跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4801


2701#
發表於 05-7-29 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

Book 左喇, 唔該哂!


Zoey 寫道:
菲媽,

依家要去 book 嫁喇, 上年我一收到琴紙就即日 call 喇, 因為考試時間, 係好 fully booked 的! Book 一次就可以了, 將整個過程跟菲菲去預演一次.
菲媽 =^_^=


大宅

積分: 3888


2702#
發表於 05-7-30 11:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hi~~見妳地話要考試真係幾煩呀...遲d輪到個仔果時就問下妳地資料先...不過都有排喇...佢而家仲係3級...上左5級先算喇!


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2703#
發表於 05-7-31 19:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪 寫道:
hi~~見妳地話要考試真係幾煩呀...遲d輪到個仔果時就問下妳地資料先...不過都有排喇...佢而家仲係3級...上左5級先算喇!


咁啱既, 我都係想angus五級先考試耶.

HI! HI! 好少上黎呢邊, 多數上去特殊教育果邊. 你們好嗎? 囝囝囡囡乖嗎? 星期二就可以見你地喇, 咁耐冇見唔知仲認得幾多個呢? 最近天氣差, 唔知會唔會落雨添. 希望唔落啦. 都係同亞仔勤力d祈禱先.
Latte, 又名臭TE或臭喵


男爵府

積分: 6686


2704#
發表於 05-7-31 20:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

veronna 寫道:
[quote]
Easy媽咪 寫道:
hi~~見妳地話要考試真係幾煩呀...遲d輪到個仔果時就問下妳地資料先...不過都有排喇...佢而家仲係3級...上左5級先算喇!


咁啱既, 我都係想angus五級先考試耶.

HI! HI! 好少上黎呢邊, 多數上去特殊教育果邊. 你們好嗎? 囝囝囡囡乖嗎? 星期二就可以見你地喇, 咁耐冇見唔知仲認得幾多個呢? 最近天氣差, 唔知會唔會落雨添. 希望唔落啦. 都係同亞仔勤力d祈禱先. [/quote]

veronna,

上年我地去同一個 camp 既時候都係勁大雨嫁 , 冇緊要啦, 落雨就玩下室內既活動, 我地又多 d 時間吹水 law :lol: .

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


2705#
發表於 05-8-1 11:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
日營
地點: 西貢戶外康樂中心
活動性質: 音樂事務處抽籤活動 (詳情請自行 CLICK 入去看)

1) 2/8 (二)
Heidi媽 (1 + 1)
桃子 (1 + 2)
Zoey (1 + 1)
Olivia1997 (1+1)
Miffy2 (1 + 1)
菲媽 (2 + 3)
cindyc (1 + 1)
Hohomama (2 + 2)
ChuChu (1 + 2)
littlepig (2 + 1)
Easy媽 (1 + 1)
happyma (1 + 1)
veronna (1 + 1)
Jenny (1 + 1)

=================

各位,

Please check pm.


Do we need to bring our lunch ?


大宅

積分: 3888


2706#
發表於 05-8-1 14:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hohoma
明天我仔話要同妳仔一齊玩喎...嘻...嘻...我隻成隻monkey咁架...小心我仔教壞佢呀!

明天就見大家一齊吹吹水啦...d小朋友就做下運動...我地就口部運動啦(傾計呀)


男爵府

積分: 6686


2707#
發表於 05-8-1 19:55 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

係包埋午膳嫁 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2708#
發表於 05-8-1 22:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hihi

你地聽日玩得開心d..........我下星期一去呀,你地玩完返黎報料有乜要注意呀


別墅

積分: 834


2709#
發表於 05-8-1 23:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
Thanks.

Easy媽咪,
明天見。


男爵府

積分: 6686


2710#
發表於 05-8-2 23:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy 寫道:
hihi

你地聽日玩得開心d..........我下星期一去呀,你地玩完返黎報料有乜要注意呀


Sindy,

今次有大部份音統自己攪既活動都有 guided tour (不用自己搵), 其他還有一些營內既活動可以參加, 不過今日都實在太熱, 我地都只係玩左射箭 :lol: .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


2711#
發表於 05-8-3 08:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2712#
發表於 05-8-3 10:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
[quote]
Sindy 寫道:
hihi

你地聽日玩得開心d..........我下星期一去呀,你地玩完返黎報料有乜要注意呀


thank you ar,多唔多蚊呀??係咪其他時間自由活動呀,到時會否有活動表呀?食飯駛唔駛早d去


男爵府

積分: 6686


2713#
發表於 05-8-3 13:03 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy,

音統處有日營時間表派比所有營友嫁, 照住節目時間表, 行程已經幾緊密下, 自由活動去玩營內活動都只係約有個多小時, 營內可玩既活動大概有單車, 球類, 射箭咁上下 :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3888


2714#
發表於 05-8-3 14:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

chuchu & zoey
今次唔該哂呀! 謝謝!

Sindy
琴日個仔玩得都幾開心,我記得哂妳叫我帶d野...but...唔記得帶自己果件衫...因為實在好熱呀...成身汗...但都有冷氣地方!
妳跟住佢地介紹咁玩就得喇...10:00至3:30呀...我3:00走左...要帶仔去學圍棋...佢叫住唔走...怕左佢! 水帶多小小好d呀...最好就一人一枝水最好呀!
至於蚊都幾多架...一定入去之前渣左先呀!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2715#
發表於 05-8-4 11:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

thank you zoey & easy


大宅

積分: 2419


2716#
發表於 05-8-8 13:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

chuchu & Zoey,

多謝你們2/8 的日營的安排.

chuchu,
當天麻煩了你, 謝謝!


侯爵府

積分: 21111

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2717#
發表於 05-8-8 13:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Dear all,

請問大家如果學3級綱琴,45mins,一個月4堂,老師上門教的,價錢$800,合理嗎?

Thanks!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2718#
發表於 05-8-8 20:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

今日去完日營,好好玩呀,都唔算辛苦,淨係d細路玩我覺佢地熱d


男爵府

積分: 6686


2719#
發表於 05-8-9 00:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

melisa 寫道:
Dear all,

請問大家如果學3級綱琴,45mins,一個月4堂,老師上門教的,價錢$800,合理嗎?

Thanks!


若老師有教學經驗, 不太 fresh, 我自己覺得, 這學費都算合理呢!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


侯爵府

積分: 21111

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2720#
發表於 05-8-9 08:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

Thanks!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo