立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
原帖由 carollam310 於 09-2-19 15:25 發表 我覺得上面D人好兇佈... 之前BK呢度有媽咪講過東門果D扒手黨... 好狼死....好兇佈
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:26 發表 中國文學我反而冇乜印象, 但中史係我至愛 .......... 我果時唔讀地理架, 太複雜啦 ........... 其實都係架, 但一味靠背, 易讀啲嘛 .......... @@
原帖由 carollam310 於 09-2-19 15:27 發表 我就係唔鍾意計數..所以唔選理科... 果陣時個個都鬧我蠢
珍珠宮
積分: 36825
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:26 發表 中國文學我反而冇乜印象, 但中史係我至愛 .......... 我果時唔讀地理架, 太複雜啦 ........... 其實都係架, 但一味靠背, 易讀啲嘛 ..........
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:28 發表 佢地教育水平低囉, 好似日本咁, 由細教到大既, 去啲快餐或 food court 食飯, 要將食完啲碗碟攞去自己攞好, 仲要分類添呀 ......... 車站啲公廁都乾淨到不得了呀 ............. @@ ...
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:30 發表 我報左名去學日文喎 ..........
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:29 發表 都未肯定架, 妹妹同佢男朋友家陣仲搵緊工 ............ @@
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 laamling 於 09-2-19 14:55 發表 好記得,唔止咁, 响河到仲見到金添~~~:;pppp:
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:30 發表 佢係幾奇怪架 ......... @@
原帖由 laamling 於 09-2-19 14:59 發表 嘩~~~你咁都諗到, 咁唐太宗睇邊套好呀, 係咪"玄武門之變"~~~
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:30 發表 我報左名去學日文喎 .......... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:31 發表 今個月開始 ............ @@
原帖由 laamling 於 09-2-19 15:46 發表 而家好似都唔可以一味靠背啦~~~
原帖由 laamling 於 09-2-19 15:08 發表 其實真係好睇教果個係點架~~~
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:31 發表 搵食果班 sales 囉 ........... @@
原帖由 carollam310 於 09-2-19 15:09 發表 我係一個有小小潔癖既人...最怕污糟,,所以唔敢返上去玩..再加上...我根本唔知上面有乜好玩
原帖由 laamling 於 09-2-19 15:14 發表 去過幾次旅行, 基本上係冇乜好玩, 只可以話係睇下風6咁囉~~~
原帖由 楊桃 於 09-2-19 15:32 發表 但聽你咁講, 連呢 8-10 日都冇得放咁喎, 唔放會點架 ??? @@
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy