想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2681#
發表於 12-9-21 23:47 |只看該作者
各位同學...我報告番老闆事件....佢原來俾個失魂白車司機撞佢架車...我老闆不嬲駕車好小心...仲會同前車保持距離...今日紅綠燈全部車已停定...點知後面有架白車完全沒有煞車意識就咁撞去我老闆架車到...老闆隻手腫晒...CHOK到條頸...但係老闆女就撞到腳同CHOK到頸...仲要擔架送上白車...不過好彩個腦無受影響...希望佢兩個都快D復原...無任何後遺症啦

點評

Purybaby  唉, 真係多謝呢D失魂司機  發表於 12-9-22 10:29


大宅

積分: 2893


2682#
發表於 12-9-21 23:52 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

今日好燥呀,俾同事激親

點評

doristws  冷靜D...放鬆D..佢仲咩激親妳呀  發表於 12-9-21 23:57


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2683#
發表於 12-9-21 23:55 |只看該作者
今日去咗聽kinetics搞既講座...主要係講BB出生後既預防針...但係我覺得值得去聽下...因為佢會介紹政府唔包但係又緊要既預防針...仲有Part II個姑娘勁搞笑...變咗佢講D嘢好入腦..佢係教鍡奶同掃風...仲有教點樣容易上奶...太谷奶又可以點樣舒緩...仲有個假胸做示範點按摩...呢個講座都算唔錯...仲有離場時送既禮物都好重手下...都幾正架


禁止訪問

積分: 1545


2684#
發表於 12-9-21 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ladystalk+於+12-09-21+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1545


2685#
發表於 12-9-22 00:01 |只看該作者

引用:各位同學...我報告番老闆事件....佢原來俾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1545


2686#
發表於 12-9-22 00:02 |只看該作者

引用:今日好燥呀,俾同事激親

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2687#
發表於 12-9-22 00:16 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-22 00:01
揸白車都咁唔小心?有冇病人喺車上㗎?你老細咁好人,一定會冇事,好快好返嘅



...

白車上面有個鎖晒鐵鏈既犯.......好似拍戲咁...好彩無人出嚟劫犯咋


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2688#
發表於 12-9-22 00:27 |只看該作者
啱啱睇到美素佳兒Post上FB既相竟然見到我被攝入鏡頭添

點評

Purybaby    發表於 12-9-22 10:33
mavisingi  咁好彩~   發表於 12-9-22 10:07


禁止訪問

積分: 1545


2689#
發表於 12-9-22 00:28 |只看該作者

引用:Quote:ladystalk+發表於+12-9-22+00:01+揸

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4239


2690#
發表於 12-9-22 00:53 |只看該作者
mtlai 發表於 12-9-21 17:21
各位已經FEEL到胎動既同學, 我岩岩FEEL到肚臍下兩吋位置, O係入面好似有D好細既野篤左一下出O黎咁, 之後又 ...
係呀係呀, 個感覺係咪好幸福呢, 醫生話初時可能幾日都會feel 到一次
有D 似眼眉調咁, 到我連續幾日都feel 到先覺得係, 而家我阿B 都幾時定, 多數朝早九點幾十點, 晏書兩點幾, 同夜晚十點度會跳下



大宅

積分: 4239


2691#
發表於 12-9-22 00:55 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-21 23:47
各位同學...我報告番老闆事件....佢原來俾個失魂白車司機撞佢架車...我老闆不嬲駕車好小心...仲會同前車保 ...
希望佢地快D 無事, 個司機真係失魂


大宅

積分: 4239


2692#
發表於 12-9-22 00:56 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-21 23:52
今日好燥呀,俾同事激親
快D 講出黎, 之後就忘記佢, 唔好比D 衰人影響


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2693#
發表於 12-9-22 00:56 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-22 00:28
嘩,真係好似做戲噃,好彩你老細唔係有咩大礙咋,算唔算不幸中嘅大幸,冇嚇親個女嘛?比我見到都幾驚!



...

老細就無咩事...但係呀女就要繼續睇醫生...因為撞到腳要休息...不能自己行路....仲嚇親佢個未婚夫添


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2694#
發表於 12-9-22 00:58 |只看該作者
pprlala 發表於 12-9-22 00:53
係呀係呀, 個感覺係咪好幸福呢, 醫生話初時可能幾日都會feel 到一次
有D 似眼眉調咁, 到我連續幾日都feel ...

妳哋有無發覺...食飽之後亞B例必郁得犀利D架我亞B係咁架

點評

Purybaby  我有時係  發表於 12-9-22 10:35


大宅

積分: 4239


2695#
發表於 12-9-22 01:00 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 17:33
上網睇個個都推介象印,但我覺得貴,依家多左牌子出,價錢平d,如果唔講究可以考慮,我知panasonic有、美的 ...
我見選擇月刊 05 年有測試過, 雖然舊D, 但係用黎參考下都好, 夠用就得, 或者舊既仲平D


大宅

積分: 4239


2696#
發表於 12-9-22 01:10 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 00:58
妳哋有無發覺...食飽之後亞B例必郁得犀利D架我亞B係咁架
產前產後D JM 都係咁講, 話食朱古力阿B 郁得仲勁, 所以C6 話下次照結構帶定朱古力去, 如果阿B 個位唔岩就係返粒, 等佢郁下喎


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2697#
發表於 12-9-22 01:10 |只看該作者
嘩...成一點鐘啦...我要瞓覺啦...各位同學晚安


大宅

積分: 2893


2698#
發表於 12-9-22 01:22 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-22 00:02
咩事呀?咪嬲啦!
激親我果個係我拍檔,我地兩個一個部門做嘢,我公司規則係一個要返早(10:00-8:00)而另一個就要返夜(12:00-10:00),如果其中一個放假另一個就一定要返夜!我地可以揀放星期幾,話說10月更表早幾日已出左,佢今日又走黎同我講話想改假(但佢一早已揀好自己放邊幾日),想改我返早其中一日放,佢一改我就要返夜,大佬呀!我果個星期得兩日返早佢都想改埋我,我即刻黑面,一次半次算,但佢呢幾個月專揀我返早嘅日子話要改放假(又唔見佢揀我返夜果日改放假),攪到我要返夜,都唔明有事點解唔一早揀黎放,編好晒又要改人地啲更,我改假從來都唔會影響佢啲更,我唔鍾意因為自己要放假攪到人地要返夜,可能你地覺得我好小器咁都嬲,但我都需要有收早嘅時間去做自己嘢,返夜收工返到屋企都11點幾啦!個個月都係咁會唔會自私左呀!我都係想呻下,講左出黎心情會好啲!


大宅

積分: 4239


2699#
發表於 12-9-22 01:30 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-22 01:22
激親我果個係我拍檔,我地兩個一個部門做嘢,我公司規則係一個要返早(10:00-8:00)而另一個就要返夜(12:00-1 ...
係呀, 呻出黎舒服D
你有無拒絶佢呀, 話約左人又好, 要聽talk 又好, 話夜晚多數編好晒時間

有時可能佢見你人, 好似無乜所謂咁, 所以唔避忌, 你拒絶過佢, 佢就再唔好意思攪你


大宅

積分: 2893


2700#
發表於 12-9-22 02:50 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-9-22+01:22+激

原帖由 pprlala 於 12-09-22 發表
係呀, 呻出黎舒服D
你有無拒絶佢呀, 話約左人又好, 要聽talk 又好, 話夜晚多數編好晒時間
我上個月有次就係話約左人,點知佢唔死心,我話星期二唔得佢就再問我星期三!所以佢今日又係咁我真係嬲嬲地,我成日都無同佢講過嘢!佢亦無再提調假


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo