想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4239


2701#
發表於 12-9-22 04:50 |只看該作者
有朋友介紹左個網頁比我, 呢度你可以check 下你用緊既洗頭水, 沖涼液, 化粧品用咩物質同埋有幾安全

http://www.ewg.org/skindeep/


大宅

積分: 4239


2702#
發表於 12-9-22 06:07 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-22 02:50
我上個月有次就係話約左人,點知佢唔死心,我話星期二唔得佢就再問我星期三!所以佢今日又係咁我真係嬲嬲地 ...
我諗佢唔敢蝦你嫁喇


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2703#
發表於 12-9-22 07:39 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 00:58
妳哋有無發覺...食飽之後亞B例必郁得犀利D架我亞B係咁架
正常0架


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2704#
發表於 12-9-22 07:41 |只看該作者
尋晚瞓到半夜醒醒地, 感覺到肚皮有一吓跳動, 希望二B會越郁越多啦

點評

pprlala    好快啦
同埋人地話第二胎會早好多有感覺  發表於 12-9-22 09:01


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2705#
發表於 12-9-22 09:03 |只看該作者
今日同阿囡去迪迪尼, 年票用埋今次咋, 老公話等二B出世先再買年票

點評

Purybaby  玩得開心D  發表於 12-9-22 10:41


大宅

積分: 4239


2706#
發表於 12-9-22 09:20 |只看該作者

呢度係美國手推車測試既report , 大家可以參考下
不過好多香港有既款呢度都無得賣, 所以唔係架架都有

Stroller Buying Guide
Stroller Feature

Stroller Rating

點評

Purybaby  唔該晒  發表於 12-9-22 10:42


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2707#
發表於 12-9-22 09:46 |只看該作者
各位同學早晨呀


大宅

積分: 1685


2708#
發表於 12-9-22 10:09 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 09:46
各位同學早晨呀

早晨~~~


大宅

積分: 3724


2709#
發表於 12-9-22 10:10 |只看該作者

引用:各位同學早晨呀

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
各位同學早晨呀
早晨呀,要番工?




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2710#
發表於 12-9-22 10:13 |只看該作者
pprlala 發表於 12-9-21 23:29
我好贊成我地而家食既野比以前無咁健康, 因為調味/ 制作過程, 但係我唔係好同意佢咁講
我唔知係咪真係以前 ...

個個講師都有自己嘅一套, 我地聽埋聽埋都唔知信邊個多D, 不過我都只係作參考性質算數咋, 有時D食物有懷疑咪唔食囉, 唔食對我又唔會蝕底嘅, 其實宜家最緊要就係我地自己開心, 咁我相信BB就一定健健康康

點評

Purybaby  無錯  發表於 12-9-22 10:42


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2711#
發表於 12-9-22 10:14 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 09:46
各位同學早晨呀
早晨喔


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2712#
發表於 12-9-22 10:17 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-22 10:10
早晨呀,要番工?

唔使返工...我返五日工架

點評

mavisingi  你就好啦!!!我而家O係學校~~~  發表於 12-9-22 10:30


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2713#
發表於 12-9-22 10:22 |只看該作者
今朝好驚嚇, 明明醒醒地, 仲feel到亞B郁緊, 之後好快瞓返著, 突然耳邊聽到一聲狗吠聲, 我直頭嚇醒左, 但我又無發緊夢喎, 真係R晒頭


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2714#
發表於 12-9-22 10:23 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-22 10:13
個個講師都有自己嘅一套, 我地聽埋聽埋都唔知信邊個多D, 不過我都只係作參考性質算數咋, 有時D食物有懷疑 ...

其實我覺得去聽講座祗係增加自己D資料...又唔一定要跟足既...有時醫生都會建議我哋做咩咁...我哋都未必可以跟足啦...知道無益既食物咪少食D囉...起碼唔日日食都OK啦


伯爵府

積分: 15109


2715#
發表於 12-9-22 10:27 |只看該作者
pprlala 發表於 12-9-21 23:29
我好贊成我地而家食既野比以前無咁健康, 因為調味/ 制作過程, 但係我唔係好同意佢咁講
我唔知係咪真係以前 ...

我係覺得佢講得誇張左, 事實上我地太保護未必係好事, 小朋友始終有一日要對外界, 到時一接觸外邊既野就會出事, 所以我自己認為均衡飲食就OK嘞

點評

mavisingi  100%絕對認同!! 到時小B乜都敏感就慘~  發表於 12-9-22 10:29


大宅

積分: 3724


2716#
發表於 12-9-22 10:34 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-9-22+10:10+早晨

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
唔使返工...我返五日工架





大宅

積分: 3724


2717#
發表於 12-9-22 10:35 |只看該作者

引用:今朝好驚嚇,+明明醒醒地,+仲feel到亞B郁緊,

原帖由 雨嫣 於 12-09-22 發表
今朝好驚嚇, 明明醒醒地, 仲feel到亞B郁緊, 之後好快瞓返著, 突然耳邊聽到一聲狗吠聲, 我直頭嚇醒左, 但我 ...
發夢呀傻瓜




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2718#
發表於 12-9-22 10:37 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 10:23
其實我覺得去聽講座祗係增加自己D資料...又唔一定要跟足既...有時醫生都會建議我哋做咩咁...我哋都未必可 ...
我只係靠自己架咋, 所以咪聽多D講座知多D食物資料囉, 如果指意我奶奶就大鑊喇, 講起都有少少嬲, 明知我陀緊佢個孫, 都可以成日煲埋D藥材湯, 又煮D煎炸嘢做餸, 日日炒菜都算, 尋晚居然仲煎午餐肉做餸, 我只係食左幾條菜就算, 今朝仲搞嘢, 佢見我煮米粉食, 我咩都無落, 佢話邊好味架, 我話唔想食咁多味精, 佢話落豉油都唔得咩, 我話唔想食咁咸, 佢就一尾講邊好食架, 我心諗我食之嘛, 況且我都係想亞B健康D咋

點評

doristws  算啦...佢可能驚妳口淡淡啫  發表於 12-9-22 10:41


大宅

積分: 3724


2719#
發表於 12-9-22 10:37 |只看該作者

引用:Quote:pprlala+發表於+12-9-21+23:29+我好

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
我係覺得佢講得誇張左, 事實上我地太保護未必係好事, 小朋友始終有一日要對外界, 到時一接觸外邊既野就會 ...
好同意,避來避去唔食,第時BB對什麼什麼敏感又可能會怪自己當初咁聽話咩都唔食,其實照正常食,唔食真正有害寒涼嘢就得啦




伯爵府

積分: 15109


2720#
發表於 12-9-22 10:39 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-22 01:22
激親我果個係我拍檔,我地兩個一個部門做嘢,我公司規則係一個要返早(10:00-8:00)而另一個就要返夜(12:00-1 ...

唔可以次次都就佢囉, 好人好者都唔鍾意啦, 何況你依家有左, 佢有無諗過你依家情況架, 咁好自私囉, 要同佢講吓好喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo