想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


2701#
發表於 12-10-16 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表如果

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我都唔捨得份人工,但BB對我嚟講重要過一切,而c6又支持我咁做。因為我等咗三年先有⋯



...
我5年,仲要ivf至中!




大宅

積分: 3571


2702#
發表於 12-10-16 23:01 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 22:58
你去樓下診所拎張SL啦!為左阿B唔好死頂

下個星期有一日假, 我諗住11月頭拎, 我plan緊日子呀


大宅

積分: 4195


2703#
發表於 12-10-16 23:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+misstree+於+12-10-16+22:46+

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
本帖最後由 misstree 於 12-10-16 22:46 編輯
應該都得呀! Doris 都放左斷個月病假,等佢明天返來問下佢呀。




大宅

積分: 4804


2704#
發表於 12-10-16 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表22W

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
我個朋友好曳的。自己有左3個月都唔知,頭3個月仲要食中藥通經知道有左去醫生到一check就已經14周有 ...
真係好曳,但BB真係好叻叻





大宅

積分: 4804


2705#
發表於 12-10-16 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表本

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
應該都得呀! Doris 都放左斷個月病假,等佢明天返來問下佢呀。



...
佢係全病假,全部有人工的!




大宅

積分: 3571


2706#
發表於 12-10-16 23:03 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-16 23:01
應該都得呀! Doris 都放左斷個月病假,等佢明天返來問下佢呀。



...

諗住如果有醫生比到2weeks, 咁唔使睇咁多次呀麻


大宅

積分: 4195


2707#
發表於 12-10-16 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
如果問題不大,我都唔捨得份人工,始終亞B出世仲有好多$要使
係ga.... 我頭頭一有左都有諗過no pay leave,但是admin個女人話要佢搞咁多野又唔俾,放病假又罵… 加上我都唔"寫"得份人工,所以做下捱下… 到現在




大宅

積分: 4804


2708#
發表於 12-10-16 23:04 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+22:58+你去

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
下個星期有一日假, 我諗住11月頭拎, 我plan緊日子呀
好有計劃咁喎




大宅

積分: 3571


2709#
發表於 12-10-16 23:05 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 23:03
佢係全病假,全部有人工的!

定係home office呢唔知, 佢有時做野嫁喎


大宅

積分: 3571


2710#
發表於 12-10-16 23:06 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 23:04
好有計劃咁喎

其實諗起呢d 衰野我就好開心嫁啦, 咁sick leave都唔好side呀麻


大宅

積分: 2040


2711#
發表於 12-10-16 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-16+發表佢

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
咁點解要收$2000 呀?你有無問姑娘呀?
初初已經講左係普通產檢,到做時醫生係好細心每part幫我check,都有轉4d,但姑娘最後就收我二千,我無問呀




大宅

積分: 4195


2712#
發表於 12-10-16 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
係啊!我等左5年,做埋ivf至有亞B,由初期流啡,流足3個月,到4個半月,以為可以穩定D,但又整個宮縮來,亞 ...
努力呀!唔好咁"si\"氣。




大宅

積分: 3571


2713#
發表於 12-10-16 23:07 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-16 23:04
係ga.... 我頭頭一有左都有諗過no pay leave,但是admin個女人話要佢搞咁多野又唔俾,放病假又罵… 加上我都 ...

咁我好彩d, 我放假冇人理, 未必有人關心, 依足手續就得, 都好丫, 最緊要放到呀麻


大宅

積分: 4239


2714#
發表於 12-10-16 23:07 |只看該作者
chihua815 發表於 12-10-16 14:32
佢好唔開心咁走開左.......
但係又轉頭好快又問BB有無KICK.....
我估佢會開始同BB講野~
佢唔知點講就叫佢唱下歌仔, 爸爸雙手熱D, 加埋佢地低音, BB一定比反應, 到時佢實開心到暈


大宅

積分: 3571


2715#
發表於 12-10-16 23:08 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-16 23:06
初初已經講左係普通產檢,到做時醫生係好細心每part幫我check,都有轉4d,但姑娘最後就收我二千,我無問呀: ...

講真, 問都係咁, 佢講左係2k 就2k 嫁, check 到check左啦, 而家睇親醫生我都拎定多d錢, 我真係唔知佢地點收錢嫁


大宅

積分: 4195


2716#
發表於 12-10-16 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
十張加DVD
咁多張?!我都無DVD ar.... 咁佢話得清唔清楚呀?
咁佢真係當做結構呀




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2717#
發表於 12-10-16 23:10 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-10-16+22:29+如

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
其實我不嬲都唔鐘意整野食, 所以一定係simple野, 魚唔識整, 所以耐唔耐都要返99度同埋返自己屋企, 就係為 ...
我晌超市買,沖沖水就蒸得呀。如果我一個人食我諗我多數食粉麵。


大宅

積分: 3571


2718#
發表於 12-10-16 23:12 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-16 23:10
我晌超市買,沖沖水就蒸得呀。如果我一個人食我諗我多數食粉麵。

我頭先就食左烏冬, 整左10粒灣仔碼頭小雲吞, 食左7粒已經食唔到, 掉左3粒仔


大宅

積分: 4195


2719#
發表於 12-10-16 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
真係好曳,但BB真係好叻叻
係呀!但係第二胎,佢都係咁曳,知道有左都要去旅行,日本,加拿大… 唔戒口,第二胎,21周出世。但是就…
佢之後好後悔,覺得自己無乖乖咁安胎。




大宅

積分: 4195


2720#
發表於 12-10-16 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
佢係全病假,全部有人工的!
好似係全病假,有人工的




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo