想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


2681#
發表於 12-10-16 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表你痛

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我上星期四晚係逢5、6分鐘痛一次,而每次要成30秒先鬆,先入急証。政苦及c+醫生話3cm嘅肌瘤係唔會咁痛喎⋯ ...
證明休息有好大幫助




大宅

積分: 4195


2682#
發表於 12-10-16 22:45 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-10-16+22:29+如

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
其實我不嬲都唔鐘意整野食, 所以一定係simple野, 魚唔識整, 所以耐唔耐都要返99度同埋返自己屋企, 就係為 ...
你住係邊呀?近唔近我地呀?




大宅

積分: 3571


2683#
發表於 12-10-16 22:45 |只看該作者
本帖最後由 misstree 於 12-10-16 22:46 編輯
BigBear2011 發表於 12-10-16 22:43
你要小心呀。不如真是叫醫生寫一個月假俾你休息下啦

其實佢地寫唔寫到咁耐嫁? 我其實真係plan 左生果個月就拎d sick leave 先


大宅

積分: 4195


2684#
發表於 12-10-16 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
變相我停薪留職,咁埋無10w產假囉?
Mmmm.... 拎病假就無問題





大宅

積分: 3571


2685#
發表於 12-10-16 22:47 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-16 22:45
你住係邊呀?近唔近我地呀?

我係九龍人黎嫁, 你地係唔係港島人?


大宅

積分: 4804


2686#
發表於 12-10-16 22:48 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+22:39+變相

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
其實我有次都同老公講, 好唔好apply no pay leave, 不過最後都冇, 主要當然係人工, 同埋諗住到時大不了就s ...
如果問題不大,我都唔捨得份人工,始終亞B出世仲有好多$要使




大宅

積分: 4804


2687#
發表於 12-10-16 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表我個

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
你要小心呀。不如真是叫醫生寫一個月假俾你休息下啦
我下星期一去政府,睇下又點講先




男爵府

積分: 5259


2688#
發表於 12-10-16 22:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-16+發表現在

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
咁你數據都幾好,我18W,2。1CM真令人擔心
唔好擔心,我們會無事仲會生個精靈可愛B最緊要多休息及少走動,保持心境開朗
前幾日我好擔心,不斷上網搵資料,但c6見我咁樣,佢話不如睇D開心嘅嘢入下班房傾下計仲好。




大宅

積分: 3571


2689#
發表於 12-10-16 22:51 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 22:48
如果問題不大,我都唔捨得份人工,始終亞B出世仲有好多$要使

拎左no pay, 我覺得會冇左果10個星期產假, 如果拎到sick leave就sure perfect啦, 所以我真係想拎d sick leave, 而家tue 我真係灰到震, 等多3日先sat, 其實我唔係真係勁辛苦, 不過我係想休息多d o者


大宅

積分: 4804


2690#
發表於 12-10-16 22:53 |只看該作者

引用:其實完成體會到做阿媽的心情,+跟本真係由一

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
其實完成體會到做阿媽的心情, 跟本真係由一有左就開始 擔心, 唔好話過左20weeks 做左結構ok, 跟本係未停過, ...
係啊!我等左5年,做埋ivf至有亞B,由初期流啡,流足3個月,到4個半月,以為可以穩定D,但又整個宮縮來,亞B真係得來不易,要同媽媽一齊加油啊!




男爵府

積分: 5259


2691#
發表於 12-10-16 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
如果問題不大,我都唔捨得份人工,始終亞B出世仲有好多$要使
我都唔捨得份人工,但BB對我嚟講重要過一切,而c6又支持我咁做。因為我等咗三年先有⋯




大宅

積分: 4195


2692#
發表於 12-10-16 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
22W都平安,真係好難得!你fd咩事早產?
我個朋友好曳的。自己有左3個月都唔知,頭3個月仲要食中藥通經知道有左去醫生到一check就已經14周有多。有左都唔停性,係坐車時人地見佢大肚婆讓位俾佢都唔肯坐,又食西瓜,食魚生。22周突然子宮收縮,要即時入院引生。佢兩公婆都話BB好命梗,食左三個月中藥,啊B中係度就無問題啦真係俾佢地激c…




大宅

積分: 4804


2693#
發表於 12-10-16 22:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+misstree+於+12-10-16+22:46+

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
本帖最後由 misstree 於 12-10-16 22:46 編輯
好似每次只可以寫1W,要不停去續假




大宅

積分: 2040


2694#
發表於 12-10-16 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-16+發表Hi

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
Hi, 你好呀?
醫生俾左幾多張相你呀?
十張加DVD




男爵府

積分: 5259


2695#
發表於 12-10-16 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表22W

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
我個朋友好曳的。自己有左3個月都唔知,頭3個月仲要食中藥通經知道有左去醫生到一check就已經14周有 ...
你個朋友咁都得個BB真係福大命大。




大宅

積分: 3571


2696#
發表於 12-10-16 22:57 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 22:55
好似每次只可以寫1W,要不停去續假

對於sick leave我好樂觀, 3-4日都ok, 返幾日又再拎過都得, 咁就唔會太悶, 又有人工, 又休息到, hahaha


大宅

積分: 4804


2697#
發表於 12-10-16 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表咁你

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
唔好擔心,我們會無事仲會生個精靈可愛B最緊要多休息及少走動,保持心境開朗
前幾日我好擔心 ...
係啊!呢個班房好多正能量,我會上來吸多D架啦




大宅

積分: 4195


2698#
發表於 12-10-16 22:57 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-16+22:45+

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我係九龍人黎嫁, 你地係唔係港島人?
Mmm.... 諗住可以住得近,仲諗住可以照顧下你…




大宅

積分: 4804


2699#
發表於 12-10-16 22:58 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+22:48+如果

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
拎左no pay, 我覺得會冇左果10個星期產假, 如果拎到sick leave就sure perfect啦, 所以我真係想拎d sick le ...
你去樓下診所拎張SL啦!為左阿B唔好死頂




大宅

積分: 3571


2700#
發表於 12-10-16 22:59 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-16 22:57
Mmm.... 諗住可以住得近,仲諗住可以照顧下你…

你地真係好呀, 真係可以幾個大肚婆橫行港島區呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo