立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31623
hinhin_ma 發表於 12-8-14 15:31 好正!可以分享份量嗎? 你用個模幾大嫁?
男爵府
積分: 8605
原帖由 jenniecatcat 於 12-08-13 發表 NoelB ,快啲俾個米奇大細來,灘凍哂我又懶惰架啦!
原帖由 GG9190 於 12-08-14 發表 本帖最後由 GG9190 於 12-8-14 17:56 編輯
NoelB 發表於 12-8-14 17:57 真正的魔鬼包包呀 個粒麥心仍然是脆的嗎?
積分: 46531
GG9190 發表於 12-8-14 15:43 我跟呢個食譜做http://blog.yahoo.com/_7PL7GL754OQKRQYHCH6ZWVQVHU/articles/36823 不過有少少改, 我加多 ...
柒子 發表於 12-8-14 09:51 厚度..物料.. 我隻好似薄過你..但用手取出210度 的鋁模半分鐘都唔覺熱..
積分: 8838
原帖由 NoelB 於 12-08-14 發表 真正的魔鬼包包呀 個粒麥心仍然是脆的嗎?
子爵府
積分: 11813
原帖由 NoelB 於 12-08-14 發表 暑假後我應該更勤力,因為大少要帶茶點返學
原帖由 KBIB2008 於 12-08-14 發表 又天使ABC,又魔鬼,第日個C6會不會嫌棄我肥
原帖由 是因 於 12-08-15 發表 我 c6 兩日前話我又肥了
NoelB 發表於 12-8-15 08:38 試了幾次安琪鮮酵母,感覺不錯。其實想問一下,這些鮮酵母似唔似你們自養的天然酵母?感覺這個發得慢一點, ...
伯爵府
積分: 19931
原帖由 GG9190 於 12-08-15 發表 本帖最後由 GG9190 於 12-8-15 10:04 編輯 尋日功課 - 一口芝士包
GG9190 發表於 12-8-15 10:03 NoelB,安琪鮮酵母係邊處買架
積分: 15926
積分: 8956
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy