跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


2701#
發表於 05-10-13 14:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦


妳叫邊個呀??


伯爵府

積分: 15050


2702#
發表於 05-10-13 14:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
喂今日你地lunch食咩呀 我食大家x一哥焗豬飯 好味 仲好鬼飽添


今日我去別府食拉麵, 有碟沙律, 我仲加錢食多兩件三文魚壽司, 嘩!! 又要支付$4x, 呢排吾知做嘜, 好豪!! 可能係麻醉自己呀! [/quote]
別府食拉麵我覺得唔係咁好食 我like去橫岡(油麻地ymca果頭)以前好鬼好食, 宜家差左lu. 不過我都覺得果樹最好食 以前係日本人煮架, 每次返日文都去果頭食完拉麵先返學.


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2703#
發表於 05-10-13 14:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

HI


侯爵府

積分: 21322


2704#
發表於 05-10-13 14:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你唔覺得個時間好衰咩, 咩都做唔到. 去街又去唔到. 好鬼困身. 我最想星期日10:00am.


吾覺喎?? 去街??? 我不嬲都無架啦! 係少左d時間瞓覺咁囉!

sunday 10:00am?? 我兩母女都未轉側喎?? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 15050


2705#
發表於 05-10-13 14:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
hehe...我平時好鬼憎食大家x同大快x既野架. 通常都係老公話好想食我先好唔願去食. 今日唔發咩事好鬼想食呢個飯


好失禮妳咩?? 我都幾鐘意食大家樂架! 大快活就差d喇! [/quote]
唔係失禮, 你唔覺得個樹食黎食去都係果d野咩, 好鬼悶


伯爵府

積分: 15050


2706#
發表於 05-10-13 14:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦


妳叫邊個呀?? [/quote]
你扮咩呀, 緊係你同+wai啦


侯爵府

積分: 21322


2707#
發表於 05-10-13 14:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
睇醫生我請sick leave唔扣假架. 有痛假紙就ok啦. 


我知!! 我意思係妳去interview可以請大假, 吾學得我無哂大假要扣假咁去, 咪仲吾好意思!!


伯爵府

積分: 15050


2708#
發表於 05-10-13 14:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你唔覺得個時間好衰咩, 咩都做唔到. 去街又去唔到. 好鬼困身. 我最想星期日10:00am.


吾覺喎?? 去街??? 我不嬲都無架啦! 係少左d時間瞓覺咁囉!

sunday 10:00am?? 我兩母女都未轉側喎?? ?-( ?-( [/quote]
嘜你兩母女咁難瞓架 如果星期日返10:00am咁下午可以周圍去下公園, 郊區. 星期六就可以去奶奶度或我亞媽度唔洗去得咁趕.


侯爵府

積分: 21322


2709#
發表於 05-10-13 14:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
別府食拉麵我覺得唔係咁好食 我like去橫岡(油麻地ymca果頭)以前好鬼好食, 宜家差左lu. 不過我都覺得果樹最好食 以前係日本人煮架, 每次返日文都去果頭食完拉麵先返學.


橫岡loan loan年前同班friend去食過, 但我以前對呢家野一d都無興趣, 所以都吾覺得有咩特別??

別府一間間啦! 我頭先去o個間都吾好食, 但奧海城分店好好味架! 不過我依傢勁鐘意去荃灣那間"藤一番"食, 勁正!! 夠哂入味!


伯爵府

積分: 15050


2710#
發表於 05-10-13 14:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
睇醫生我請sick leave唔扣假架. 有痛假紙就ok啦. 


我知!! 我意思係妳去interview可以請大假, 吾學得我無哂大假要扣假咁去, 咪仲吾好意思!! [/quote]
第一我想留d假比我細b坐月坐耐d. 
第二collins返學頭幾日我想送佢返學. 仲要留d假黎不時之需, 你知啦細路病真係好難講架. 所以我宜家儲緊假, 雖然我仲有假但我想晒左佢囉. 


侯爵府

積分: 21322


2711#
發表於 05-10-13 14:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔係失禮, 你唔覺得個樹食黎食去都係果d野咩, 好鬼悶


又吾覺喎?? 我次次去都有好多樣野想食, 吾知點揀好架!

嗱............有扒啦, 豉椒排骨飯啦, 海南雞飯啦!! 好正架!

lunch就真係差d既!


大宅

積分: 4515


2712#
發表於 05-10-13 14:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …

Ka_wai 寫道:
[quote]
煒良媽咪 寫道:
算啦! :-( :-( :-( 記住! 記住! Don't buy warrants again!


襯家, 真係要記住煒良媽既說話啦。 [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


2713#
發表於 05-10-13 14:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你扮咩呀, 緊係你同+wai啦


我無扮丫??? ?-( ?-(

我一早入左黎啦! 妳吾知啫!

喂喂! 我襯家好少lunch 架喎?? ?-(


伯爵府

積分: 15050


2714#
發表於 05-10-13 14:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
橫岡loan loan年前同班friend去食過, 但我以前對呢家野一d都無興趣, 所以都吾覺得有咩特別??

別府一間間啦! 我頭先去o個間都吾好食, 但奧海城分店好好味架! 不過我依傢勁鐘意去荃灣那間"藤一番"食, 勁正!! 夠哂入味!

荃灣那間"藤一番"有無地址呀 等我去試下有幾好食


侯爵府

積分: 21322


2715#
發表於 05-10-13 14:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
嘜你兩母女咁難瞓架 如果星期日返10:00am咁下午可以周圍去下公園, 郊區. 星期六就可以去奶奶度或我亞媽度唔洗去得咁趕.


難得一個星期得一日, 我梗係比心機瞓啦!!

咁妳一個禮拜都要返兩邊一次架??


伯爵府

積分: 15050


2716#
發表於 05-10-13 14:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
又吾覺喎?? 我次次去都有好多樣野想食, 吾知點揀好架!

嗱............有扒啦, 豉椒排骨飯啦, 海南雞飯啦!! 好正架!

lunch就真係差d既!

你講果d野我都唔想食, 我去親都諗好耐架.


侯爵府

積分: 21322


2717#
發表於 05-10-13 14:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
第一我想留d假比我細b坐月坐耐d. 
第二collins返學頭幾日我想送佢返學. 仲要留d假黎不時之需, 你知啦細路病真係好難講架. 所以我宜家儲緊假, 雖然我仲有假但我想晒左佢囉. 


妳又係可以儲假架?? 妳就好啦! 我地一年還一年架! 雖則我未到期都用哂!!


伯爵府

積分: 15050


2718#
發表於 05-10-13 14:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …

我噖日好想買hkbk股喎, 不過我無account今早叫我老公睇如果好價就入.


伯爵府

積分: 15050


2719#
發表於 05-10-13 14:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你扮咩呀, 緊係你同+wai啦


我無扮丫??? ?-( ?-(

我一早入左黎啦! 妳吾知啫!

喂喂! 我襯家好少lunch 架喎?? ?-( [/quote]
但做咩唔見佢既 ?-(


侯爵府

積分: 21322


2720#
發表於 05-10-13 14:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …


血就無嘜既!! 係汗就夠哂淋灕盡至囉!!

見妳連mark six $6 都吾想用就知啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo