跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3513


2721#
發表於 09-5-15 17:43 |只看該作者
wr
原帖由 FANNYLAI 於 09-5-15 17:29 發表






點為次好 ??
現在我bb3-4日一次大大~ =_+

Hi fanny… 點為之好…. 最好就梗係日日有啦, 不過如果平均3-4日先一次, 醫生話如果平均係咁都算ok, 不過可能密番d就好d啦.
至於森永點好, 因為佢好似冇咁熱氣, 所以比人覺得痾得好d囉, 不過都唔洗因為咁而轉. 我本來都食森永, 最近(patpat癢) 同佢轉左雅培, d 大大都ok呀, 如果bb細, 食開咩奶粉ok就唔好轉啦, 我個仔就快3歲先會諗轉. 不過估唔到一轉一田就大減價呀…


大宅

積分: 3513


2722#
發表於 09-5-15 17:49 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-15 13:05 發表
我覺得無所謂,飲奶係健康既..我會比小朋友自己選擇,直至佢同我講話想唔飲為只...

但因森永好似係9個月至3歲,所以咪想同佢轉囖,但又唔知轉邊隻好,而家諗緊好無轉羊奶....

但今次一田sales我都會入貨..haha

...

其實繼續飲係冇咩問題…
1. 其實唔洗跟足去轉大一歲奶粉架, 不過大一歲嘅奶粉會平d…
2. 正如先前講小朋友真係唔洗食咁多奶粉, that way人地出到3歲, 係hk先出到5,6歲….


別墅

積分: 630


2723#
發表於 09-5-16 09:21 |只看該作者
BB天天有便便~
當然這是看個人的體質...
你bb一向是3-4天的話,一直如是,應該都不是問題...
但感覺上... 天天有便便健康d~

原帖由 FANNYLAI 於 09-5-15 17:22 發表
點為之好 ???
我bb3-4日一次大大.
係咪每個食奶粉既bb都係咁 ??!?


別墅

積分: 630


2724#
發表於 09-5-16 09:26 |只看該作者
其實我未confirm是不是讀小時候,也未知是am/pm/full day(多數不會full day,太貴!),因為他是0712,所以要今年12月才足2歲~ 另一間心儀的是浸信會榮光(在河畔),要6月先知收唔收~ 這間我prefer 讀k1,但都會看看碧濤先~ 如果選小時候,是因為近和口碑不錯,始終n1近d比較好~~
原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:33 發表

你個仔咩月份呀? 我個仔都係細仔. 讀am, pm or full day? 希望佢會鐘意啦.
果日同呀臭去靈量堂註冊, 呀臭同我講"唔鐘意呢間, 鐘意小時候, 唔鐘意呢個老師, 鐘意郭老師…" ...


別墅

積分: 630


2725#
發表於 09-5-16 09:29 |只看該作者
我外國的朋友告訴我,她囡囡1歲多,醫生已叫她替囡囡戒奶,因為奶太甜,影響牙齒,而且奶的營養都在平時飲食上吸收到!! 我聽到都非常驚訝!! 因為香港從來沒有這樣的訊息叫人那麼早戒奶,很多都會飲到很大~ 所以其實真的不用飲那麼多奶,但我又不會那麼早戒!!

原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:49 發表

其實繼續飲係冇咩問題…
1. 其實唔洗跟足去轉大一歲奶粉架, 不過大一歲嘅奶粉會平d…
2. 正如先前講小朋友真係唔洗食咁多奶粉, that way人地出到3歲, 係hk先出到5,6歲…. ...


禁止訪問

積分: 806


2726#
發表於 09-5-16 09:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


2727#
發表於 09-5-16 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2224


2728#
發表於 09-5-16 10:16 |只看該作者
哈哈...臭臭媽,你唔冼成日講唔好意思喎..我地明"嫁"

原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:28 發表

至於幼稚園… 我本人都係like小時候, 乾淨+老師有愛心+小人所以老師跟得好貼, 特別係如果讀n1就更加係小時候啦, 因為d自理能力train得好好 (如自己食飯, 下午nap, 去shi shi), 不過真係太細&貴, 表下態先, 我個呀臭 ...


大宅

積分: 2224


2729#
發表於 09-5-16 10:20 |只看該作者
靈光係23號open day呀!!!


原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:28 發表

至於幼稚園… 我本人都係like小時候, 乾淨+老師有愛心+小人所以老師跟得好貼, 特別係如果讀n1就更加係小時候啦, 因為d自理能力train得好好 (如自己食飯, 下午nap, 去shi shi), 不過真係太細&貴, 表下態先, 我個呀臭 ...


大宅

積分: 2224


2730#
發表於 09-5-16 10:31 |只看該作者
亞仔而家每日都會飲2柸奶,早晚一次,太約4-6安左右啦!!!佢既飲食都好平均,而我都開始慢慢同佢減晚上果柸奶..等佢每日飲一柸早奶+個包做早餐..跟住先返學..

**pangchaimami 你覺得飲鮮奶定羊奶好呀!!!

原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:49 發表

其實繼續飲係冇咩問題…
1. 其實唔洗跟足去轉大一歲奶粉架, 不過大一歲嘅奶粉會平d…
2. 正如先前講小朋友真係唔洗食咁多奶粉, that way人地出到3歲, 係hk先出到5,6歲…. ...


大宅

積分: 2224


2731#
發表於 09-5-16 10:35 |只看該作者
但為何,我係街成日都見到d外藉人士既小朋友,6-7歲都揸住個奶瓶係街都飲奶既...真係唔明(正係見人見至)


原帖由 bluenana 於 09-5-16 09:29 發表
我外國的朋友告訴我,她囡囡1歲多,醫生已叫她替囡囡戒奶,因為奶太甜,影響牙齒,而且奶的營養都在平時飲食上吸收到!! 我聽到都非常驚訝!! 因為香港從來沒有這樣的訊息叫人那麼早戒奶,很多都會飲到很大~ 所以其實真的不用飲那 ...

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-16 10:37 編輯 ]


別墅

積分: 630


2732#
發表於 09-5-16 11:20 |只看該作者
要飲水才有便便~


禁止訪問

積分: 806


2733#
發表於 09-5-16 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2734#
發表於 09-5-16 12:32 |只看該作者
原來BB仲未好返, 便便好稀, 係咪要肚潟10日? 因食稀白粥+稀奶+水, 唔夠飽, 所以佢而家日日好早起身6時幾, 攪到我地好倦

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-5-16 12:35 編輯 ]


別墅

積分: 704


2735#
發表於 09-5-16 12:53 |只看該作者
Hi FANNYLAI,
可唔可以叫你奶奶煲以下湯水, 不要比鹽(適合4-8個月BB):-
蕃茄薯仔紅衫魚湯, 木瓜魚尾湯, 蘋果南北杏豬展湯
食多D生果 (果蓉):-
蘋果, 啤梨

我仔仔都係唔like飲水, 我都係煲湯, 比生果, 你試吓

quote]原帖由 FANNYLAI 於 09-5-16 11:46 發表

hi bluenana
我奶奶冇咩耐性,bb唔飲就唔試喇.~ [/quote]


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2736#
發表於 09-5-16 22:36 |只看該作者
唔使擔心, 係痾甘多日架 ..
你阿b早起都係都算好啦 ..
我果次阿女連續成個星期半夜係甘叫媽媽, 原來痾左便便 ..
果次阿女都真係成2個星期先好返哂架
唔好心急呀 ~


原帖由 tps0701 於 09-5-16 12:32 發表
原來BB仲未好返, 便便好稀, 係咪要肚潟10日? 因食稀白粥+稀奶+水, 唔夠飽, 所以佢而家日日好早起身6時幾, 攪到我地好倦


大宅

積分: 3513


2737#
發表於 09-5-17 14:14 |只看該作者
原帖由 bluenana 於 09-5-16 09:29 發表
我外國的朋友告訴我,她囡囡1歲多,醫生已叫她替囡囡戒奶,因為奶太甜,影響牙齒,而且奶的營養都在平時飲食上吸收到!! 我聽到都非常驚訝!! 因為香港從來沒有這樣的訊息叫人那麼早戒奶,很多都會飲到很大~ 所以其實真的不用飲那 ...

嘩... 正正就是這樣~~"奶的營養都在平時飲食上吸收到!! " 其實hk都有呢d信息架, 係威院d姑娘都係咁講架, 果時呀臭一歲上威院d育嬰堂都係咁講, 所以一歲就喊到兩餐.... 哎呀 呀臭醒左啦 bye


禁止訪問

積分: 4430


2738#
發表於 09-5-17 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 769


2739#
發表於 09-5-18 09:43 |只看該作者
原帖由 FANNYLAI 於 09-5-16 09:45 發表


我同你想法一樣,天天有就very good!
可惜阿奶奶連比水水飲都懶.仲話食奶粉係咁.
鬼叫我唔夠人奶咩~
真失敗~


要飲水先好啊,我仔仔唔肯飲的時候,我媽媽會用吸管整俾距飲,特別而家夏天,唔飲水的話,驚易發燒啊....

而且我會俾誠仔食d香蕉,都會有幫助便便的....


別墅

積分: 769


2740#
發表於 09-5-18 09:51 |只看該作者
原帖由 FANNYLAI 於 09-5-15 11:16 發表


多謝哂 (好開心呀,終於有近自已既討論區~)
我bb 3m大,而家已諗緊邊間幼兒園讀書.
其實我成日比人話 : 洗唔洗咁快呀 ???
都唔知係岩定錯 !?!?!??!或者我太心急...

各位mami 21/5 yata有平野賣.不過我未知詳細 info ...


如果你想讀救世軍果d,就要開始報啦~~有d一拿到出世紙就去報了,我好遲先去報,所以我仔仔要排到170幾..我記得好似只有星期四下午先接受報名....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo