Jmum 寫道:
[quote]
Ms.ChanChan 寫道:
想問你地小朋友上堂時會否旁聽的?
candytl 寫道:
Jmum,
同意你所講.
我也是對d "豆鼓" 一竅不通, 但都堅持一定要旁聽, 咁先知阿囡嘅弱項係邊, 練琴時加以提點. 旁聽嘅另一個好處係當聽佢履琴俾老師時, 你會知道佢嘅練琴質素如何. 記得我轉第一個老師時, 明明講明話可旁聽, 但幾堂后琴行同我講老師唔想我坐入去, 話有壓力渦. 我立刻話我揾老師嘅先决條件係一定要俾旁聽, 如果老師唔忠意, 唯有揾第二個. 之后間琴行就換咗另外一位.
candytl 寫道:
JP,
你也是位very hard working mom, 係你處偷到唔少師, 我講真架.
J&唔洗睇及聽都搞得掂, 你應
![]()
呀!
我女以前練琴前要聽好多次, 宜加我唔俾佢咁做, 叫佢臨履琴前兩日至聽, 有乜錯漏再改正翻.

cy 寫道:
[quote]Listening to the tapes/CDs/VCDs is good for the kids to模仿 good techniques/dynamics/musicianship etc.!
