立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14576
積分: 10010
波子媽 寫道: 係啦, 你想讀佢間學校就要揾e 生填, 冇那那又要洗$$, d e 生填一張, 當你睇一次e 生o架!! 上次大頭仔讀呢間學校時巳填左一張, 而家報呢間又填一張, 如果遲d 救世軍話收, 又要填一張..........唉..............真係.......... 琴日諗住順便睇埋, 點知個e 生收我兩份診金呀!! 真衰.....
侯爵府
積分: 21395
波子媽 寫道: kitty: 唔係呀, 而家填呢份係"保良局"o架!! 我買保險o丫嗎!! 萬一救世軍唔收, 咁咪轉去"保良局"讀lu. 救世軍要9/4 呢個星期六先去in 呀, ok 的話, 又要揾e 生填表lu.
hinhinmummy 寫道: 波子媽 軒軒又係讀保良局
波子媽 寫道: kitty: 之不過咁, 我都打電話問個好幾個e 生, 佢地都話當睇e 生o架!!
男爵府
積分: 5329
hinhinmummy 寫道: 你個醫生好衰. 有幾次, 家姐仔有咳, 我不知佢係感冒咳定係哮喘咳, 帶佢去看醫生, 個醫生同佢check左好耐(兩次都係), 都無收佢錢. 係一元都無收甘就走, 攪到我幾不好意思.
積分: 6725
kittybuzz 寫道: 我知, 但都係收一份錢暏, 同時睇埋都要收2 份錢架??[quote] 波子媽 寫道: kitty: 之不過咁, 我都打電話問個好幾個e 生, 佢地都話當睇e 生o架!!
kittybuzz 寫道: hinma, 你阿仔戒左夜片未呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy