跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2681#
發表於 09-2-5 00:27 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:22 AM 發表
但我仲好回味20~25歲時...真係好正...因為未有女...好free去邊都得...而家要等多10年啦....到時亞三16歲我就可以再週圍去



講真, 未有bb時真係好free, 去邊都得, 起碼去飲野都唔怕....依家唔得喇, 尋日我同wallace, mami, 我妹同佢男朋友屋企人一齊去蘭桂坊食飯, 之後我妹拎住支有酒精既果汁, 我話我由有左wallace之後到依家都無飲過有酒既野喇....我妹問點解, 我話因為我有家庭, d朋友都唔會叫我出去飲野啦....就算叫, 我都推啦!


伯爵府

積分: 18922


2682#
發表於 09-2-5 00:29 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:25 AM 發表
係呢??點解你一定要5月先開始要有BB...其實8~9月出世d B仲好...入學啱啱好....



咩唔係9月出世做細仔唔好架咩? 反而係岩岩好呀? wallace係9月出世架.....


因為wallace依家先16個月, 歲半都未夠呀....所以都係想等佢大多幾個月先, 你知啦, 大多幾個月就差好遠架喇嘛.....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2683#
發表於 09-2-5 00:31 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:27 發表



講真, 未有bb時真係好free, 去邊都得, 起碼去飲野都唔怕....依家唔得喇, 尋日我同wallace, mami, 我妹同佢男朋友屋企人一齊去蘭桂坊食飯, 之後我妹拎住支有酒精既果汁, 我話我由有左wallace之後到依家都無飲過有 ...
係呀!!我有時d fd叫出街我其實好想去...但唸吓d女...又唔多想出...有時都覺得好自閉咁...好彩都有d亞E亞妹同姑姐啱玩...唔係實悶C....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2684#
發表於 09-2-5 00:35 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:29 發表



咩唔係9月出世做細仔唔好架咩? 反而係岩岩好呀? wallace係9月出世架.....


因為wallace依家先16個月, 歲半都未夠呀....所以都係想等佢大多幾個月先, 你知啦, 大多幾個月就差好遠架喇嘛..... ...
11~12月出世先叫細仔...咁d學校多數都係9月開學...咁8~9月出世個d都啱啱好
我亞大係細仔...亞二係大仔...亞三8月出世啱啱好....


伯爵府

積分: 18922


2685#
發表於 09-2-5 00:36 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:31 AM 發表
係呀!!我有時d fd叫出街我其實好想去...但唸吓d女...又唔多想出...有時都覺得好自閉咁...好彩都有d亞E亞妹同姑姐啱玩...唔係實悶C....


係呀, 有時d朋友叫真係想出, 不過諗到wallace就無左想出去既念頭, 除非只係食下飯啦, 我就會帶埋wallace出去~


伯爵府

積分: 18922


2686#
發表於 09-2-5 00:38 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:35 AM 發表
11~12月出世先叫細仔...咁d學校多數都係9月開學...咁8~9月出世個d都啱啱好
我亞大係細仔...亞二係大仔...亞三8月出世啱啱好....



原來係咁架....不過唔怕啦, 就算依家有左都做左細仔喇....唯有生個大仔啦, 我地計過, 如果5月有, around 2-3月就出世....其實我想生個係7-9月出世架, 因為同我地生日近d嘛~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2687#
發表於 09-2-5 00:41 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:36 發表


係呀, 有時d朋友叫真係想出, 不過諗到wallace就無左想出去既念頭, 除非只係食下飯啦, 我就會帶埋wallace出去~
不過有時間唔中放吓自己一晚假都ok ga!!
我地做mami就左顧右顧...d男人去食飯耍樂就可以唔洗唸...話去就去...不過我c6有時都問我比唔比佢去...我多數都比


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2688#
發表於 09-2-5 00:43 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:38 發表



原來係咁架....不過唔怕啦, 就算依家有左都做左細仔喇....唯有生個大仔啦, 我地計過, 如果5月有, around 2-3月就出世....其實我想生個係7-9月出世架, 因為同我地生日近d嘛~ ...
其實5~6月生都好唔係太熱...坐月就岩啦


伯爵府

積分: 18922


2689#
發表於 09-2-5 00:44 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:41 AM 發表
不過有時間唔中放吓自己一晚假都ok ga!!
我地做mami就左顧右顧...d男人去食飯耍樂就可以唔洗唸...話去就去...不過我c6有時都問我比唔比佢去...我多數都比 ...


我老公依家好少話收工打麻雀喇, 可以d伙記調走左啦, 無腳 但次前我都比既, 除左我陀住wallace既時候佢要打, 我唔比囉...因為我想佢陪我, 果時有左時d脾氣又差呢, 所以佢一去我就發脾氣!


伯爵府

積分: 18922


2690#
發表於 09-2-5 00:46 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:43 AM 發表
其實5~6月生都好唔係太熱...坐月就岩啦


我生wallace係9月, 不過都唔算熱....但都要開冷氣囉


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2691#
發表於 09-2-5 00:49 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:44 發表


我老公依家好少話收工打麻雀喇, 可以d伙記調走左啦, 無腳 但次前我都比既, 除左我陀住wallace既時候佢要打, 我唔比囉...因為我想佢陪我, 果時有左時d脾氣又差呢, 所以佢一去我就發脾氣! ...
唔好話玩呀...我陀亞三二我c6要OT我都發脾氣...問點解成日要OT...


伯爵府

積分: 18922


2692#
發表於 09-2-5 00:51 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:49 AM 發表
唔好話玩呀...我陀亞三二我c6要OT我都發脾氣...問點解成日要OT...


陀bb果時真係脾氣唔好, 成日都想老公陪自己.....一個人係屋企有時心情好差, 又喊....生完又係, 成日喊, 一係就唔開心....之後同d朋友傾返, 原來生完係咁!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2693#
發表於 09-2-5 00:52 |只看該作者
頭先睇2歲食煙BB 個post...
周圍個d大人真係不知所謂...如果個個係佢個仔會點呢??其實後面個男人係咪佢老豆來??mouth:


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2694#
發表於 09-2-5 00:55 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 00:51 發表


陀bb果時真係脾氣唔好, 成日都想老公陪自己.....一個人係屋企有時心情好差, 又喊....生完又係, 成日喊, 一係就唔開心....之後同d朋友傾返, 原來生完係咁! ...
我淨係生亞大係咁...亞二亞三就好d....因為個時又湊亞大又返工又差唔多生...c6又成日OT...就係咁成日打比佢鬧佢...係咪咁多野做


伯爵府

積分: 18922


2695#
發表於 09-2-5 00:58 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:52 AM 發表
頭先睇2歲食煙BB 個post...
周圍個d大人真係不知所謂...如果個個係佢個仔會點呢??其實後面個男人係咪佢老豆來??mouth:mouth:" />


真係好不知所謂呀, d人仲覺得個小朋友好叻, 係咁笑....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2696#
發表於 09-2-5 00:59 |只看該作者
hi~我返o黎o剌~


伯爵府

積分: 18922


2697#
發表於 09-2-5 01:00 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 12:55 AM 發表
我淨係生亞大係咁...亞二亞三就好d....因為個時又湊亞大又返工又差唔多生...c6又成日OT...就係咁成日打比佢鬧佢...係咪咁多野做




不過果時我老公唔明白我架, 因為始終大家都係第一次有BB, 我有脾氣時佢唔知點, 佢成日話我好發脾氣, 不過佢好好, 佢會就我, 就算我無理取鬧佢都唔出聲, 食左啖氣.....之後再tum返我, 我諗我有第二個時應該識點控制下自己....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2698#
發表於 09-2-5 01:00 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 00:59 發表
hi~我返o黎o剌~
你老公返未呀??


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2699#
發表於 09-2-5 01:01 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 00:55 發表
我淨係生亞大係咁...亞二亞三就好d....因為個時又湊亞大又返工又差唔多生...c6又成日OT...就係咁成日打比佢鬧佢...係咪咁多野做

由我識老公開始..
我已經唔鍾意佢ot o剌喎!


伯爵府

積分: 18922


2700#
發表於 09-2-5 01:01 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 12:59 AM 發表
hi~我返o黎o剌~



welcome welcome

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo