跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20300


2681#
發表於 06-7-14 14:34 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,

我仲未敢帶囡囡去沙灘玩沙, 因為佢成日啜手指, 如果玩玩下沙啜手指, 我真係驚捉佢唔住, 起碼都要等佢戒o左啜手指, 或者話得佢聽o個時先帶佢。

我細個(唔記得幼稚園抑或小一o個陣)試過食防潮殊, 係Kawaii日本肝油丸個罐裡面o個包, o個時我仲同我家姐講: 大粒(魚肝油丸)o既你食, 細粒o既我食, 我家姐都估唔到我轉頭真係會食, 我食完先話佢知。


大宅

積分: 4231

畀面勳章


2682#
發表於 06-7-14 16:42 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Bowiema:
入左去你既blog睇相啦. 真係恨死隔離既我呀. Adrian好叻呀. 成2百人考到第3. 你平日點樣同佢地溫書嫁!!!!!??


子爵府

積分: 10138


2683#
發表於 06-7-15 04:15 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

my_tabo 寫道:
Vin,

你老公o個時幾多歲呀?

[quote]
[size=medium]my_tabo
我老公細個, 試過食屎呀. 真係好恐怖呀!!!!!
[/quote]

你打錯咗我個名喇~~ :lol:
如果我老公試過咁樣而又俾我知道的話~
我一定會成日嗌佢做"屎怪"


子爵府

積分: 10138


2684#
發表於 06-7-15 04:20 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]kongkong,
我之前已經裝返個software架喇~~
但係唔知點解run唔到~~
於是我就剷咗個software諗住從新裝過~
點知搞多幾搞,而家直頭裝唔返~~
不過我又發覺原來唔需要嗰個software都可以放到啲相入電腦~~
但係我依然都仲係想可以裝得返隻碟啲嘢囉~
因為入面有啲功能都幾有用架~


子爵府

積分: 10138


2685#
發表於 06-7-15 04:24 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]今日係我個女學校嘅散學禮,
學校頒咗好多個獎俾啲學生.
每班都有成績優異獎,
每科又有最優異成績獎~~
唉~睇住人哋啲小朋友一次又一次上台攞獎~
而自己個女乜都冇~~
真係有啲情緒低落~~


大宅

積分: 4231

畀面勳章


2686#
發表於 06-7-15 09:26 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Vin:
凱喬已經係考得唔錯了. 頭幾名.
你有冇獎勵佢呀? 我諗佢一定好開心.


[size=medium]Bowiema:唔記得講, Adrain唔只成績好, 我仲見到佢既操行好多都係A. 真係好勁呀.


子爵府

積分: 10138


2687#
發表於 06-7-15 12:26 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]kongkong,
我諗唔到有咩理由要去獎勵佢囉~
平時做功課已經求其架喇~
成日貪快做錯,啲字又寫得肉酸~
佢連寫自己個名都可以求其撩~:evil:
又成日整爛啲文具同教科書.
女仔之家啲嘢成日整到"鬧鬧教教"~~
考試期間,成日催佢溫習, 佢就攞本書睇唔夠10分鐘就話溫哂~~
成日學過啲嘢都唔好好記住~
咁咪即係等於冇學過~~
唉~~激死我, 尋日情緒低落之後,
又俾我知道佢冇記住我教佢嘅嘢(生活上),
於是我就鬧咗佢一大餐~~


侯爵府

積分: 20300


2688#
發表於 06-7-16 01:18 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

唔好意思...睇錯o左添!
Vin 寫道:
[quote]

你打錯咗我個名喇~~ :lol:
如果我老公試過咁樣而又俾我知道的話~
我一定會成日嗌佢做"屎怪"


子爵府

積分: 12708


2689#
發表於 06-7-17 10:17 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Morning....

kongkong,
多謝你讚adrian呀....都無ga, 日日都會返黎溫番果日係學校教過既野, 平時都有比d exercises佢做, 仲有我都會同佢備課. 最緊要係佢每日都要返黎話我知每日果8堂老師教咗d mud, 做咗d mud, 講唔到, 返黎真係會罰佢ga.....甘樣可以訓練到佢留心上堂, 又可以訓練埋佢既記憶力. 始終聽老師上堂教既野好過返黎要我教番佢.

不過佢都仲要繼續努力呀.....


大宅

積分: 4231

畀面勳章


2690#
發表於 06-7-18 13:41 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Bowiema:
睇左個video. 雖然樣子唔係咁清. 但係收音就好清喎.
Adrian個成績表都幾多獎. 係唔係佢地自己話參加定係老師推薦嫁? 我都想mon mon 第時都咁叻.


[size=medium]俾個相簿你地睇下Paco's photo gllery


子爵府

積分: 12708


2691#
發表於 06-7-18 14:16 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,

課外活動就係自己報名既, 而另外一d比賽就係全校同學都要參加ga.....英語班都係老師挑選既, 其實即係英文拔尖班.
mon mon第時都會好叻ga....

個相簿開唔到既?


侯爵府

積分: 20300


2692#
發表於 06-7-19 00:00 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆


[size=medium]彤彤囡,

爸b、mame、貓大哥Coffee & 貓家姐Milky祝你一歲生日快樂! 最緊要健健康康、笑口常開、快高長大、聽教聽話!

彤彤囡, 下面o個個就係你一歲o既生日蛋糕喇! 爸b聽朝就會去餅店拎個蛋糕番o黎同你慶祝o架喇!




[size=medium]大口仔 & 雞雞: YEAH...我o地o既彤彤囡一歲生日喇!


子爵府

積分: 10138


2693#
發表於 06-7-19 05:57 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]近排成日發惡夢~~
一係就核突死人嘢, 一係就令我好心情緊張嘅夢~
都唔知搞乜~~


子爵府

積分: 10138


2694#
發表於 06-7-19 06:01 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=x-large]彤彤,
祝你生日快樂, 快高長大.
記得要聽嗲哋媽咪話呀~


子爵府

積分: 12708


2695#
發表於 06-7-19 09:56 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Good Morning....

Wah.....彤彤甘快一歲lak....真係開心啊....

[size=x-large]Happy Birthday !!!


大宅

積分: 4231

畀面勳章


2696#
發表於 06-7-19 12:49 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆



[size=large]Phyllis
[size=x-large]祝你越大越乖, 身體健康. 聰明伶俐

HAPPY HAPPY BIRTHDAY !!!!!!


侯爵府

積分: 20300


2697#
發表於 06-7-19 23:56 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Vin,

Thank you very much! Hello Kitty 整o既餅真係好好味!


Vin 寫道:
[size=x-large]彤彤,
祝你生日快樂, 快高長大.
記得要聽嗲哋媽咪話呀~



侯爵府

積分: 20300


2698#
發表於 06-7-19 23:57 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Bowiema,

多謝晒! Cheers!

Bowiema 寫道:
[size=large]Good Morning....

Wah.....彤彤甘快一歲lak....真係開心啊....

[size=x-large]Happy Birthday !!!


侯爵府

積分: 20300


2699#
發表於 06-7-19 23:59 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]kongkong,

Thanks! 只要彤彤囡健健康康、聽聽話話, 我就好滿足喇! :-P


子爵府

積分: 10138


2700#
發表於 06-7-20 03:35 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]救命~~~
有隻大烏蠅飛咗入嚟,
成日喺我側邊飛嚟飛去~~
啲聲好難頂呀~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo