立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦
伯爵府
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 喂今日你地lunch食咩呀 我食大家x一哥焗豬飯 好味 仲好鬼飽添
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: 你唔覺得個時間好衰咩, 咩都做唔到. 去街又去唔到. 好鬼困身. 我最想星期日10:00am.
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: hehe...我平時好鬼憎食大家x同大快x既野架. 通常都係老公話好想食我先好唔願去食. 今日唔發咩事好鬼想食呢個飯
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦
sabina_bb 寫道: 睇醫生我請sick leave唔扣假架. 有痛假紙就ok啦.
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 你唔覺得個時間好衰咩, 咩都做唔到. 去街又去唔到. 好鬼困身. 我最想星期日10:00am.
sabina_bb 寫道: 別府食拉麵我覺得唔係咁好食 我like去橫岡(油麻地ymca果頭)以前好鬼好食, 宜家差左lu. 不過我都覺得果樹最好食 以前係日本人煮架, 每次返日文都去果頭食完拉麵先返學.
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 睇醫生我請sick leave唔扣假架. 有痛假紙就ok啦.
sabina_bb 寫道: 唔係失禮, 你唔覺得個樹食黎食去都係果d野咩, 好鬼悶
大宅
積分: 4515
Ka_wai 寫道: [quote] 煒良媽咪 寫道: 算啦! :-( :-( :-( 記住! 記住! Don't buy warrants again!
sabina_bb 寫道: 你扮咩呀, 緊係你同+wai啦
聰明豆 寫道: 橫岡loan loan年前同班friend去食過, 但我以前對呢家野一d都無興趣, 所以都吾覺得有咩特別?? 別府一間間啦! 我頭先去o個間都吾好食, 但奧海城分店好好味架! 不過我依傢勁鐘意去荃灣那間"藤一番"食, 勁正!! 夠哂入味!
sabina_bb 寫道: 嘜你兩母女咁難瞓架 如果星期日返10:00am咁下午可以周圍去下公園, 郊區. 星期六就可以去奶奶度或我亞媽度唔洗去得咁趕.
聰明豆 寫道: 又吾覺喎?? 我次次去都有好多樣野想食, 吾知點揀好架! 嗱............有扒啦, 豉椒排骨飯啦, 海南雞飯啦!! 好正架! lunch就真係差d既!
sabina_bb 寫道: 第一我想留d假比我細b坐月坐耐d. 第二collins返學頭幾日我想送佢返學. 仲要留d假黎不時之需, 你知啦細路病真係好難講架. 所以我宜家儲緊假, 雖然我仲有假但我想晒左佢囉.
cherly 寫道: He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 你扮咩呀, 緊係你同+wai啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy