跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2681#
發表於 05-7-24 23:49 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
[quote]
cy 寫道:
[quote]Listening to the tapes/CDs/VCDs is good for the kids to模仿 good techniques/dynamics/musicianship etc.!


JP,
我 都 想 請 教 那 位 大 師 可 以 介 紹 下 . TKS!
cy

[/quote]

cy,

I don't have any大 師 可 以 介 紹 wor!

For Royal School of Music Exam, just got the CDs produced by it. All those performers are supposed to be qualified pianists.

Other 大 師? Perhaps, Yundi Li, Lang Lang.

I've bought a VCD from Mainland China---Sonatina 小奏鳴曲demonstrated personally by one Prof.楊峻 of Central Music Conservatory. I think it's a good ref. for kids.

For Czerny 599 & 849..., there are VCDs from Mainland China as well. But most of them are demonstrated by 音樂學院附中 students/young kids with prizes in piano competitions. [/quote]

鋼琴網有d唔駛錢既dl呀,我求其比女聽


伯爵府

積分: 17856


2682#
發表於 05-7-25 10:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
Jmum 寫道:

grade 5 Aural Test Bk & CD,Jason 一考完 grade 5 就 比個朋 9秒9 極速借


別墅

積分: 654


2683#
發表於 05-7-25 12:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,SINDY,

多 謝 指 教 , 我 只 想 比 D參 考 人 物 個 女 去 學 下 人 地 點 演 奏 . 我 冇 買 過 任 何 音 樂 家 演 奏 的 VCD, 或 者 去 TOMLEE 聽 下 人 地 意 見 - Yundi Li, Lang Lang ,楊峻etc. 唔 該 晒 SINDY, JP.


侯爵府

積分: 23906

醒目開學勳章


2684#
發表於 05-7-25 16:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi Zoey,

我都想加入, 請多多指教!

Yukyuk / Sharon / 女 / 7歲 / 兩年 / Grade 2/ 無 / 老師家中 (Ma On Shan)

我和囡囡一起學(一人價錢 二人學琴, 好底架!)



REGARDS

YUKYUK


www.sfskids.org(very funny)


大宅

積分: 2419


2685#
發表於 05-7-26 11:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

聯絡到ChuChu了嗎?

下星期二的音樂日營如何集合?


大宅

積分: 3888


2686#
發表於 05-7-26 11:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum
星期五妳見到charles呀 佢係咪講野好大聲妳見到佢呀...嘻...嘻...原來 Jason都係果度學圍棋架,係 JP 介紹我架...我仔真係愛不釋手呀...唔肯放手...日日就好期待去果度...唉...真係冇佢收呀! 我仔8月份改左時間學圍棋呀...每逢星期二.四呀...返4:00...完左個暑假想停呀...但佢唔想喎...都唔知點算...又學多樣野呀!



(((((8月2日))))))
係呀...講開下星期二個day camp,我都唔知點去呀?
大家約一齊去好嗎?
幾多點都唔係好記得呀?


洋房

積分: 88


2687#
發表於 05-7-26 16:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello, 各位家長:
日後有疑問請多多指教。


大宅

積分: 4801


2688#
發表於 05-7-27 15:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Chu Chu, Zoey)))))

8月2日))))))))

幾點呀?係邊樹等呀?)))))))))))
菲媽 =^_^=


大宅

積分: 4801


2689#
發表於 05-7-27 15:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


剛剛知道考試時間, 仲有一個月左右, 好似樣樣都未攪掂, 真係有d擔心, 唔合格咁點算!

各位有冇咩秘笈功夫可以過兩招呀!
菲媽 =^_^=


伯爵府

積分: 17856


2690#
發表於 05-7-27 16:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

菲媽 寫道:

剛剛知道考試時間, 仲有一個月左右, 好似樣樣都未攪掂, 真係有d擔心, 唔合格咁點算!

各位有冇咩秘笈功夫可以過兩招呀!


菲媽:

菲菲8月尾9月頭考丫?
James今年9月22, Peter 11月頭考,我地都未ready晒!
三首考試歌要跟老師要求/CDs執好D,事關佔90/150, Scales & Arpeggios要練熟(呢part容易取分)
Sight reading要勤練,Aural就最無把握,尤其是高grade D要求都幾難,不過盡力而為喇,但求呢part合格就偷笑剌!


別墅

積分: 654


2691#
發表於 05-7-27 17:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,菲 媽
我 都 出 左 考 試 時 間 , 1ST NOV 5:03PM, 我 女 都 未 READY 晒 , 仲 有 時 間 . 在 天 后 我 唔 識 個 位 置 會 問 老 師 .


男爵府

積分: 6686


2692#
發表於 05-7-27 17:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

菲媽,

我同 JP 既意見差不多! 那時我跟 Maggie 練習既情況大致是這樣:

- 每日先練 scales, 還有一個月就考試, 依家要開始抽問佢嫁啦;

- 好似 JP 話齋, 聽多點考試 CD 都有很好既幫助, 要盡量練熟 the 3 pieces, 唔熟既地方要集中練習;

- 最好每日都練下 sight reading 既 exercises, 熟能生巧; 老師有冇同妳買 sight reading 書, 冇既我可以借比妳.

雖然只有一個月, 若勤練的話, 都可以有好大既進步, 努力呀 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


2693#
發表於 05-7-27 19:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

日營
地點: 西貢戶外康樂中心
活動性質: 音樂事務處抽籤活動 (詳情請自行 CLICK 入去看)

1) 2/8 (二)
Heidi媽 (1 + 1)
桃子 (1 + 2)
Zoey (1 + 1)
Olivia1997 (1+1)
Miffy2 (1 + 1)
菲媽 (2 + 3)
cindyc (1 + 1)
Hohomama (2 + 2)
ChuChu (1 + 2)
littlepig (2 + 1)
Easy媽 (1 + 1)
happyma (1 + 1)
veronna (1 + 1)
Jenny (1 + 1)

=================

各位,

Please check pm.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 4801


2694#
發表於 05-7-28 12:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP, Zoey,

多謝你地既指點迷津!

突然間有好大壓力, 因為發覺佢唔係好掂, 老師都話要加堂…… :-(

昨晚捉住佢應真練琴, 發現佢亂咁彈, 原來Scale d 手指位好多都錯, 要逐個音對返d手指位, 攪左個幾鐘都未掂, 最容易個part 都冇信心, 真係合格都偷笑! :evil:

我都有買左CD比佢聽, 聽左之後彈先似D樣, 老師話3首考試歌彈得流暢就ok, 係咪真架.

至於Sight reading, 佢識我, 我唔識佢, 呀女彈下停下, 佢自己又話OK, 唉, 都唔識同佢練, 所以放棄, 有得佢自生自滅.
菲媽 =^_^=


伯爵府

積分: 17856


2695#
發表於 05-7-29 11:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

菲媽 ,

Let's work hard together but DON'T push your girl too much!

頭先book左琴室試琴三十分鐘$170算不算貴?


男爵府

積分: 6686


2696#
發表於 05-7-29 11:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,

我上年 $160/30 mins, 我想到到都差不多要咁既價錢 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6032


2697#
發表於 05-7-29 11:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
菲媽 ,

Let's work hard together but DON'T push your girl too much!

頭先book左琴室試琴三十分鐘$170算不算貴?


JP,

可能地點不同價錢略有差別, 我上年book MOS $150/半小時.


大宅

積分: 4801


2698#
發表於 05-7-29 12:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


嘩! 半小時要$160咁貴架!

想問book琴室試琴要係考試之前幾耐, 要練幾多次?

JP,

多謝你提醒, 大家都要努力呀!
菲媽 =^_^=


伯爵府

積分: 17856


2699#
發表於 05-7-29 12:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

菲媽 寫道:

嘩! 半小時要$160咁貴架!

想問book琴室試琴要係考試之前幾耐, 要練幾多次?

JP,

多謝你提醒, 大家都要努力呀!


2 or 3 days before the exam la! Once is enough, I think!


男爵府

積分: 6686


2700#
發表於 05-7-29 13:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

菲媽,

依家要去 book 嫁喇, 上年我一收到琴紙就即日 call 喇, 因為考試時間, 係好 fully booked 的! Book 一次就可以了, 將整個過程跟菲菲去預演一次.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo