立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34435
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:36 發表 佢個姐姐話冇錢wor, 連機票都係lulu比左先
積分: 40434
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 16:34 發表 我走LA, 88
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:28 發表 你都可以sexy下
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:37 發表 有幾sexy呀, 呢d色好普通之喎
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:38 發表 咪係, 你都快d去入貨啦, 下個wk就過年啦
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:35 發表 幾時做過promotion呀??? 不過我一定要試架, 唔試唔敢買. 新年唔一定要紅色既, 新既就得架啦
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 16:39 發表 嘻,我冇呢 d 色麻!
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 16:40 發表 我冇呢個習慣架........
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:41 發表 好似11月頭咁上下 bar唔o岩可以換 雖然唔一定要紅色, 不過我有時都會買棗紅, 或者d圖案帶紅
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:46 發表 習慣係培養架ze, 一陣收工去睇下啦
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:42 發表 我都祝你好運呀. 咦, 堯堯係12/18, 04年, 同我妹個大仔一樣日子出世呀
原帖由 tattat 於 09-1-16 16:47 發表 11月架啦. 其實都唔到你唔買紅, 呢d時候佢地一定推哂呢d色出黎呢. 棗紅都唔錯呢
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:51 發表 yes, 快d去睇下啦 我like襯埋一set tim丫
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:52 發表 係丫 堯堯係12月18號出世ga
原帖由 phibow 於 09-1-16 16:53 發表 我買wacol另一條line, 會多d色揀
原帖由 tattat 於 09-1-16 17:02 發表 我一時時啦, 除非條底係cotton呀. 頭先就買左2 sets呀
侯爵府
積分: 24872
原帖由 tattat 於 09-1-16 17:04 發表 真係橋呢
原帖由 phibow 於 09-1-16 17:21 發表 cotton...家下可以襯埋一set好少係全cotton
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy