烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2701#
發表於 12-8-14 15:43 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-14 17:56 編輯
hinhin_ma 發表於 12-8-14 15:31
好正!可以分享份量嗎? 你用個模幾大嫁?

我跟呢個食譜做http://blog.yahoo.com/_7PL7GL754OQKRQYHCH6ZWVQVHU/articles/36823
不過有少少改,
我加多 20g 粉, 即共用120g
同埋我加咗3g 可可粉,
我個用量: 高粉 120g, 蛋 18g, 奶粉 5g, 糖 20g, 朱古力奶 66g, 可可粉 3g, yeast 2g, 油 10g

另見佢話包3粒麥提沙吾多夠,
我就包夠四粒,

我個模 6"


另我冇好似佢咁將個粉糰碌勻可可粉,
我做第一個時就係面洒可可粉,


第二個冇加可可粉,就咁加啲杏仁粒係面


男爵府

積分: 8605


2702#
發表於 12-8-14 17:54 |只看該作者

回覆:ameliakwok 的帖子

暑假後我應該更勤力,因為大少要帶茶點返學mouth:




男爵府

積分: 8605


2703#
發表於 12-8-14 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-08-13+發表難怪

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-13 發表
NoelB ,快啲俾個米奇大細來,灘凍哂我又懶惰架啦!
應該係呢個,夜點回家度多次。
今晚賣甩二少同大少去睇荒失失,而家我就趕到褲都甩
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8605


2704#
發表於 12-8-14 17:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+GG9190+於+12-8-14+17:56+編輯

原帖由 GG9190 於 12-08-14 發表
本帖最後由 GG9190 於 12-8-14 17:56 編輯
真正的魔鬼包包呀
個粒麥心仍然是脆的嗎?





珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2705#
發表於 12-8-14 18:02 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-14 17:57
真正的魔鬼包包呀
個粒麥心仍然是脆的嗎?
粒麥提沙仍是脆的
我不太鍾意甜包, 但呢個我又鍾意喎



珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2706#
發表於 12-8-14 22:46 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-14 15:43
我跟呢個食譜做http://blog.yahoo.com/_7PL7GL754OQKRQYHCH6ZWVQVHU/articles/36823
不過有少少改,
我加多 ...


TKS A LOT! E 個份量幾好...小小地....手搓都得....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2707#
發表於 12-8-14 22:47 |只看該作者
柒子 發表於 12-8-14 09:51
厚度..物料..

我隻好似薄過你..但用手取出210度 的鋁模半分鐘都唔覺熱..


今日行過...荃灣千色....見佢賣88.X.....好似9折....
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2708#
發表於 12-8-14 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GG9190+於+12-08-14+發表本帖

原帖由 NoelB 於 12-08-14 發表
真正的魔鬼包包呀
個粒麥心仍然是脆的嗎?
又天使ABC,又魔鬼,第日個C6會不會嫌棄我肥




子爵府

積分: 11813


2709#
發表於 12-8-15 01:36 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-8-14+15:31+

原帖由 GG9190 於 12-08-14 發表
本帖最後由 GG9190 於 12-8-14 17:56 編輯
真係好正呀
咁係咪用左24粒麥提莎呀?




子爵府

積分: 11813


2710#
發表於 12-8-15 01:37 |只看該作者

引用:暑假後我應該更勤力,因為大少要帶茶點返學

原帖由 NoelB 於 12-08-14 發表
暑假後我應該更勤力,因為大少要帶茶點返學
辛苦晒呀,媽媽真偉大




子爵府

積分: 11813


2711#
發表於 12-8-15 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-08-14+發表真正

原帖由 KBIB2008 於 12-08-14 發表
又天使ABC,又魔鬼,第日個C6會不會嫌棄我肥
我 c6 兩日前話我又肥了




男爵府

積分: 8605


2712#
發表於 12-8-15 08:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KBIB2008+於+12-08-14+發表又

原帖由 是因 於 12-08-15 發表
我 c6 兩日前話我又肥了
唔係喎,見你都唔算肥,而且你餵緊媽媽奶唔算肥已經好好喇,我見好多餵媽媽奶都好




男爵府

積分: 8605


2713#
發表於 12-8-15 08:25 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

昨晚跟何c9個譜整咗個種,呢個食譜用很多奶,原譜係300g麵粉配236g奶,另外仲有糖28g,鹽3g,酵母粉3g,油16g。我做350g麵粉份量,加273g奶,加糖28g,鹽3g,鮮酵母3g,油15g。初段搓時個麵團好濕,試用是因幫買那支膠刮,幾好用,係稍嫌有點痴刮。搓8分鐘後先覺得似啲樣,搓多2分鐘,落油,再搓埋淨返10分鐘。奶慢慢吸,搓完後竟然不覺好濕,仲好白淨靚仔。拎咗出嚟包好咗,入了雪櫃,睇今晚有無時間搞搞佢。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8605


2714#
發表於 12-8-15 08:38 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

試了幾次安琪鮮酵母,感覺不錯。其實想問一下,這些鮮酵母似唔似你們自養的天然酵母?感覺這個發得慢一點,好似靚啲




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2715#
發表於 12-8-15 10:03 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-15 08:38
試了幾次安琪鮮酵母,感覺不錯。其實想問一下,這些鮮酵母似唔似你們自養的天然酵母?感覺這個發得慢一點, ...
NoelB,安琪鮮酵母係邊處買架


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2716#
發表於 12-8-15 10:04 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-15 10:04 編輯

尋日功課 - 一口芝士包
下次要落多啲芝士粉


點評

hinhin_ma    發表於 12-8-15 18:11


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


2717#
發表於 12-8-15 10:15 |只看該作者

引用:+本帖最後由+GG9190+於+12-8-15+10:04+編輯

原帖由 GG9190 於 12-08-15 發表
本帖最後由 GG9190 於 12-8-15 10:04 編輯

尋日功課 - 一口芝士包





男爵府

積分: 8605


2718#
發表於 12-8-15 13:29 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-15 10:03
NoelB,安琪鮮酵母係邊處買架

我之前喺橙買, 我見2記都有架, 不過都大大舊, 500g


伯爵府

積分: 15926


2719#
發表於 12-8-15 15:16 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-15 08:38
試了幾次安琪鮮酵母,感覺不錯。其實想問一下,這些鮮酵母似唔似你們自養的天然酵母?感覺這個發得慢一點, ...


我未用過鮮酵母.

天然個d..未必係單一酵母菌來..可能幾個品種.

鮮酵母...唔奇呀..慢...因快速酵母好似含有d物質活躍化d酵母..

但效果來講.鮮酵母應好一點呀.

慢工作細貨...睇你肯唔肯花時間啦..


男爵府

積分: 8956


2720#
發表於 12-8-15 15:19 |只看該作者
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.

宜家係度真取緊, 跟返大6 公司的补錢法,

因為hk 勞工法係年資x 2/3個月人工 , 大6 係年資x 1個月人工.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo