親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


伯爵府

積分: 15589


2701#
發表於 16-4-27 18:44 |只看該作者
樓主,4日3夜台北行想請教你點樣plan 先好?

Day one : 11:30am 到達台北住西門町
Day four: 14:55 pm 台北起飛回程

想去以下地方:

士林夜市
淡水
陽明山公園睇花
九份
忠孝復興站行下,食咖啡弄
五分埔,饒河街夜市
響食天堂
上引水產
百貨公司超級市場
西門町
市政府捷運站周邊係咪多野行?



珍珠宮

積分: 34040


2702#
發表於 16-4-27 20:52 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
名媛級甜點即將快閃抵台~
台灣有哪些超人氣MIT甜點得以應戰呢?!

#起司蛋糕 #千層蛋糕 打響品牌知名度的「阿默蛋糕」,
自1994年於萬華起步,除了用料高檔的食材外,每個蛋糕都是耗費長時間不斷嘗試、改進而完成,也成為外國觀光客來台指名的伴手禮之一 ❤️

ps.香港的朋友超愛~來台必買!

http://www.walkerland.com.tw/article/view/91540?page=full#archor
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2703#
發表於 16-4-27 20:54 |只看該作者
elbk 發表於 16-4-27 18:02
台北捷運站坐客運去宜蘭?

在台北轉運站可坐葛瑪蘭客運去宜蘭或羅東的!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2704#
發表於 16-4-27 21:01 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-27 18:44
樓主,4日3夜台北行想請教你點樣plan 先好?

Day one : 11:30am 到達台北住西門町

※士林夜市、淡水、陽明山←同一捷運沿線
※九份
※忠孝復興站行下,食咖啡弄、上引水產、市政府周边←在附近區,比較順路
※五分埔,饒河街夜市
響食天堂、百貨公司(台北車站)、Carafour 超級市場、西門町

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2705#
發表於 16-4-27 21:04 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

http://www.twkongkee.com.tw/about.php

港記……出名。
西門町有分店
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 15589


2706#
發表於 16-4-27 21:04 |只看該作者
wai001 發表於 16-4-27 21:01
※士林夜市、淡水、陽明山←同一捷運沿線
※九份
※忠孝復興站行下,食咖啡弄、上引水產、市政府周边←在 ...

唔該哂
市政府捷運站周邊有咩行?可行幾耐到?


珍珠宮

積分: 34040


2707#
發表於 16-4-27 21:08 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

https://www.smai.com.tw/store.php

https://www.smai.com.tw/mobil-site/

先麥
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2708#
發表於 16-4-27 21:10 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

http://sayakashley.pixnet.net/blog/post/183643332-【-台中-】﹣-伴手禮香芋酥大對決:先麥&阿
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2709#
發表於 16-4-27 21:15 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

其實冇分本地人買的,定專賣比遊客嘅專門店!
(因為台灣好大,台灣本地人住不同區域,有時因本地旅遊或工幹關係去不同的市縣,所以本地人也會買一些當地出名的伴手禮!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2710#
發表於 16-4-27 21:15 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

其實冇分本地人買的,定專賣比遊客嘅專門店!
(因為台灣好大,台灣本地人住不同區域,有時因本地旅遊或工幹關係去不同的市縣,所以本地人也會買一些當地出名的伴手禮!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2711#
發表於 16-4-27 21:21 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

http://travel.ulifestyle.com.hk/trip/detail.php?id=ADkRZxEvA3Y
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2712#
發表於 16-4-27 21:23 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

仲有,台北犂記

http://www.taipeileechi.com.tw/web/index.aspx?mobie=1
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2713#
發表於 16-4-27 21:26 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-27 21:04
唔該哂
市政府捷運站周邊有咩行?可行幾耐到?

台北101、新光三越、信義誠品、Attn 4 Fun,如搭多一個站到後山埤,可到五分埔、饒河街夜市tim!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2714#
發表於 16-4-27 21:26 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-27 21:04
唔該哂
市政府捷運站周邊有咩行?可行幾耐到?

台北101、新光三越、信義誠品、Attn 4 Fun,如搭多一個站到後山埤,可到五分埔、饒河街夜市tim!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2715#
發表於 16-4-27 21:26 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-27 21:04
唔該哂
市政府捷運站周邊有咩行?可行幾耐到?

台北101、新光三越、信義誠品、Attn 4 Fun,如搭多一個站到後山埤,可到五分埔、饒河街夜市tim!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2716#
發表於 16-4-27 21:26 |只看該作者
heily123 發表於 16-4-27 21:04
唔該哂
市政府捷運站周邊有咩行?可行幾耐到?

台北101、新光三越、信義誠品、Attn 4 Fun,如搭多一個站到後山埤,可到五分埔、饒河街夜市tim!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2717#
發表於 16-4-27 21:28 |只看該作者

回覆樓主:

BK 個app轉咗update version,發佈時有些問題!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2718#
發表於 16-4-27 21:29 |只看該作者

回覆樓主:

個app 既new version,發佈上好有問題!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2719#
發表於 16-4-27 21:54 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

出名老店、大牌比較有保證、信心D。……不知名小舖賣的……小心有機會「中伏」(純粹個人意見)。總之,閣下自己衡量、判斷啦!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2720#
發表於 16-4-27 22:02 |只看該作者
tsuikw1004 發表於 16-4-27 11:20
想問下邊到買d當地人會食開買開嘅酥餅?
媽媽想食芋頭酥但唔想買果d專賣比遊客嘅專門店 唔知超商會唔會有呢
...

出名老店、大牌比較有保證、信心D。……不知名小舖賣的……小心有機會「中伏」(純粹個人意見)。總之,閣下自己衡量、判斷啦!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo