親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 34040


2681#
發表於 16-4-23 23:49 |只看該作者

回覆樓主:

http://m.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=13394f001b

#飛機 #寄艙 #電池 #旅行 #公幹
無論你係旅行,抑或公幹,鋰電池禁止寄艙嘅限制已經全面實施,想知有乜限制,即刻入嚟睇!
==================
想睇更多旅行情報,即 like e-zone fb
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 1993


2682#
發表於 16-4-24 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babytwinstar+於+15-09-05+發

原帖由 wai001 於 15-09-05 發表
係,在桃園機場arrival 果層,落一層,去國光櫃位買客運票,去5號站搭1819號,去台北車站,在東3三門落車 ...
其實這樣坐車,兩大兩小要多少錢?(7 & 4 yrs)




大宅

積分: 1730


2683#
發表於 16-4-24 17:16 |只看該作者
樓主想問下知唔知Leeco禮客時尚館outlet,多唔多野睇呢?啲野係唔係平好多?值得一去嗎?


珍珠宮

積分: 34040


2684#
發表於 16-4-24 17:32 |只看該作者

回覆樓主:

http://kikinote.net/article/86066.html

轉載:
嘉義12間觀光工廠2016

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2685#
發表於 16-4-24 18:56 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.taipeiwalker.com.tw/p4-detail.php?id=3112

轉載:
#Walker下午茶 中島式吧檯打造一座咖啡控的美好星球 ☕️

UCC旗下精品咖啡,全球首家概念店台北駐點,展示22種來自各國產區的咖啡生豆,體驗7種咖啡烹煮設備;挑選你喜愛的咖啡豆,再選擇沖煮方式,每一杯咖啡,都有專業職人為你把關。

#每天都是美好咖啡日(emoji) http://goo.gl/GES7cS
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2686#
發表於 16-4-24 19:01 |只看該作者
wang88 發表於 16-4-24 11:47
其實這樣坐車,兩大兩小要多少錢?(7 & 4 yrs)

搭國光客運,不分大小,一百餘元台幣一位。
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2687#
發表於 16-4-24 19:27 |只看該作者
wai001 發表於 16-4-24 19:01
搭國光客運,不分大小,一百餘元台幣一位。

另外,再加上台北車站去西門町的一程小黄(taxi),吾記得太清楚,好似一百餘元台幣左右!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2688#
發表於 16-4-24 19:29 |只看該作者
longpingest 發表於 16-4-24 17:16
樓主想問下知唔知Leeco禮客時尚館outlet,多唔多野睇呢?啲野係唔係平好多?值得一去嗎? ...

我會覺得新的 ~林口outlet,應該仲值得去些!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2689#
發表於 16-4-24 19:30 |只看該作者
wai001 發表於 16-4-24 19:29
我會覺得新的 ~林口outlet,應該仲值得去些!

https://www.mop.com.tw/linkou/tw/index.html
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 1993


2690#
發表於 16-4-24 19:50 |只看該作者

引用:Quote:wai001+發表於+16-4-24+19:01+搭國光

原帖由 wai001 於 16-04-24 發表
另外,再加上台北車站去西門町的一程小黄(taxi),吾記得太清楚,好似一百餘元台幣左右!
...
唔該曬!




大宅

積分: 1730


2691#
發表於 16-4-24 20:55 |只看該作者
明白了!謝謝樓主!


珍珠宮

積分: 34040


2692#
發表於 16-4-26 17:02 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
(emoji)#達人帶你玩 拉查花-花花 #一日遊艋舺(emoji)
http://goo.gl/VqUllk
今天的帶我們遊台北的是〜花花!很喜歡台灣古早味的文化,常跑去艋舺玩,吃了好多美食,快來看看 #艋舺遊記 吧~ 快來看 #私藏美食名單!(快抄筆記(emoji))
遊記詳文 ➡ http://goo.gl/VqUllk

♥#兩喜號魷魚羹
地址:台北市西園路一段196號
電話:(02)2236-1129

♥#龍都冰菓店
地址:台北市萬華區廣州街168號
電話:(02)2308-3223
營業時間:平日11:30-AM1:30;假日AM11:30-AM02:00

♥#北港甜湯
地址:台北市華西街41號(59號攤位)
電話:(02)2302-3281
營業時間:15:30-23:00(週一公休)

♥#糖廍文化園區
地址:台北市萬華區大理街132-7號
電話:(02)2306-2121
營業時間:週二至週日10:00-17:00
免費參觀

♥#剝皮寮歷史街區
地址:台北市萬華區廣州街101號
電話:(02)2336-2798
街區開放時間為週二至週日,上午9點至晚間9點、室內開放時間上午9點至下午6點

♥#青草巷
地址:台北市西昌街224巷
周日公休

圖文/ 拉查花
FB_IMG_1461661246978.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 15589


2693#
發表於 16-4-26 18:07 |只看該作者
tsuilan 發表於 15-4-11 12:44
多謝你的推介,我都買了shiseido洗面乳特價NT95,missha洗面乳NT69,雪芙蘭cream NT99,我都去左五分埔買了 ...

請問下五分埔韓國時裝靚唔靚?


珍珠宮

積分: 34040


2694#
發表於 16-4-26 20:01 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-26 18:07
請問下五分埔韓國時裝靚唔靚?

OK 㗎,比HK 荔枝角既香工平!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 2978


2695#
發表於 16-4-27 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢


珍珠宮

積分: 34040


2696#
發表於 16-4-27 12:30 |只看該作者

回覆樓主:

http://travel.ettoday.net/article/687180.htm

轉載:
高雄超夯!
~愛玉玫瑰花
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


別墅

積分: 952


2697#
發表於 16-4-27 13:08 |只看該作者

回覆:heily123 的帖子

是否有童裝女裝?




大宅

積分: 1504

BK Milk勳章


2698#
發表於 16-4-27 13:52 |只看該作者

回覆樓主:

見到五分埔既衫一袋袋擺地下,有無零售?大約咩價錢?


子爵府

積分: 12679


2699#
發表於 16-4-27 15:17 |只看該作者

引用:見到五分埔既衫一袋袋擺地下,有無零售?大

原帖由 yukipacers31 於 16-04-27 發表
見到五分埔既衫一袋袋擺地下,有無零售?大約咩價錢?
一袋袋放地下係零售的,夏天韓T大約HK$100。


別墅

積分: 952


2700#
發表於 16-4-27 18:02 |只看該作者

回覆:wai001 的帖子

台北捷運站坐客運去宜蘭?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo