烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2701#
發表於 13-10-28 16:01 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:55+果

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
排到飯都凍…
食住排,排到俾$前食完可免費




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2702#
發表於 13-10-28 16:01 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:51
呢間包包我好似無pm過,但試過pm問fb一間代購精品,問完即刻無晒購物意慾,我估好多人同我一樣,佢 ...

佢地可能想測試吓個市場有幾大, 見多人問就可以SET高D價錢掛


子爵府

積分: 11300


2703#
發表於 13-10-28 16:03 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-10-28+14:06+9/11

原帖由 hallonatalie 於 13-10-28 發表
咁一齊 9/11 (六) 1:45 p.m. 荃灣南豐等喇
大叻,波子,下星期六見


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2704#
發表於 13-10-28 16:03 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-28 15:58
Thx 各位,但。。。我部係行P104,無輕搞,甘d芝士實爛啦!

試下響左之後兩至三分鐘後先落


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2705#
發表於 13-10-28 16:04 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 15:55
或者人地需要曬果皮呢~
特登收桔架

笑C我, 我好鍾意 "米搞" 同 "tensi" 嘅妙語連珠


子爵府

積分: 11300


2706#
發表於 13-10-28 16:05 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-28+14:09+香港買

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
咁邊樹買會平又多款? 美國?
我都想知


子爵府

積分: 11300


2707#
發表於 13-10-28 16:06 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-28+15:04+又怕佢

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
我都怕
我買野又薯仔,真係俾人抬價都唔知
又唔知有無得講價
落咗單幾日仲未有聲氣...等...等...等...


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2708#
發表於 13-10-28 16:07 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 15:57
咁唔該嘔返d桔肉俾我地整jam吖

睇你同米搞嘅對話, 令人會心微笑


子爵府

積分: 11300


2709#
發表於 13-10-28 16:08 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-10-28+13:37+係呀

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
之前babyjean試過話蟹唔ok
我都好似有啲印象,即係無嘢得


別墅

積分: 775


2710#
發表於 13-10-28 16:09 |只看該作者

引用:Quote:Naxos+發表於+13-10-28+15:58+Thx+各

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
試下響左之後兩至三分鐘後先落
咁預約得唔得?會唔會壞呢?


大宅

積分: 3983


2711#
發表於 13-10-28 16:09 |只看該作者

引用:Quote:bb915思思+發表於+13-10-28+13:36+我

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
你點樣存放麵包 ?
以我屋企為例,可以加多 5 g 水量。
我用食物盒放,但通常即日巳食晒了,—路食一路勁多碎,同埋鞋囗,我今日加左一倍牛油,好好多無鞋但都幾多碎


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2712#
發表於 13-10-28 16:10 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-28 15:58
Thx 各位,但。。。我部係行P104,無輕搞,甘d芝士實爛啦!

咁你可以試吓搞拌最後1-2分鐘先手動落, 應該會好D; 自己用手包入吾比佢搞就更好


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2713#
發表於 13-10-28 16:11 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-28 16:03
大叻,波子,下星期六見

好呀!
包友只係見過siubsaisai咋


別墅

積分: 775


2714#
發表於 13-10-28 16:11 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+15:51+呢

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
佢地可能想測試吓個市場有幾大, 見多人問就可以SET高D價錢掛
咁奸商我都好憎狂pm...個價唔岩心水唔買又好似唔係咁好


子爵府

積分: 11300


2715#
發表於 13-10-28 16:11 |只看該作者

引用:Quote:波子+發表於+13-10-28+14:44+通常都

原帖由 MaiGao 於 13-10-28 發表
學校版
我果張係我媽俾我架
伯友連數字屋都啱


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2716#
發表於 13-10-28 16:12 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 16:01
食住排,排到俾$前食完可免費


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2717#
發表於 13-10-28 16:12 |只看該作者
kokovic 發表於 13-10-28 16:09
咁預約得唔得?會唔會壞呢?

預約無得手動芝士喎~
依家天氣咁凍,硬身芝士應該無咁易壞既
不過係怕溶溶地會痴住個乾果格


子爵府

積分: 11300


2718#
發表於 13-10-28 16:13 |只看該作者

引用:之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包,我見

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
之前有位姊妹問曲奇模可唔可以整麵包,

我見到有呢款三文治模,都唔錯喎
我都有諗過,但係咪要等最後發酵咗先印,唔係個包會好大個


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2719#
發表於 13-10-28 16:15 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-28 16:11
伯友連數字屋都啱

家母會半夜煲劇/打機食零食


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2720#
發表於 13-10-28 16:18 |只看該作者
波子 發表於 13-10-28 16:11
好呀!
包友只係見過siubsaisai咋

話時話,好耐無見過siubsaisai上來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo