影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   90


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2701#
發表於 21-1-16 12:16 |只看該作者
pigtwo 發表於 21-1-16 11:30
有個R 字果件,
有幾套劇集都有男主穿過,
但真係唔覺得款式靚

好多件都唔靚,但唔緊要,樣靚就得


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2702#
發表於 21-1-16 12:16 |只看該作者
Starry0330 發表於 21-1-16 11:43
您係咪講紅黑色呢件?
佢100%忠於原著㗎



水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2703#
發表於 21-1-16 12:18 |只看該作者
pigtwo 發表於 21-1-16 11:36
文佳煐其實唔算靚,
不過演技真係好放,好自然

導演讚佢演活了角色
佢做醜動作都好放


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2704#
發表於 21-1-16 12:23 |只看該作者
pigtwo 發表於 21-1-16 11:34
以他的五官,
就算到4-50歲,
相信都仍然咁迷人,

佢真係靚仔,但唔夠型
我好少讚韓星靚仔


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2705#
發表於 21-1-16 12:23 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 11:18
本帖最後由 鄧豆豆 於 21-1-16 11:19 編輯

係啦

本帖最後由 kcm 於 21-1-16 12:26 編輯

修豪靚過朱靜


子爵府

積分: 12150


2706#
發表於 21-1-16 12:27 |只看該作者

回覆樓主:

琴日開咗。原來有銀優


男爵府

積分: 7352


2707#
發表於 21-1-16 12:46 |只看該作者
kcm 發表於 21-1-16 12:23
佢真係靚仔,但唔夠型
我好少讚韓星靚仔

靚仔得黎仲要唔係整

最近都覺得池昌旭靚仔
但一網search過 都話佢有整過


大宅

積分: 4126


2708#
發表於 21-1-16 12:57 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 10:32
本帖最後由 鄧豆豆 於 21-1-16 10:34 編輯

睇佐家師父

本帖最後由 Starry0330 於 21-1-16 12:59 編輯

家師父真係好好睇
仲好好笑添
李貞賢果兩集都好好睇㗎
睇到我流晒口水


男爵府

積分: 7352


2709#
發表於 21-1-16 12:59 |只看該作者
Starry0330 發表於 21-1-16 12:57
本帖最後由 Starry0330 於 21-1-16 12:58 編輯

家師父真係好好睇

我無睇哂全部
只係youtube睇有銀優d片


大宅

積分: 4126


2710#
發表於 21-1-16 12:59 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 12:59
我無睇哂全部
只係youtube睇有銀優d片

恭喜您入咗坑


大宅

積分: 4126


2711#
發表於 21-1-16 13:00 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 12:46
靚仔得黎仲要唔係整

最近都覺得池昌旭靚仔

銀優好細膽,佢唔會整


男爵府

積分: 7352


2712#
發表於 21-1-16 13:02 |只看該作者
Starry0330 發表於 21-1-16 12:59
恭喜您入咗坑

其實我都花心
個排睇咩戲就迷邊個
無辦法
韓星個個都好似好靚 好型 身材好 性格好甘
雖然明知有可能是門面
但疫情下無野做
迷下都好

不過我number 1仍然是李棟旭


大宅

積分: 3460

Poo得好勳章


2713#
發表於 21-1-16 13:02 |只看該作者
kimmy2006 發表於 21-1-16 12:27
琴日開咗。原來有銀優

本帖最後由 corncornbb 於 21-1-16 13:02 編輯

請問係咩來?我都迷上銀優


大宅

積分: 4126


2714#
發表於 21-1-16 13:03 |只看該作者
pigtwo 發表於 21-1-16 11:13
劇裡面的他,
完全唔覺得高大反而穿到個人好脤,
浪費晒,

傳聞仲話佢無蛀牙添呀
簡直唔係人



男爵府

積分: 7352


2715#
發表於 21-1-16 13:04 |只看該作者
Starry0330 發表於 21-1-16 13:00
銀優好細膽,佢唔會整

本帖最後由 鄧豆豆 於 21-1-16 13:06 編輯

仲有咩好睇?一定要睇?

https://youtu.be/wT__9BRxOMU

我尋晚睇佐呢段
痴線 件衫明明女人著既款
佢都著到甘靚
喜歡佢呢d look
白馬王子

原來唔演戲既佢先charm
haha


大宅

積分: 4126


2716#
發表於 21-1-16 13:05 |只看該作者
pigtwo 發表於 21-1-16 11:16
我都剛開始睇緊漫畫,
睇到4x 集左右,
暫時覺得劇集改編得幾好,

漫畫開頭都ok
係越嚟越唔吸引

韓劇劇情係好好多


侯爵府

積分: 20100


2717#
發表於 21-1-16 13:09 |只看該作者
kcm 發表於 21-1-16 12:10
個件好靚

依件幾好睇,有返個身型


大宅

積分: 4126


2718#
發表於 21-1-16 13:11 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 13:02
其實我都花心
個排睇咩戲就迷邊個
無辦法

您一定無聽過
本命係本命,車銀優係車銀優
佢係另類嘅存在


侯爵府

積分: 20100


2719#
發表於 21-1-16 13:13 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 13:04
本帖最後由 鄧豆豆 於 21-1-16 13:06 編輯

仲有咩好睇?一定要睇?

唱live都好聽喎


珍珠宮

積分: 30174


2720#
發表於 21-1-16 13:16 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-1-16 12:46
靚仔得黎仲要唔係整

最近都覺得池昌旭靚仔
係呀,
睇番早期作品,
真係有整

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo