烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2681#
發表於 13-10-28 15:42 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:29
長假 同 戀愛世代
我果個年代有睇日劇,但又無乜睇佢喎

我係由呢2套開始煲日劇


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2682#
發表於 13-10-28 15:43 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-28 15:23
Sorry 呀!粗混即係咩呀? 唔明呀!
我如果用快mode, 係照放落乾果格定等有音樂果時手動落?其實有咩分別架 ...

我覺芝士用手動落好d,否則打爛晒

粗混即係輕攪拌呀


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2683#
發表於 13-10-28 15:43 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:39
我見多人就會走
尋日行大pk買咗d凍肉,N條人龍,老公揀咗條佢話最短嘅,排咗個幾字無郁過,我忟到爆 ...

我會放低d野走


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2684#
發表於 13-10-28 15:45 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-10-28 15:46 編輯
tensi819 發表於 13-10-28 15:25
唔會,問完多數覺太貴無幫襯,送盆桔過佢㖭

tensi, 你好搞笑
我運過幾次桔


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2685#
發表於 13-10-28 15:47 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:39+我

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
我會放低d野走
但有d嘢我又趕住用,同埋行到解解地凍




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2686#
發表於 13-10-28 15:50 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:39
我見多人就會走
尋日行大pk買咗d凍肉,N條人龍,老公揀咗條佢話最短嘅,排咗個幾字無郁過,我忟到爆 ...
咁誇?
我試過買少少野, 見大排長龍, 放番D貨入貨架走人吾買


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2687#
發表於 13-10-28 15:50 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 15:42
我係由呢2套開始煲日劇

我正式開始追日劇係午餐女王喇~


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2688#
發表於 13-10-28 15:51 |只看該作者

引用:+本帖最後由+波子+於+13-10-28+15:46+編輯+

原帖由 波子 於 13-10-28 發表
本帖最後由 波子 於 13-10-28 15:46 編輯
呢間包包我好似無pm過,但試過pm問fb一間代購精品,問完即刻無晒購物意慾,我估好多人同我一樣,佢下下要pm價錢又收咁多桔,應該都好慘下,何不寫明價錢,有意買就會聯絡佢㗎啦~




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2689#
發表於 13-10-28 15:54 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-28 15:55 編輯
MaiGao 發表於 13-10-28 15:43
我會放低d野走

same here


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2690#
發表於 13-10-28 15:54 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:51
呢間包包我好似無pm過,但試過pm問fb一間代購精品,問完即刻無晒購物意慾,我估好多人同我一樣,佢 ...

係囉! 明碼實價咪清楚, 日日收咁多pm又要一一覆, 煩死!


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2691#
發表於 13-10-28 15:55 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:51
呢間包包我好似無pm過,但試過pm問fb一間代購精品,問完即刻無晒購物意慾,我估好多人同我一樣,佢 ...

或者人地需要曬果皮呢~
特登收桔架


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2692#
發表於 13-10-28 15:55 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:39+我

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
咁誇?
我試過買少少野, 見大排長龍, 放番D貨入貨架走人吾買 ...
果間真係好多人,我試過平日閒時去都要排晒隊,又試過平日約lunch尾時間去又係勁人,我仲見有人買d盒仔飯當lunch,我估佢食完成盒都未俾到$




伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2693#
發表於 13-10-28 15:56 |只看該作者
波子 發表於 13-10-28 15:54
係囉! 明碼實價咪清楚, 日日收咁多pm又要一一覆, 煩死!

驚同行格價掛


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2694#
發表於 13-10-28 15:57 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:51+呢

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
或者人地需要曬果皮呢~
特登收桔架
咁唔該嘔返d桔肉俾我地整jam吖




侯爵府

積分: 23315


2695#
發表於 13-10-28 15:58 |只看該作者
波子 發表於 13-10-28 15:54
係囉! 明碼實價咪清楚, 日日收咁多pm又要一一覆, 煩死!

就係因為太多呢d代購,又驚個價set左出黎,比d行家睇住個價黎打
咪寧願煩d都要人pm問$$囉


大宅

積分: 4212


2696#
發表於 13-10-28 15:58 |只看該作者
Thx 各位,但。。。我部係行P104,無輕搞,甘d芝士實爛啦!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2697#
發表於 13-10-28 15:59 |只看該作者

引用:Quote:波子+發表於+13-10-28+15:54+係囉!+

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
驚同行格價掛
都係,但果間賣精品時裝,相對唔易同人撞款,唔係LC呢d大嘢喎




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2698#
發表於 13-10-28 15:59 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 15:50
我正式開始追日劇係午餐女王喇~

呢套我未睇過, Long Vacation 同 Love Generation 之後, 再睇埋 Beach Boys, 跟住就一套接一套咁睇; 今年暑假去沖繩之前, 仲特登番睇 Beach Boys 添



伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2699#
發表於 13-10-28 16:00 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:55
果間真係好多人,我試過平日閒時去都要排晒隊,又試過平日約lunch尾時間去又係勁人,我仲見有人買d盒仔飯當 ...

排到飯都凍…


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2700#
發表於 13-10-28 16:00 |只看該作者

引用:Thx+各位,但。。。我部係行P104,無輕搞,

原帖由 Naxos 於 13-10-28 發表
Thx 各位,但。。。我部係行P104,無輕搞,甘d芝士實爛啦!
set提示音,約三分鐘後手動落啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo