跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2661#
發表於 05-7-19 21:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
bandband 寫道:
hi~!各位媽咪,

我想問依家


子爵府

積分: 11510


2662#
發表於 05-7-19 23:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

佢係$480/四堂,定係$480/一堂???同埋响嗰度學好唔好?係咪會有好多活動俾小朋友參與(好似聽過有媽咪咁講過)...? [quote]
Sindy 寫道:
[quote]
bandband 寫道:
hi~!各位媽咪,

我想問依家


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


2663#
發表於 05-7-20 11:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

del


大宅

積分: 3627


2664#
發表於 05-7-20 18:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
想問你地小朋友上堂時會否旁聽的?


Ms.Chanchan,

阿仔學咗甘耐琴,淨係試過病咗果3/4 堂冇旁聽乍!

旁聽作用好大,我對d "豆鼓" 一竅不通,淨係認得個 "MIDDLE C" ,旁聽可知老師嘅要求,即係點彈先為之好,e.g.:力度、指法、感情、大細聲....等等,咁先可以監督到阿仔練琴嘅準則,否則我セ都唔"曉",分分鐘比佢大番我轉頭!

Pls check pm!!


男爵府

積分: 6686


2665#
發表於 05-7-20 20:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ChuChu,

可唔可以講下我地個 Day Camp 係未 okay 喇, 因為一直未見到妳, 同埋亦收唔到妳消息 :-( ! 同埋到時可以點約法呀?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6032


2666#
發表於 05-7-21 12:00 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum 寫道:
[quote]
Ms.ChanChan 寫道:
想問你地小朋友上堂時會否旁聽的?


Ms.Chanchan,

阿仔學咗甘耐琴,淨係試過病咗果3/4 堂冇旁聽乍!

旁聽作用好大,我對d "豆鼓" 一竅不通,淨係認得個 "MIDDLE C" ,旁聽可知老師嘅要求,即係點彈先為之好,e.g.:力度、指法、感情、大細聲....等等,咁先可以監督到阿仔練琴嘅準則,否則我セ都唔"曉",分分鐘比佢大番我轉頭!

Pls check pm!! [/quote]

Jmum,

同意你所講.
我也是對d "豆鼓" 一竅不通, 但都堅持一定要旁聽, 咁先知阿囡嘅弱項係邊, 練琴時加以提點. 旁聽嘅另一個好處係當聽佢履琴俾老師時, 你會知道佢嘅練琴質素如何. 記得我轉第一個老師時, 明明講明話可旁聽, 但幾堂后琴行同我講老師唔想我坐入去, 話有壓力渦. 我立刻話我揾老師嘅先决條件係一定要俾旁聽, 如果老師唔忠意, 唯有揾第二個. 之后間琴行就換咗另外一位.

Ms CC,

如果老師允許, 最好自備部錄音機錄低上堂成個過程作温習之用. 因老師係堂上講嘅野大人小朋友返去未必全部記得返, 哩個時候聽返對幫助練琴好有用.


伯爵府

積分: 17856


2667#
發表於 05-7-21 16:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

candytl 寫道:
[quote]
Jmum 寫道:
[quote]
Ms.ChanChan 寫道:
想問你地小朋友上堂時會否旁聽的?


Ms.Chanchan,

阿仔學


大宅

積分: 3627


2668#
發表於 05-7-21 22:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
JP 寫道:
Jmum,

Welcome back!

Have you found the 名師 for Jason?

But I do drop down the teacher's comments/requirements on my notebook every time for my quick reference afterwards in case 老師係堂上講


大宅

積分: 3627


2669#
發表於 05-7-21 22:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

candytl 寫道:
Jmum,

同意你所講.
我也是對d "豆鼓" 一竅不通, 但都堅持一定要旁聽, 咁先知阿囡嘅弱項係邊, 練琴時加以提點. 旁聽嘅另一個好處係當聽佢履琴俾老師時, 你會知道佢嘅練琴質素如何. 記得我轉第一個老師時, 明明講明話可旁聽, 但幾堂后琴行同我講老師唔想我坐入去, 話有壓力渦. 我立刻話我揾老師嘅先决條件係一定要俾旁聽, 如果老師唔忠意, 唯有揾第二個. 之后間琴行就換咗另外一位.


candytl,

又會咁嘅,有家長坐響樹就話有壓力,咁個老師真係好極有限!好彩你可以換咗另一位啫。


男爵府

積分: 7158


2670#
發表於 05-7-21 23:00 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位你地好, 我路過, 想問吓大家一D關於鋼琴既意見

我仔仔今年3歲半, 如而家俾佢學鋼琴會否太早呢, 以你地既經驗應幾多歲最為適合呢? Thanks!


伯爵府

積分: 17856


2671#
發表於 05-7-22 11:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
Jmum 寫道:
JP,

Hi!!


男爵府

積分: 6032


2672#
發表於 05-7-22 13:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum 寫道:
candytl,

又會咁嘅,有家長坐響樹就話有壓力,咁個老師真係好極有限!好彩你可以換咗另一位啫。


Jmum,

咪係, 我都不明個老師點解會咁諗.


男爵府

積分: 6032


2673#
發表於 05-7-22 14:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
JP 寫道:
candytl,

You're also very hard working mom wor? How often will you/your girl listen the recording of the lesson? Every day or else? Not surprise your girl's performance/progress is very good la!

I used to video tape/record the lessons but we all are too lazy to watch/listen afterwards. But I do drop down the teacher's comments/requirements on my notebook every time for my quick reference afterwards in case 老師係堂上講


大宅

積分: 2419


2674#
發表於 05-7-22 14:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
ChuChu,

可唔可以講下我地個 Day Camp 係未 okay 喇, 因為一直未見到妳, 同埋亦收唔到妳消息 :-( ! 同埋到時可以點約法呀?




我都想知啊!


伯爵府

積分: 17856


2675#
發表於 05-7-22 14:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

candytl 寫道:

JP,

你也是位very hard working mom, 係你處偷到唔少師, 我講真架.
J&唔洗睇及聽都搞得掂, 你應 呀!
我女以前練琴前要聽好多次, 宜加我唔俾佢咁做, 叫佢臨履琴前兩日至聽, 有乜錯漏再改正翻.


candytl:
"我女以前練琴前要聽好多次"
Wow...咁生性&有鑽研精神!?你應 呀!
Why you 唔俾佢咁做?So far she can read the notes & not 背譜(which will weaken her sight reading ability) is OK wor!
我都不知幾鍾意俾J & P睇及聽(video & exam pieces CDs) if we had time (but always have no time!).


男爵府

積分: 6032


2676#
發表於 05-7-22 15:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

quote]
JP 寫道:
candytl:
"我女以前練琴前要聽好多次"
Wow...咁生性&有鑽研精神!?你應 呀!
Why you 唔俾佢咁做?So far she can read the notes & not 背譜(which will weaken her sight reading ability) is OK wor!
我都不知幾鍾意俾J & P睇及聽(video & exam pieces CDs) if we had time (but always have no time!).[/quote]

JP,

你有所不知, 實情係我女冇乜耐性慢慢去睇譜, 有得聽, 梗係舒服過慢慢去睇去諗點彈. 佢認"豆鼓" ok, 但拍子唔掂. 我試過有次唔記得帶機上堂, 到履琴時俾老師話點解啲拍子彈錯晒, 我估同佢平時習慣聽熟首歌嘅拍子黎練彈有好大關系.


伯爵府

積分: 17856


2677#
發表於 05-7-22 16:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
candytl 寫道:
JP,

你有所不知, 實情係我女冇乜耐性慢慢去睇譜, 有得聽, 梗係舒服過慢慢去睇去諗點彈. 佢認"豆鼓" ok, 但拍子唔掂. 我試過有次唔記得帶機上堂, 到履琴時俾老師話點解


別墅

積分: 654


2678#
發表於 05-7-22 16:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Listening to the tapes/CDs/VCDs is good for the kids to模仿 good techniques/dynamics/musicianship etc.!


JP,
我 都 想 請 教 那 位 大 師 可 以 介 紹 下 . TKS!
cy


伯爵府

積分: 17856


2679#
發表於 05-7-23 09:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cy 寫道:
[quote]Listening to the tapes/CDs/VCDs is good for the kids to模仿 good techniques/dynamics/musicianship etc.!


JP,
我 都 想 請 教 那 位 大 師 可 以 介 紹 下 . TKS!
cy

[/quote]

cy,

I don't have any大 師 可 以 介 紹 wor!

For Royal School of Music Exam, just got the CDs produced by it. All those performers are supposed to be qualified pianists.

Other 大 師? Perhaps, Yundi Li, Lang Lang.

I've bought a VCD from Mainland China---Sonatina 小奏鳴曲demonstrated personally by one Prof.楊峻 of Central Music Conservatory. I think it's a good ref. for kids.

For Czerny 599 & 849..., there are VCDs from Mainland China as well. But most of them are demonstrated by 音樂學院附中 students/young kids with prizes in piano competitions.


大宅

積分: 3627


2680#
發表於 05-7-24 23:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
JP 寫道:
Jmum,

每個老師都有長處短處,世上無完人! 視乎你既preference & 小朋友夾唔夾個老師

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo