自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 2093


2721#
發表於 08-1-23 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 170


2722#
發表於 08-1-23 00:13 |只看該作者
我想問下第3次派屋,會唔會差過頭2次昵????????
比意見呢...............................................


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2723#
發表於 08-1-23 00:14 |只看該作者
我個no. 係 G-115XXXX-X

原文章由 Carman_mami 於 08-1-23 00:12 發表


你咩no,我都係廣展4人,等左年半都未審查,但你等年半就審查, 我見Lee到d 廣展mami 都起馬等成2年先審查喎,why你禁快ge


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


2724#
發表於 08-1-23 00:19 |只看該作者
見到你地派到新樓~真係好鄧你地開心ar~如果我都派到我實開心死@v@v


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2725#
發表於 08-1-23 00:20 |只看該作者
我唔揀第二次時,房署問我老公想派邊,我哋講將軍澳,佢話同我哋MARK返,不過唔知派唔派到,點知都係派唔到,但係我呢次都OK,起碼新樓&唔係咁遠,我第一次東涌,第二次青衣

原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:13 發表
我想問下第3次派屋,會唔會差過頭2次昵????????
比意見呢...............................................


大宅

積分: 2170


2726#
發表於 08-1-23 00:22 |只看該作者
恭喜晒!美樂最近車站個座,正呀!
原文章由 tammymhk 於 08-1-22 23:00 發表
佢哋派左美樂樓比我,不過仲要等,下個星期二去辦手續


複式洋房

積分: 170


2727#
發表於 08-1-23 00:23 |只看該作者
美田村既街坊們...30.xx平方公尺,點可以(間)2房呢?????
比意見...........................


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2728#
發表於 08-1-23 00:24 |只看該作者
你要唔要返工?!唔知係唔係我哋入息低呢?!因為得我老公做嘢,我要留喺屋企做湊仔婆:-( ,定係因為住緊唐樓呢

原文章由 Carman_mami 於 08-1-23 00:12 發表


你咩no,我都係廣展4人,等左年半都未審查,但你等年半就審查, 我見Lee到d 廣展mami 都起馬等成2年先審查喎,why你禁快ge

[ 本文章最後由 tammymhk 於 08-1-23 00:33 編輯 ]


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2729#
發表於 08-1-23 00:26 |只看該作者
係......?等我諗緊要唔要兜個大圈至出到去,咁我下星期睇下個環境先
THANKS

原文章由 晴朗 於 08-1-23 00:22 發表
恭喜晒!美樂最近車站個座,正呀!


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2730#
發表於 08-1-23 00:27 |只看該作者
我個單位好似有39.24呀

原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:23 發表
美田村既街坊們...30.xx平方公尺,點可以(間)2房呢?????
比意見...........................


複式洋房

積分: 170


2731#
發表於 08-1-23 00:29 |只看該作者
原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:23 發表
美田村既街坊們...30.xx平方公尺,點可以(間)2房呢?????
比意見...........................

美田村既街坊們...比意見..............thx,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


複式洋房

積分: 170


2732#
發表於 08-1-23 00:56 |只看該作者

回覆 #2725 tammymhk 的文章

第2次唔要:-( ,幾時同房署人講...................thx........

[ 本文章最後由 yeah-c9 於 08-1-23 01:01 編輯 ]


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2733#
發表於 08-1-23 01:03 |只看該作者
我兩次都冇講,只係唔去辦手續咋,之後第二次嗰個青衣嘅房屋辦事處打比我老公,話翻新左要唔要,我老公話太舊大隔"洩"唔要,個職員仲問我老公想要邊添......咁咋,今次派都OK,所以要左佢lo

原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:56 發表
第2次唔要:-( ,幾時同房署人講...................


民房

積分: 14


2734#
發表於 08-1-23 01:51 |只看該作者
好開心呀!!!
我06/10月收到blue卡,no係11866xx...!!!(新界3人)
今日收到信2月5日上去見呀!!!!

[ 本文章最後由 kalokobe 於 08-1-23 01:52 編輯 ]


大宅

積分: 1011


2735#
發表於 08-1-23 03:07 |只看該作者
22/1終於可以睇到自己揀個間屋, 嘩~~~~~睇完只係講左一句"超級大反(整)屋",希望快d收key,要開始整野啦:-( :-(

http://www.flickr.com/photos/14075468@N03/


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2736#
發表於 08-1-23 03:24 |只看該作者
where ar?!

原文章由 失望 於 08-1-23 03:07 發表
22/1終於可以睇到自己揀個間屋, 嘩~~~~~睇完只係講左一句"超級大反(整)屋",希望快d收key,要開始整野啦:-( :-(

http://www.flickr.com/photos/14075468@N03/


大宅

積分: 1011


2737#
發表於 08-1-23 08:03 |只看該作者
原文章由 tammymhk 於 08-1-23 03:24 發表
where ar?!


東涌


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


2738#
發表於 08-1-23 08:13 |只看該作者
你係咪派美田呀 ?點解想唔要呀 ?
美田幾好呀,又是新樓......
原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:56 發表
第2次唔要:-( ,幾時同房署人講...................thx........
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


2739#
發表於 08-1-23 08:14 |只看該作者
我睇過你相簿....
間屋有埋套廁咪好大囉 ?
你幾人申請呀 ?
原文章由 失望 於 08-1-23 08:03 發表


東涌
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


2740#
發表於 08-1-23 08:19 |只看該作者
雖然我唔係美田...
但你應該可以間兩間,左右各一間 (眼鏡房)都有窗的..
我朋友都是呢隻.....不過是舊式 即34.xx..
你地果隻雖然小幾平方...
不過你地果隻實用d架..
我地果隻個廁所的門開在廳中間個位,變左小左個牆身放野...
原文章由 yeah-c9 於 08-1-23 00:29 發表

美田村既街坊們...比意見..............thx,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo