興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


2701#
發表於 15-1-26 09:10 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L.+發表於+15-1-26+00:35+分享

原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
多啲分享, 舉地好鍾意睇禾地留言, 然後加幻想當真甘討論.
創作力量同幻想
會嚇你一跳






珍珠宮

積分: 34910


2702#
發表於 15-1-26 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表咩人

原帖由 A_lcy 於 15-01-26 發表
我諗左一陣先諗到D7 係咩
係咪妄想被迫害發作?
如果佢唔講,我都淨係識得689,而家迫人諗埋 D7689 ,不過越諗越好笑,D7689 又成為熱話。。。。直到永遠。。。阿們。。


珍珠宮

積分: 34910


2703#
發表於 15-1-26 09:13 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:05 有啲

原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
里排士多啤梨靚, 禾分享食物.
首先,你要利申你不是打手。
如果唔係追捉你9條街就要byebye


珍珠宮

積分: 34910


2704#
發表於 15-1-26 09:17 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:05 有啲

本帖最後由 M.I.L.L. 於 15-1-26 09:19 編輯
原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
里排士多啤梨靚, 禾分享食物.

其實我覺得士多啤梨好靚
不過我唔食士多啤梨,
但我又會飲士多啤梨汁,
食士多啤梨糖,
食士多啤梨雪糕(跳過土多啤梨肉)。



伯爵府

積分: 15750


2705#
發表於 15-1-26 09:18 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:10
如果佢唔講,我都淨係識得689,而家迫人諗埋 D7689 ,不過越諗越好笑,D7689 又成為熱話。。。。直到永遠。 ...

D7689


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


2706#
發表於 15-1-26 09:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cwpe12+於+15-01-26+發表里排

原帖由 M.I.L.L. 於 15-01-26 發表
本帖最後由 M.I.L.L. 於 15-1-26 09:18 編輯
咁有趣


我鍾意食,但覺得貴,唔捨得買




子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


2707#
發表於 15-1-26 09:19 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:13
首先,你要利申你不是打手。
如果唔係追捉你9條街就要byebye
亞媽敎落吾好同啲陌生人講野.


子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


2708#
發表於 15-1-26 09:21 |只看該作者
A_lcy 發表於 15-1-26 09:18
D7689
舉又多一個新朵.


珍珠宮

積分: 34910


2709#
發表於 15-1-26 09:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 M.I.L.L. 於 15-01-26 發表本

原帖由 kiki.kiki 於 15-01-26 發表
咁有趣

我仲好鐘意食橙同飲鮮橙汁,不過唔鐘意食橙糖,其他同橙有關嘅食品我都唔食,包括雪糕。。。最唔鐘意食彩虹糖攞到粒橙色


珍珠宮

積分: 34910


2710#
發表於 15-1-26 09:24 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:10 如果

原帖由 A_lcy 於 15-01-26 發表
D7689
佢講曬啦
真係D7689


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


2711#
發表於 15-1-26 09:24 |只看該作者
cwpe12 發表於 15-1-26 08:29
多啲分享, 舉地好鍾意睇禾地留言, 然後加幻想當真甘討論.
所以真係唔好開名講其他會員......


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


2712#
發表於 15-1-26 09:25 |只看該作者
早晨呀咁多位...

早晨呀 4 8 婆


男爵府

積分: 5731


2713#
發表於 15-1-26 09:26 |只看該作者

回覆:勿忘棵蔥~(-第2章-有聚有傘)~志在吹水聯誼會

蔥友早晨! 呢排小留言, 大女考完試, 2個輪流放假。 之後細女中了流感,入左院。 倦到同忙到我c.


珍珠宮

積分: 34910


2714#
發表於 15-1-26 09:27 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 09:13 首先

原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
亞媽敎落吾好同啲陌生人講野.
冇錯,大家適當嘅時候要懂得保護自己。
其實,
係透明,無視就得啦。


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


2715#
發表於 15-1-26 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kiki.kiki+於+15-01-26+發表

原帖由 M.I.L.L. 於 15-01-26 發表
我仲好鐘意食橙同飲鮮橙汁,不過唔鐘意食橙糖,其他同橙有關嘅食品我都唔食,包括雪糕。。。最唔 ...
我只係食橙。橙汁唔鍾意飲

最憎食Jacob 橙餅




男爵府

積分: 5731


2716#
發表於 15-1-26 09:28 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 00:49 D768

原帖由 Zenia 於 15-01-26 發表
本帖最後由 Zenia 於 15-1-26 04:37 編輯



珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


2717#
發表於 15-1-26 09:28 |只看該作者

引用:蔥友早晨!+呢排小留言,+大女考完試,+2個

原帖由 MYLIM 於 15-01-26 發表
蔥友早晨! 呢排小留言, 大女考完試, 2個輪流放假。 之後細女中了流感,入左院。 倦到同忙到我c. ...
保重保重

細女好返晒未?




珍珠宮

積分: 34910


2718#
發表於 15-1-26 09:29 |只看該作者

引用:蔥友早晨! 呢排小留言, 大女考完試, 2個

原帖由 MYLIM 於 15-01-26 發表
蔥友早晨! 呢排小留言, 大女考完試, 2個輪流放假。 之後細女中了流感,入左院。 倦到同忙到我c. ...
你細女好返未呀?


子爵府

積分: 14954


2719#
發表於 15-1-26 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+A_lcy+於+15-01-26+發表我諗

原帖由 M.I.L.L. 於 15-01-26 發表
如果佢唔講,我都淨係識得689,而家迫人諗埋 D7689 ,不過越諗越好笑,D7689 又成為熱話。。。。直到永遠。 ...
哈,真係睇你地講我先明




珍珠宮

積分: 34910


2720#
發表於 15-1-26 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 M.I.L.L. 於 15-01-26 發表我

原帖由 kiki.kiki 於 15-01-26 發表
我只係食橙。橙汁唔鍾意飲

最憎食Jacob 橙餅
總係覺得其他嘢有橙味好古怪


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo