烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2661#
發表於 13-10-28 15:15 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 15:10
我都怕
我買野又薯仔,真係俾人抬價都唔知
又唔知有無得講價

阿Mi可能有現貨, 你地交收易喎, TM友


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2662#
發表於 13-10-28 15:15 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-28+14:47+全部都

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
好煩下喎

我之前就係怕煩,所以部P仔係橙記買
應該俾返三四個會藉你




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2663#
發表於 13-10-28 15:16 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 14:47
咁我都係96/97年左右開始認識佢既~

長假戀愛世代


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2664#
發表於 13-10-28 15:16 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+14:52+你

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
今年有返呀,不過今次買唔夠 $600
我等得㗎





珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2665#
發表於 13-10-28 15:18 |只看該作者

引用:之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包,我見

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包,

我見到有呢款三文治模,都唔錯喎
$12店好似有類似,但d邊皮邊個食呀?




伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2666#
發表於 13-10-28 15:19 |只看該作者
波子 發表於 13-10-28 15:15
阿Mi可能有現貨, 你地交收易喎, TM友

我問下佢先~
原來佢都係屯門人


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2667#
發表於 13-10-28 15:20 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:15
應該俾返三四個會藉你

咪係囉
俾得一個
我仲要唔見埋


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2668#
發表於 13-10-28 15:21 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+14:55+悶

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
可以唔使睇 ?
唔係緊張好吸引果d囉,但你木村乜都可睇晒嘅話,都可試睇佢一兩集嘅 但俾我睇十級好過囉:pppp:




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2669#
發表於 13-10-28 15:22 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-28 15:39 編輯
tp168 發表於 13-10-28 14:58
之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包,

我見到有呢款三文治模,都唔錯喎

我有一個類似嘅, 係粉紅色 Hello KiXXy 款, 用過一次就收埋咗, 你一講, 我忽然好想拎番出嚟用吓佢添


大宅

積分: 4212


2670#
發表於 13-10-28 15:23 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 13:57
可以呀,但唔包d芝士唔會打爛喎,有粗混會好d
Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀!
我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架?


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2671#
發表於 13-10-28 15:25 |只看該作者

引用:Quote:eunice23+發表於+13-10-28+14:59+係

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
又怕佢係海鮮價,自己做咗老襯
唔會,問完多數覺太貴無幫襯,送盆桔過佢㖭




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2672#
發表於 13-10-28 15:26 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-28+15:01+我算差

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
我怕迫人
好多時折扣日都唔會去買野
唔折又覺得唔抵





珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2673#
發表於 13-10-28 15:29 |只看該作者

引用:Quote:MaiGao+發表於+13-10-28+14:47+咁我

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
長假 同 戀愛世代
我果個年代有睇日劇,但又無乜睇佢喎




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2674#
發表於 13-10-28 15:29 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 15:06
我怕迫人
好多時折扣日都唔會去買野
唔折又覺得唔抵

我又係好怕迫人同排長龍, 所以開倉執平貨永遠冇我份


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2675#
發表於 13-10-28 15:32 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-28+13:57+可以呀

原帖由 Naxos 於 13-10-28 發表
Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀!
我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架 ...
粗混=輕攪拌,視乎你想成品點樣,芝士想唔溶得咁勁,咪揀有提示音手動落,落前一直放雪櫃




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2676#
發表於 13-10-28 15:33 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:14
我前後有5張,唔見咗最初要填資料果張,又俾咗2張朋友,同老公各自一張,費事我keep住佢有藉口唔幫我買嘢:w ...

要填資料咩? 佢次次都就咁派比我咋
我前後有7張, 派街坊


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2677#
發表於 13-10-28 15:37 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-28 15:23
Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀!
我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架 ...

我部機(台105T)叫輕搞拌


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2678#
發表於 13-10-28 15:39 |只看該作者

引用:Quote:MaiGao+發表於+13-10-28+15:06+我怕

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
我又係好怕迫人同排長龍, 所以開倉執平貨永遠冇我份
我見多人就會走:pppp:
尋日行大pk買咗d凍肉,N條人龍,老公揀咗條佢話最短嘅,排咗個幾字無郁過,我忟到爆炸,果幾位b6新移民大姐買幾車嘢,之後我打算去遠處快線條龍長過條街,好彩隔離果條得幾個人,之後我地俾完$經過原本b6果個收銀,個b6仲未搞掂




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2679#
發表於 13-10-28 15:41 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:14+我

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
要填資料咩? 佢次次都就咁派比我咋
我前後有7張, 派街坊
...
要呀,果陣買滿一百先有




伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2680#
發表於 13-10-28 15:42 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 15:16
長假 同 戀愛世代

長假我無睇
戀愛世代睇左幾集

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo