懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

2701#
發表於 07-6-9 13:52 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3942


2702#
發表於 07-6-9 13:52 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

大家好,

我同bb返到屋企la!!

多謝晒大家的關心和祝福,
我家下己經嘗試餵人奶la,果種感覺真係同亞b好親切,
家下真係有種好唔捨得同bb分開的感覺,
都唔知放完2個幾月假點返工?
該用戶已被刪除

2703#
發表於 07-6-9 14:31 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2704#
發表於 07-6-9 17:07 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2480


2705#
發表於 07-6-9 21:38 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

亜希子, 草草真係讖識食!

係呢, 你係咪紋收吾到我個reply PM on another thing呀?
亜希子 寫道:
他吾好食平既澳洲牛肉,要食黒毛和牛,太貴拉,又無小小売咼。


大宅

積分: 2480


2706#
發表於 07-6-9 21:41 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

Venus, 你返左屋企習慣嗎? 有小B在手嘅感覺真係好滿足, 乜辛苦都吾無得架! 小B好醜怪! 得閒多D上黎呀!


大宅

積分: 2480


2707#
發表於 07-6-9 21:47 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

真掃興, 下午3點-5點先出雷暴WARNING, 等我地拿拿林買左2個浮泡(Thomas火車頭同新幹線)比孖B, 佢地末識吾開心, 但我同老公就好失望, 連cam都ready架嗎!
Sammy586 寫道:
e+出去, 如果下午無雷暴WARNING就帶孖b行下水禮!


大宅

積分: 2480


2708#
發表於 07-6-9 21:55 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

sumsum, thanks for the macaroni info

森仔ng ng點呀? 醒起係話擒晚要夜mama煲開奶茶! 密D煲普通(去通便药)開奶茶, 飲左至E+應該有的明顯改善架lo喎!
chintaitai 寫道:
About the abc , I find some even smaller abc in park n shop , even much smaller than the citysuper abc , jo you can try this for your boys.

sorry, 我頂吾順部腦, 想 dum 咗佢

sumsum
talk later
該用戶已被刪除

2709#
發表於 07-6-9 22:12 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6299


2710#
發表於 07-6-9 22:21 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

lo lo, 點呀? 今日係唔係同老公忙住追馬騮呀? 都話細孖識好多野, 不過佢有佢自己schedule, 唔鍾意show quali 就唔show.

jo, 我老公又係, 5點幾帶b女落樓下游水, 落去之前都我話係唔係b女 ng ng左, 但係裝下條片又冇. 我老公大朦, 去到幫b女換哂戒片褲, 除哂片片, 游左10分鐘, 落雨, 咪的返佢上來, 想yarp 返條片就見到條片原來有粒小ng ng, 個asshole重癡住少少! 污染哂人地個池都唔知. 好在係小朋友池, 好細, 換水都容易d. 佢話聽日要匿名call 佢地換水!


男爵府

積分: 6299


2711#
發表於 07-6-9 22:46 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

呢個係上次係我屋企嘅bb雜菜湯+粉食譜,到時可因應需要改d, 變成bb食譜 (多d菜, 少d湯):

corn, tomato, and zucchini soup with basil

4 cups 雞湯或菜湯 (我用菜湯)
4條新鮮粟米
2 湯匙油
一個洋蔥, 切碎
2杯去心去核, 切粒蕃茄
2個小或一個中zucchini (係唔係小胡瓜?), 約半磅, 切粒
1湯匙蒜蓉
1/2 杯新鮮切碎 basil (我唔知中文叫物, 中環街市買最平, 幾蚊一大札, 超市都有, 不過貴)
1 茶匙 balsalmic 或其他有味醋
salt and pepper to taste (bb我冇落)

1. 粟米起粒, 將心切開兩段, 與上湯同放, 煲
2. 同時於wok內熱油, 待油滾, 放洋蔥, 煮軟, 約5分鐘. 加蕃茄, 小胡瓜, 蒜蓉, salt, pepper同煮, 約10分鐘.
3. 從上湯中拿出粟米心, 將上湯倒進wok中與蔬菜同煮至小胡瓜軟身, 但不要煮爛, 約5分鐘. 加入粟米粒及basil. 最後加入小量醋調味. adjust taste with salt and pepper.

這個湯我每月都起碼煮一次來吃, 大人也覺得非常好吃, 上次有朋友來屋企食飯, 佢飲左3大碗. 我會留起一部份未有salt 的給b女撈粉吃, 通常佢食嘅會落多d菜, 少湯, 咁就結d.

呢個粉係佢至愛之一, 不過佢不嬲鍾意食蕃茄, 今日整lasagne去potluck, 我叫工人係d 蕃茄 sauce落任何調味前留起d比佢撈粉食, 又食左好多.


男爵府

積分: 7177


2712#
發表於 07-6-9 22:49 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

sum sum,

我醒起今日係醫館, 有個媽咪抱住bb去睇何醫生, 係出面傾左兩句, 知道佢個b九個月, 就但好瘦, 後來我係出面等攞藥, 聽到佢問何ec, o的開奶茶係咪一日飲一次, 何ec就問返佢, 咁你個b係咪一日飲一次奶吖, 個媽咪話梗唔係啦, 何ec就話, 咁你仲問? 我覺得何ec真係幾惡(亞jo唔好怪我咁樣講), 人地梗係唔清楚先問架啦, 你正正經經答人話每餐奶都用o的n石奶茶開奶咪得囉.....所以你森仔係咪都應該每餐奶都用開奶茶開奶呀?

亞希子,

草草真係識食喎, 呢o的係天生架, 我諗你都唔會特登教佢啦.

flo,

今日終於帶牛奶妹去360玩左手推車喇, 佢唔係好識控制, 推推下又唔推.....不過佢都玩得好開心, 放左盒藍苺落去就直接推去收銀處, 笑c人.
牛奶妹一歲之後我都放鬆左佢食物o既添加味道, 好似今日係中環食飯, 我帶左一包餸, 叫左碗白飯餵佢, 後來見'杏汁豬肺湯'o的白菜又淋又甜, 我都比左兩湯羹佢食, 佢好鐘意呀. 我諗間唔中一次半次問題不大.


男爵府

積分: 7177


2713#
發表於 07-6-9 22:54 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

flo,

多謝晒你個食譜, 打包左喇.

有時間寫埋濶條麵果個比我地吖, 唔該.

我今日好好彩, 下午帶牛奶妹出去, 落大雨時都會搭緊車, 最後搭火返屋企時再落大雨, 正好比佢著左件新雨衣.


男爵府

積分: 6299


2714#
發表於 07-6-9 22:58 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

Winnie_C 寫道:
flo,

今日終於帶牛奶妹去360玩左手推車喇, 佢唔係好識控制, 推推下又唔推.....不過佢都玩得好開心, 放左盒藍苺落去就直接推去收銀處, 笑c人.
牛奶妹一歲之後我都放鬆左佢食物o既添加味道, 好似今日係中環食飯, 我帶左一包餸, 叫左碗白飯餵佢, 後來見'杏汁豬肺湯'o的白菜又淋又甜, 我都比左兩湯羹佢食, 佢好鐘意呀. 我諗間唔中一次半次問題不大.


我覺得360係bb friendly過一般超市好多, b女次次去到都唔捨得走.

唉! 最弊佢琴晚一個人食左一個半直徑約4吋幾嘅pizza仔, 又飲人地d cream soup, 連我個工人都話佢地d cream soup salty, 咁我問點解你重比佢飲, 佢話唔比佢飲佢就喊喎! 我都唔記得疾佢, 咁佢想跳樓, 你唔比佢跳, 佢喊, 你係唔係比佢跳?


男爵府

積分: 6299


2715#
發表於 07-6-9 23:00 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

小胡瓜係中環街市買會平過係超市. 中環街市有幾檔賣鬼佬菜.


複式洋房

積分: 480


2716#
發表於 07-6-9 23:37 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

週末稀客上黎喇!因為聽日係我第一次同你地見面的一週年!舊年6月10號我地去carol屋企,大家仲記唔記得?趁澄b訓左,上黎同大家懷下舊,咁快就一年!

同venus通過電話,佢餵人奶餵得幾好,bb都識食,聽到我好鄧佢開心!佢約左社康姑娘聽日上屋企折線同埋教佢餵奶,唔駛好似我那時山長水遠返醫院,超正.希望venus唔好介意我代佢上黎報告.

同澄b一早約左dr今日下午打第二針肺鏈,點知中午開大,竟然有血,仲係啡啡紅紅咁,有d澀.即刻同佢去睇,帶埋條片俾dr睇,dr話應該係兩星期前澄b偏桃線發炎,食左第二個dr開的抗生素,傷左d腸 :-( .佢話唔係大問題,針都有打,但要食得清淡d,減輕腸胃負擔,同埋開左d腸胃調整劑.澄b又要食藥,唉!最衰佢老豆唔多信中醫,因為我果時睇同x堂醫"微時"問題,足足睇左可以做一次ivf的錢,但都係得個吉.我其實好想帶澄b去jo老爺診所睇,但唔知點同c6講.

sum sum,
bing乜鬼go ya! lolo話bingo係指我講岩左佢係其中一個細妹呀,不過我可以當係祝福咁照單全收.

聽日要溫書同做功課,仲有一個月就大考.

我地聚會我會選最早的6月23,因為7/1 同7/2都要開工. :cry:


大宅

積分: 4703


2717#
發表於 07-6-10 01:11 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

flo,

今日c6 返,兩個b都玩野,兩個都唔肯行,仲衰過早兩個星期,係大孖好d,扯住衫尾都肯行,細孖直頭連學步車都唔想推,我個 c 6一返hk就話要去99度,我去邊境接完佢直接上去坐左陣,個 c6即時匯報比我99知孖b識行,我個好99好關心話下個星期又黎探我,話要同我分享個喜悅,真係聽到都打冷震....唉,正 c 6,正式凳都未坐暖就公告99,搞到佢大條道理要見孖b,我又開始唔happy喇。 :-(
[/url]


大宅

積分: 4703


2718#
發表於 07-6-10 01:13 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

BBLOVE,

我bingo既意思係我估中左你件瘀事呀,你唔使強調我係你其中一個妹喎,雖然我點都要認最細。
[/url]


大宅

積分: 4703


2719#
發表於 07-6-10 01:25 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

jo,

乜咁慘呀,無得行下水禮,呢排d紅潮好勁,我見個海真係啡色又嘔晒白泡,好恐怖。
你 62 真係幾串,我響旁邊都聽到佢係人都鬧,我諗呢個你都知架喇,如果我睇佢比佢鬧,可能都唔敢再睇,好似我呢d懵剩剩咩都唔識又咩都問實比佢鬧(但唔識先問嘛),所以我都係睇唐ec會開心d,起碼唔會比佢鬧 。今日又介紹左兩個朋友去睇唐ec,一個想生bb,一個要調理身體(成日都子宮生瘤),係咪唐ec幫人生bb都好得架?因為我呢個朋友結婚未夠一年但已經辭埋職等生仔,佢好恨生bb囉。
[/url]


男爵府

積分: 7177


2720#
發表於 07-6-10 12:27 |只看該作者

Re: 喂, 識於微時既媽咪, 入黎吹水喇...~~Part 8

LO LO,

呢輪又話有紅潮, 搞到我牛奶妹都斷糧咁滯, 一陣又要去沙田買魚.

我個C6同你果個何其相似, 佢又係有乜野事第一時間匯報, 如果大孖行路果O既情形發生係我屋企, 佢會一邊睇住我狼狽, 一邊用電話現場直擊報道.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo