2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2350


2701#
發表於 12-1-12 15:05 |只看該作者
chocolatecat 發表於 12-1-12 14:48
係咪唔好食有鱗魚
唔好食冇鱗魚至真~


大宅

積分: 2350


2702#
發表於 12-1-12 15:07 |只看該作者
chocolatecat 發表於 12-1-12 14:51
我琴日去荷花見到combi車仔貴過出面,又冇野送
個個都話唔好去荷花,佢D野貴過出面喎.....
CHICCO要去專門店


大宅

積分: 2350


2703#
發表於 12-1-12 15:09 |只看該作者
chocolatecat 發表於 12-1-12 14:53
好得意,你照4D定3D?
普通US咋,翹康冇得次次4D/3D
不過對我黎講都夠家啦~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2704#
發表於 12-1-12 20:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sellsellc 於 12-01-10 發表

原帖由 chocolatecat 於 12-01-12 發表
係咪唔好食有鱗魚
係唔好食無鱗魚呀




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2705#
發表於 12-1-12 20:04 |只看該作者

引用:我琴日去荷花見到combi車仔貴過出面,又冇

原帖由 chocolatecat 於 12-01-12 發表
我琴日去荷花見到combi車仔貴過出面,又冇野送
係咪匯豐有九折呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2706#
發表於 12-1-12 20:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-10 發

原帖由 chocolatecat 於 12-01-12 發表
嘩,你好叻呀,你對中醫方面米好叻?唔使睇中醫師,自己都掂我想問問大肚可以按摩下腰,腳嗎?



...
我讀左差唔多六年囉,我讀中藥架,初初醫藥讀既野一樣,後尾都分開,呢科醫同藥都要讀,我主要係研究中藥,例如中藥資源利用、中藥質量控制果d!我平時好少病,會摸下自己個脈睇下有咩問題就自己調下,所以有野一早控制左,唔會等到有病,所以好少病!屋企都有好多中藥for初起,如果已經成病,d藥又唔夠力,都會去睇醫生既!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2707#
發表於 12-1-12 20:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yee609 於 12-01-11 發表今日

原帖由 chocolatecat 於 12-01-12 發表
聽講今年冬天比較凍,都唔知凍幾耐?
係呀,話今年會好煉,其實又唔係真係好凍姐,有幾多日係低過十度?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2708#
發表於 12-1-12 20:13 |只看該作者

引用:Quote:chocolatecat 發表於 12-1-12 14:53

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
普通US咋,翹康冇得次次4D/3D
不過對我黎講都夠家啦~~
有jms 話尖沙咀翹康做結構,有4d相比番,但我落仁安做,唔知有冇呢…



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2709#
發表於 12-1-12 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolatecat+於+12-01-12+發

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
我讀左差唔多六年囉,我讀中藥架,初初醫藥讀既野一樣,後尾都分開,呢科醫同藥都要讀,我主要係研究中藥, ...
十個叻呀!




大宅

積分: 2350


2710#
發表於 12-1-12 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
有jms 話尖沙咀翹康做結構,有4d相比番,但我落仁安做,唔知有冇呢…
咁我唔知呀。翹康做結構要成$2000一個b,孖媽我俾唔起,book左婦健$1300一個b,化算好多




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2711#
發表於 12-1-12 22:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
咁我唔知呀。翹康做結構要成$2000一個b,孖媽我俾唔起,book左婦健$1300一個b,化算好多



...
佢下個月加左價喇,我就係下個月做,加到$2700,我覺得加得太多,不過老公想冼醫生一條龍服務,所以都唔轉lu!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2712#
發表於 12-1-12 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
咁我唔知呀。翹康做結構要成$2000一個b,孖媽我俾唔起,book左婦健$1300一個b,化算好多



...
上次有jm 話有個尤醫生做結構好似$580咋,而且好細心架,你可以考慮,兩個等於你呢個既價錢!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2713#
發表於 12-1-12 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
佢下個月加左價喇,我就係下個月做,加到$2700,我覺得加得太多,不過老公想冼醫生一條龍服務,所以都唔轉l ...
最緊要俾錢個位老闆都話ok就得啦




大宅

積分: 2350


2714#
發表於 12-1-12 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
上次有jm 話有個尤醫生做結構好似$580咋,而且好細心架,你可以考慮,兩個等於你呢個既價錢!



...
我過年後就照啦,唔想改lu~~ 我依家照2個等於你一個都已經覺得抵啦...




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2715#
發表於 12-1-12 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
最緊要俾錢個位老闆都話ok就得啦
老闆話唔轉,我緊係唔出聲啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2716#
發表於 12-1-12 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
最緊要俾錢個位老闆都話ok就得啦
老闆話唔轉,我緊係唔出聲啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2717#
發表於 12-1-13 01:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
老闆話唔轉,我緊係唔出聲啦





男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2718#
發表於 12-1-13 01:11 |只看該作者

回覆:大家換晒孕婦褲同孕婦內衣未?

你地而家轉左幾次bra size?




大宅

積分: 2350


2719#
發表於 12-1-13 08:13 |只看該作者

引用:你地而家轉左幾次bra+size? +

原帖由 sellsellc 於 12-01-13 發表
你地而家轉左幾次bra size?
只係轉左一次,1cup1size....




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2720#
發表於 12-1-13 12:10 |只看該作者

引用:你地而家轉左幾次bra size?

原帖由 sellsellc 於 12-01-13 發表
你地而家轉左幾次bra size?
日bra 2個size;夜bra 3個size



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo