Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^
唔係為左慳$$ 呀, 係因為佢晚晚都話好熱呀, mammy, 唔用好唔好呀?
咁我問佢你係咪真係可以唔濕架? 佢又答"i can do it." (咁佢又真係無濕到).
咁所以而家下午覺我地就唔同佢著, 但夜晚佢又問, 攪到我好似唔信佢咁.
同埋呢幾日咁熱,佢都係蓋大毛巾被訓, 所以諗住無棉被咁濕左咁麻煩,可以洗,有得替換嘛.
點好呢...........
hinhinmummy 寫道:
kitty
直至有一日佢急的時侯, 識叫醒你去we we, 你先好放棄條片, 不好為左個幾元而要付出幾百元甚至更多, 因為賴左尿冷親要看醫生d錢還金.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!