veronna 寫道:
[quote]
Easy媽咪 寫道:
hi~~見妳地話要考試真係幾煩呀...遲d輪到個仔果時就問下妳地資料先...不過都有排喇...佢而家仲係3級...上左5級先算喇!![]()
![]()
[/quote]
, 冇緊要啦, 落雨就玩下室內既活動, 我地又多 d 時間吹水 law :lol: .

Zoey 寫道:
日營
地點: 西貢戶外康樂中心
活動性質: 音樂事務處抽籤活動 (詳情請自行 CLICK 入去看)
1) 2/8 (二)
Heidi媽 (1 + 1)
桃子 (1 + 2)
Zoey (1 + 1)
Olivia1997 (1+1)
Miffy2 (1 + 1)
菲媽 (2 + 3)
cindyc (1 + 1)
Hohomama (2 + 2)
ChuChu (1 + 2)
littlepig (2 + 1)
Easy媽 (1 + 1)
happyma (1 + 1)
veronna (1 + 1)
Jenny (1 + 1)
=================
各位,
Please check pm.
Sindy 寫道:
hihi
你地聽日玩得開心d..........我下星期一去呀,你地玩完返黎報料有乜要注意呀![]()
![]()
