美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   160


珍珠宮

積分: 41316


2721#
發表於 19-5-7 20:35 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-5-7 20:35
你太細食

只是因為太膩了


珍珠宮

積分: 36256


2722#
發表於 19-5-7 21:37 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 14:07
那他有這些肉嗎?

嘻嘻 我唔俾佢減,所以一齊肉肉


珍珠宮

積分: 36256


2723#
發表於 19-5-7 21:38 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-5-7 19:44
等惠康特價,我覺得比金枕同大釘都好食

惠康好難夾到有職員係度開呀


珍珠宮

積分: 36256


2724#
發表於 19-5-7 21:38 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 20:33
如果我吃兩件,就吃不下飯了。

咁少


珍珠宮

積分: 36256


2725#
發表於 19-5-7 21:39 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 19-5-7 20:35
你太細食

咪就係


珍珠宮

積分: 36256


2726#
發表於 19-5-7 21:39 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 20:35
只是因為太膩了

唔會架


珍珠宮

積分: 41316


2727#
發表於 19-5-7 21:39 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-5-7 21:37
嘻嘻 我唔俾佢減,所以一齊肉肉

我覺得人到中年體型還是要注意一下,別太福態。


大宅

積分: 1635


2728#
發表於 19-5-7 21:39 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 20:34
米記太進取,很多人達不到目標。

Yes
佢個套唔得
以後也不會 join
每餐食一份反一份肉 仲要做運動
唔使跟佢都會瘦
根本唔健康


珍珠宮

積分: 41316


2729#
發表於 19-5-7 21:42 |只看該作者
chifam 發表於 19-5-7 21:39
Yes
佢個套唔得
以後也不會 join

如果我沒記錯,米記每月目標最多減8磅。太難做到,容易放棄。


大宅

積分: 1635


2730#
發表於 19-5-7 21:47 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 21:42
如果我沒記錯,米記每月目標最多減8磅。太難做到,容易放棄。

是呢
但其他公司可以減慢D?


珍珠宮

積分: 41316


2731#
發表於 19-5-7 21:53 |只看該作者
chifam 發表於 19-5-7 21:47
是呢
但其他公司可以減慢D?

其他公司比較人性化,循序漸進,減的總數其實差不多。


大宅

積分: 1635


2732#
發表於 19-5-7 21:53 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 21:53
其他公司比較人性化,循序漸進,減的總數其實差不多。

會用多D時間?


珍珠宮

積分: 41316


2733#
發表於 19-5-7 21:57 |只看該作者
chifam 發表於 19-5-7 21:53
會用多D時間?

本帖最後由 asweetmom 於 19-5-7 21:57 編輯

也不一定,因為適應後可以加速。


大宅

積分: 1635


2734#
發表於 19-5-7 21:59 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 21:57
本帖最後由 asweetmom 於 19-5-7 21:57 編輯

也不一定,因為適應後可以加速。

Good good
請問你跟那間?


珍珠宮

積分: 36256


2735#
發表於 19-5-7 22:00 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 21:39
我覺得人到中年體型還是要注意一下,別太福態。

想身瘦,面唔好太凹,年紀大,面太凹,顯老好多


珍珠宮

積分: 41316


2736#
發表於 19-5-7 22:04 |只看該作者
chifam 發表於 19-5-7 21:59
Good good
請問你跟那間?

我沒有正式跟誰,基本是自己減,同時參考營養師意見。當時我是有別的事情定期找營養師,但不是減肥,只是每次順便問幾個減肥問題。


大宅

積分: 1635


2737#
發表於 19-5-7 22:05 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 22:04
我沒有正式跟誰,基本是自己減,同時參考營養師意見。當時我是有別的事情定期找營養師,但不是減肥,只是 ...

Thank you


珍珠宮

積分: 41316


2738#
發表於 19-5-7 22:07 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-5-7 22:00
想身瘦,面唔好太凹,年紀大,面太凹,顯老好多

所以也不要減的太激烈


珍珠宮

積分: 36256


2739#
發表於 19-5-8 09:36 |只看該作者
asweetmom 發表於 19-5-7 22:07
所以也不要減的太激烈

我。。。一定唔會啦

呢2日我有做下plank,你地會hold到幾耐架?
我45秒咋


珍珠宮

積分: 41316


2740#
發表於 19-5-8 17:24 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-5-8 09:36
我。。。一定唔會啦

呢2日我有做下plank,你地會hold到幾耐架?

每次1分鐘
每天做3次

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo