 我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架 ...
原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表 我又係好怕迫人同排長龍, 所以開倉執平貨永遠冇我份
原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表 要填資料咩? 佢次次都就咁派比我咋 我前後有7張, 派街坊 ...
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 15:16 長假 同 戀愛世代
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy