跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 630


2701#
發表於 09-5-15 11:55 |只看該作者
我仔仔都是由細仔飲到大仔~ 現在他快17個月!!
其實你覺得奶粉應該飲到幾歲?!


禁止訪問

積分: 806


2702#
發表於 09-5-15 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2703#
發表於 09-5-15 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2704#
發表於 09-5-15 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2705#
發表於 09-5-15 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 630


2706#
發表於 09-5-15 12:45 |只看該作者
對腸胃好d~ ^^


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


2707#
發表於 09-5-15 12:52 |只看該作者
又唔係喎, 本來見"嘉XX"幾好, 都諗住想報, 但後來發覺佢幼稚園好似都谷得幾辛苦, 我想囝囝放多D時間去開開心心咁玩呀!

沙田有邊間NURSERY好呢?

我住一城附近架, 我可以JOIN埋大家嗎?

原帖由 FANNYLAI 於 09-5-15 12:29 發表





hello~
你係咪心儀 "嘉xx"呢 ??


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


2708#
發表於 09-5-15 12:54 |只看該作者
我見人哋講話痾得好, 所以咪食森永囉...
SO FAR真係痾得唔錯吖, 冇便秘情況出現過...

原帖由 FANNYLAI 於 09-5-15 12:30 發表







好多mami 揀森永,知唔知why !?!??!


大宅

積分: 2224


2709#
發表於 09-5-15 13:05 |只看該作者
我覺得無所謂,飲奶係健康既..我會比小朋友自己選擇,直至佢同我講話想唔飲為只...

但因森永好似係9個月至3歲,所以咪想同佢轉囖,但又唔知轉邊隻好,而家諗緊好無轉羊奶....

但今次一田sales我都會入貨..haha

原帖由 bluenana 於 09-5-15 11:55 發表
我仔仔都是由細仔飲到大仔~ 現在他快17個月!!
其實你覺得奶粉應該飲到幾歲?!


大宅

積分: 4622


2710#
發表於 09-5-15 13:11 |只看該作者
原來係咁, 咁我去小時候問下先, 咁呢兩間升小學邊間升得好d?謝謝!


原帖由 zoesychan 於 09-5-15 00:00 發表
小時候有playgroup比 1yr-2yr 小朋友架, 不過係平日, 你可以去睇下, 如果唔係應該係2yr 先返 n1架

我2間都有去睇過, 個人喜歡小時候多d
唔 like 嘉德麗d 老師 & 佢幼兒園果邊超細, 個toilet 好似公厠甘

重有就係2 ...


大宅

積分: 4622


2711#
發表於 09-5-15 13:19 |只看該作者
除左第一城, 其他沙田幼兒園好唔好 ? 有冇媽咪有經驗, 謝謝 !


大宅

積分: 3513


2712#
發表於 09-5-15 17:00 |只看該作者
原帖由 bluenana 於 09-5-15 11:24 發表
臭臭媽:
一會兒沒上來,已過了5、6頁呢~ ^^

FANNYLAI想買什麼奶粉?! 不過你bb只是3m,細仔的奶粉都無平...

我收到宣傳單張啦,會去掃森永大仔奶粉~
而且很多其他東西都平,很久沒有去shopping!! ^^ ...

Bluenana… 係呀… 好耐唔見你啦!
唔記得左係咪你會比小朋友讀小時候呀 (唔知有冇記錯)? 因為佢e+有好多暑期班呀, 真係睇見都想玩, 你有興趣可以打佢問下.


大宅

積分: 3513


2713#
發表於 09-5-15 17:13 |只看該作者
原帖由 bluenana 於 09-5-15 11:55 發表
我仔仔都是由細仔飲到大仔~ 現在他快17個月!!
其實你覺得奶粉應該飲到幾歲?!

其實都冇話食到幾時先好, 如果bb唔like 奶, 唔食都可以, 因為始終係新鮮食物到吸收營養好過係奶到, 唔食奶絕對冇問題亦唔代表冇營養, 特別係果d唔食野嘅小朋友更加唔好比咁多奶佢地食, 應該等佢地自己食新鮮食物, 唔係只係我講架, 係威院d姑娘講, 但真係有道理, 真係唔洗特別驚佢地唔夠營養架… 我都知好多mami都接受唔到, 不過呢度傾開d mami都知我係咁諗, 因為e+ 多左好多新mami… 歡迎!!!


別墅

積分: 630


2714#
發表於 09-5-15 17:14 |只看該作者
謝謝你記得我~ =)
是呀~~ 小時候收左仔仔讀n1,但他是細仔,所以應該上不到今年的暑假班啦~


禁止訪問

積分: 806


2715#
發表於 09-5-15 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2716#
發表於 09-5-15 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


2717#
發表於 09-5-15 17:28 |只看該作者
原帖由 高齡產婦 於 09-5-15 12:52 發表
又唔係喎, 本來見"嘉XX"幾好, 都諗住想報, 但後來發覺佢幼稚園好似都谷得幾辛苦, 我想囝囝放多D時間去開開心心咁玩呀!

沙田有邊間NURSERY好呢?

我住一城附近架, 我可以JOIN埋大家嗎?

...

至於幼稚園… 我本人都係like小時候, 乾淨+老師有愛心+小人所以老師跟得好貼, 特別係如果讀n1就更加係小時候啦, 因為d自理能力train得好好 (如自己食飯, 下午nap, 去shi shi), 不過真係太細&貴, 表下態先, 我個呀臭係小時候讀n1, 但k1就轉去靈量堂 (原因前面已講)… 至於嘉德麗可能比較谷啦, 老師冇咩愛心, 厠所如公厠, 老實講真係見人見智, 所以趁openday要去睇睇… 嘉德麗我已經交晒$$$, 去完openday就覺得要諗下, 我都係臨開學前先轉去小時候… 都係果句見人見智, 讀梗嘉德麗嘅家長唔好意思… 1516嘅家長就真係要親身去睇睇啦…. 仲有佢地先前講梗廣源果間靈光都ok架, 明天sat 係openday, 大家不防去睇睇啦. 仲有真理浸信會碧濤幼稚園都幾好架, 不過碧濤d環境就麻麻啦… 希望比到d idea大家啦.


禁止訪問

積分: 806


2718#
發表於 09-5-15 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2719#
發表於 09-5-15 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


2720#
發表於 09-5-15 17:33 |只看該作者
原帖由 bluenana 於 09-5-15 17:14 發表
謝謝你記得我~ =)
是呀~~ 小時候收左仔仔讀n1,但他是細仔,所以應該上不到今年的暑假班啦~

你個仔咩月份呀? 我個仔都係細仔. 讀am, pm or full day? 希望佢會鐘意啦.
果日同呀臭去靈量堂註冊, 呀臭同我講"唔鐘意呢間, 鐘意小時候, 唔鐘意呢個老師, 鐘意郭老師…"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo