2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2681#
發表於 12-1-11 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
咁我前日話肚餓,佢提議我食杯麵,琴日又比我食兩溝,因為呢d野佢都食,所以咪要比埋我食囉但佢唔 ...
阿b想食嘛我會咁講




大宅

積分: 2350


2682#
發表於 12-1-11 14:35 |只看該作者
今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭後面,對腳撐下撐下好似好舒服咁..... 我同C6俾佢地笑C......


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


2683#
發表於 12-1-11 17:52 |只看該作者
今日好似涼返呀,各位jm要小心著涼呀,著多件衫呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2684#
發表於 12-1-11 20:17 |只看該作者

引用:今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭

原帖由 bb_dragon 於 12-01-11 發表
今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭後面,對腳撐下撐下好似好舒服咁..... 我同C6俾佢地笑C...... :ha ...
兩個動作一樣架




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2685#
發表於 12-1-11 20:31 |只看該作者

回覆 回覆:bb_dragon的帖子

咁咪好cute 囉,佢哋好嘆,照到仔女未?




大宅

積分: 2350


2686#
發表於 12-1-11 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-11+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-11 發表
兩個動作一樣架
係呀!咁岩一模一樣!連體重都係一樣!醫生仲同我地一齊笑添!




大宅

積分: 2350


2687#
發表於 12-1-11 21:31 |只看該作者

引用:咁咪好cute+囉,佢哋好嘆,照到仔女未? +

原帖由 ada0607 於 12-01-11 發表
咁咪好cute 囉,佢哋好嘆,照到仔女未?
佢地打側訓睇唔清,醫生都係估估下,呢兩隻反斗星




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2688#
發表於 12-1-11 21:32 |只看該作者

引用:今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭

原帖由 bb_dragon 於 12-01-11 發表
今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭後面,對腳撐下撐下好似好舒服咁..... 我同C6俾佢地笑C...... :ha ...
照唔照到男定女?




大宅

積分: 2350


2689#
發表於 12-1-11 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-11+發表

原帖由 sellsellc 於 12-01-11 發表
照唔照到男定女?
仲係估估下,唔肯定




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2690#
發表於 12-1-11 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-11 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-11 發表
係呀!咁岩一模一樣!連體重都係一樣!醫生仲同我地一齊笑添!
好得意呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2298


2691#
發表於 12-1-12 14:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
考中醫藥科研方法與實踐…
嘩,你好叻呀,你對中醫方面米好叻?唔使睇中醫師,自己都掂我想問問大肚可以按摩下腰,腳嗎?




大宅

積分: 2298


2692#
發表於 12-1-12 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-10+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
我初初有成日食三文,跟著稔起就想嘔,煮左出黎都食唔到,跟著就話好多魚都有致癌二惡英,連魚湯都唔想飲, ...
我成日食魚好多魚都有致癌二惡英?咁點算?食咩魚安全呀?




大宅

積分: 2298


2693#
發表於 12-1-12 14:46 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我個陣唔知有左,

原帖由 ada0607 於 12-01-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我個陣唔知有左, 同阿媽去過澳門, 佢輸左兩千蚊
咁都有得頼




大宅

積分: 2298


2694#
發表於 12-1-12 14:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-01-10+發

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
我有食焗杏仁同腰果
焗會唔會比較熱氣?我體質比較熟




大宅

積分: 2298


2695#
發表於 12-1-12 14:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada0607+於+12-01-10+發表回

原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表
大眼雞有鱗的
係咪唔好食有鱗魚




大宅

積分: 2298


2696#
發表於 12-1-12 14:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada0607+於+12-01-10+發表回

原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發表
個個未結婚都係公主王子黎,結左婚就咩都要做架喇,遲d bb出世要做埋佢既工人添!



...
對對




大宅

積分: 2298


2697#
發表於 12-1-12 14:51 |只看該作者

回覆:bb_dragon 的帖子

我琴日去荷花見到combi車仔貴過出面,又冇野送




大宅

積分: 2298


2698#
發表於 12-1-12 14:52 |只看該作者

回覆:bb_dragon 的帖子

你係邊買架




大宅

積分: 2298


2699#
發表於 12-1-12 14:53 |只看該作者

引用:今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭

原帖由 bb_dragon 於 12-01-11 發表
今朝探孖B,兩個都係一隻手平放一隻手放頭後面,對腳撐下撐下好似好舒服咁..... 我同C6俾佢地笑C...... :ha ...
好得意,你照4D定3D?




大宅

積分: 2298


2700#
發表於 12-1-12 14:55 |只看該作者

引用:今日好似涼返呀,各位jm要小心著涼呀,著多件

原帖由 yee609 於 12-01-11 發表
今日好似涼返呀,各位jm要小心著涼呀,著多件衫呀
聽講今年冬天比較凍,都唔知凍幾耐?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo