跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2701#
發表於 09-2-5 01:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:00 發表
不過果時我老公唔明白我架, 因為始終大家都係第一次有BB, 我有脾氣時佢唔知點, 佢成日話我好發脾氣, 不過佢好好, 佢會就我, 就算我無理取鬧佢都唔出聲, 食左啖氣.....之後再tum返我, 我諗我有第二個時應該識點控 ...

第一胎時..我老公都好似你老公咁o架..
會就吓我..

呢一胎..佢冇咁有耐性了.
仲話我成日發脾氣呢!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2702#
發表於 09-2-5 01:02 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:00 發表
你老公返未呀??

未呀~佢仲未放工呀!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2703#
發表於 09-2-5 01:03 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:00 發表




不過果時我老公唔明白我架, 因為始終大家都係第一次有BB, 我有脾氣時佢唔知點, 佢成日話我好發脾氣, 不過佢好好, 佢會就我, 就算我無理取鬧佢都唔出聲, 食左啖氣.....之後再tum返我, 我諗我有第二個時應該識點控 ...
你老公都識tum吓你...我c6一d都唔識tum...


伯爵府

積分: 18922


2704#
發表於 09-2-5 01:04 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:01 AM 發表

由我識老公開始..
我已經唔鍾意佢ot o剌喎!



我都係可以咁講, 次次知道佢要ot就唔鍾意, 佢話以前既佢係唔會ot, 但依家有個家, 為左將來有野做時點都要ot, touch wood佢都唔係成日有~

有時真係好自私, 想佢返黎多過佢ot, 但佢ot又為將來, 所以都係好矛盾!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2705#
發表於 09-2-5 01:04 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:00 發表

我諗我有第二個時應該識點控制下自己

錯o剌~
荷爾蒙要變起上o黎..
係好難可以控制到的~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2706#
發表於 09-2-5 01:05 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:02 發表

未呀~佢仲未放工呀!!
你老公係咪頂更...所以返中...


伯爵府

積分: 18922


2707#
發表於 09-2-5 01:05 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:02 AM 發表

第一胎時..我老公都好似你老公咁o架..
會就吓我..

呢一胎..佢冇咁有耐性了.
仲話我成日發脾氣呢!!



第一胎一定就晒啦.....不過d男人真係唔會明我地陀BB係會影響心情, 真係好易有脾氣.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2708#
發表於 09-2-5 01:06 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:04 發表
我都係可以咁講, 次次知道佢要ot就唔鍾意, 佢話以前既佢係唔會ot, 但依家有個家, 為左將來有野做時點都要ot, touch wood佢都唔係成日有~

有時真係好自私, 想佢返黎多過佢ot, 但佢ot又為將來, 所以都係好 ...

自從有o左皓皓之後,佢連冬防都唔做呢!!
(佢怕比我煩住佢!!)
係佢轉o左部門,多o左好多ot...
但又好無奈,明知佢係做野,但又唔開心喎!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2709#
發表於 09-2-5 01:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:04 發表

錯o剌~
荷爾蒙要變起上o黎..
係好難可以控制到的~
咁你有冇發脾氣呀??


伯爵府

積分: 18922


2710#
發表於 09-2-5 01:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:04 AM 發表

錯o剌~
荷爾蒙要變起上o黎..
係好難可以控制到的~



我明白, 但都要盡量啦, 無可能係個仔面前都發脾氣架嘛.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2711#
發表於 09-2-5 01:07 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:05 發表
你老公係咪頂更...所以返中...

唔係呀~
佢而家係一個星期返早...一個星期返中咁o架..


伯爵府

積分: 18922


2712#
發表於 09-2-5 01:08 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:06 AM 發表

自從有o左皓皓之後,佢連冬防都唔做呢!!
(佢怕比我煩住佢!!)
係佢轉o左部門,多o左好多ot...
但又好無奈,明知佢係做野,但又唔開心喎!!



點解佢會轉CID既?

(如果太私人可以唔答架)


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2713#
發表於 09-2-5 01:08 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:06 發表



我明白, 但都要盡量啦, 無可能係個仔面前都發脾氣架嘛.....
有時真係好難控制到....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2714#
發表於 09-2-5 01:09 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:06 發表
咁你有冇發脾氣呀??

都有呀~
真係容易o左發嬲,尤其係對住皓皓..
不過,呢幾日已經不停咁提醒自己,
唔可以再咁對皓皓..
今日已經好好多,即使皓皓唔乖,
都冇罵佢...用另一o的方法去教佢....


伯爵府

積分: 18922


2715#
發表於 09-2-5 01:09 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:08 AM 發表
有時真係好難控制到....





都係架...不過真係盡量啦~~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2716#
發表於 09-2-5 01:10 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:07 發表

唔係呀~
佢而家係一個星期返早...一個星期返中咁o架..
我c6都可能調去第2度...可能要好多OT...因為呢到夠期...到時我都唔知點....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2717#
發表於 09-2-5 01:11 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:08 發表
點解佢會轉CID既?

(如果太私人可以唔答架)

點解呀???
我都唔知點解釋喎!!!
係o的呀頭叫佢去o羅..
初初就做me..之後就轉o左cid 值日隊..
再轉到而家o既cid support team...
我諗..係佢鍾意呱.....


伯爵府

積分: 18922


2718#
發表於 09-2-5 01:11 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:09 AM 發表

都有呀~
真係容易o左發嬲,尤其係對住皓皓..
不過,呢幾日已經不停咁提醒自己,
唔可以再咁對皓皓..
今日已經好好多,即使皓皓唔乖,
都冇罵佢...用另一o的方法去教佢.... ...



係呀, 我有時諗, 如果我有左, d脾氣又好似陀wallace時咁差, 一陣我對住wallace發脾氣, 佢以為我有左BB唔鍾意佢咪死.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2719#
發表於 09-2-5 01:12 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:10 發表
我c6都可能調去第2度...可能要好多OT...因為呢到夠期...到時我都唔知點....

我老公年尾都要調o剌!!!
佢成日都同我講數!!!!

你老公會調去邊呀???
都冇咩部門多ot 咋喎!!


伯爵府

積分: 18922


2720#
發表於 09-2-5 01:13 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:11 AM 發表

點解呀???
我都唔知點解釋喎!!!
係o的呀頭叫佢去o羅..
初初就做me..之後就轉o左cid 值日隊..
再轉到而家o既cid support team...
我諗..係佢鍾意呱..... ...


但CID對我黎講, 感覺上好似好多野做咁呀.....
會唔會真係好多時都ot架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo