跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2721#
發表於 04-11-11 11:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ALL MORNING**

妳地好多都開始放假啦, 我就要返到下星期先放假, 聽妳地講話政府醫院好多大陸人, QE點致大陸人仲有啊差, 尼泊爾人, 菲律賓人簡直係聯合國一樣, 可能係九龍區所以比較更多人。


琥珀宮

積分: 165356


2722#
發表於 04-11-11 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

妳地未生。的有冇覺得近排去廁所非常之密????? 密到冇輪多預小都要去廁所, 尤其係夜晚訓覺簡直起身去廁所多過訓係張床到, 真係好想坐係馬桶訓著算啦 :cry: :cry:


琥珀宮

積分: 165356


2723#
發表於 04-11-11 11:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

不 信 藥 物 左 右 生 育   隨 便 配 給 「 安 慰 劑 」
敷 衍 病 人 名 醫 停 牌 緩 刑


【 本 報 訊 】 著 名 婦 產 科 專 科 醫 生 尹 鎮 偉 於 去 年 八 月 為 一 名 女 病 人 處 方 一 種 陰 道 灌 洗 劑 , 但 沒 有 核 實 該 藥 性 質 , 是 否 如 病 人 所 願 或 可 增 加 懷 孕 男 嬰 的 機 會 , 干 犯 專 業 失 當 ; 他 昨 日 被 醫 務 委 員 會 判 罰 從 普 通 科 醫 生 名 冊 中 除 名 一 個 月 , 即 停 牌 一 個 月 , 但 獲 緩 刑 六 個 月 。 尹 聞 判 後 強 調 會 提 出 上 訴 。   記 者 : 黎 國 剛




案 情 透 露 , 註 冊 醫 生 尹 鎮 偉 於 去 年 八 月 一 日 為 一 名 女 病 人 診 症 , 該 女 病 人 稱 希 望 第 二 次 懷 孕 能 孕 育 一 名 男 嬰 。 尹 於 是 為 女 病 人 進 行 超 聲 波 檢 查 , 並 處 方 一 種 名 為 「 Summer's Eve 」 的 陰 道 灌 洗 劑 。 其 後 女 病 人 再 致 電 尹 , 詢 問 該 灌 洗 劑 是 否 屬 於 或 可 增 加 懷 孕 男 嬰 機 會 的 鹼 性 物 質 , 尹 回 答 是 屬 於 鹼 性 。

女 病 人 誕 下 女 嬰
但 該 女 病 人 後 來 透 過 一 間 藥 房 的 藥 劑 師 知 悉 該 灌 洗 劑 屬 酸 性 , 於 是 再 致 電 尹 查 問 , 惟 尹 當 時 因 放 大 假 未 有 回 覆 。 及 至 同 月 十 五 日 , 尹 回 覆 該 女 病 人 時 承 認 未 有 核 實 有 關 藥 劑 性 質 , 並 向 她 道 歉 , 表 示 願 意 在 她 成 功 懷 孕 前 為 她 免 費 診 症 , 但 遭 她 拒 絕 。
該 女 病 人 昨 日 出 席 醫 委 會 聆 訊 作 供 時 稱 , 今 次 投 訴 不 是 為 了 索 償 , 也 原 諒 了 尹 鎮 偉 , 只 是 不 希 望 同 類 事 情 再 發 生 在 其 他 病 人 身 上 。 她 強 調 , 若 尹 處 方 的 藥 劑 是 屬 於 鹼 性 , 即 使 她 誕 下 女 嬰 , 也 不 會 投 訴 。 她 又 透 露 , 在 今 年 六 月 成 功 誕 下 第 二 胎 , 是 一 名 女 嬰 。
尹 鎮 偉 在 聆 訊 上 表 示 , 當 日 已 向 病 人 解 釋 , 沒 有 醫 學 證 據 證 明 鹼 性 陰 道 灌 洗 劑 有 助 生 育 男 嬰 , 而 他 個 人 也 不 相 信 有 關 說 法 , 故 當 時 認 為 無 論 處 方 的 灌 洗 劑 性 質 如 何 , 也 不 會 損 害 病 人 。 他 強 調 , 當 日 處 方 有 關 藥 物 並 非 作 醫 療 用 途 , 只 是 作 為 一 種 令 病 人 心 理 感 到 安 慰 的 「 安 慰 劑 」 , 故 不 應 構 成 專 業 失 當 。

醫 委 會 稱 好 危 險
但 醫 委 會 不 接 受 尹 的 解 釋 , 認 為 他 處 方 藥 物 而 不 知 道 藥 物 性 質 , 非 常 危 險 。 醫 委 會 最 後 判 罰 尹 從 普 通 科 醫 生 名 冊 中 除 名 一 個 月 , 但 緩 刑 六 個 月 。
尹 鎮 偉 在 聆 訊 後 指 判 決 不 公 , 又 說 : 「 個 女 病 人 又 話 原 諒 我 , 原 諒 我 就 唔 會 搞 到 咁 大 件 事 啦 ! 」 此 外 , 醫 委 會 接 納 該 女 病 人 不 披 露 其 身 份 的 要 求 。


琥珀宮

積分: 165356


2724#
發表於 04-11-11 11:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

陰 道 灌 洗 劑 酸 鹼 功 效 成 疑




陰 道 灌 洗 劑 是 一 種 清 洗 陰 道 的 藥 水 , 部 份 醫 生 相 信 藥 水 的 酸 鹼 度 可 增 加 婦 女 誕 下 男 嬰 或 女 嬰 的 機 會 , 但 有 婦 產 科 專 家 認 為 此 法 毫 無 醫 學 根 據 , 「 得 個 講 字 」 。
部 份 醫 生 相 信 鹼 性 物 質 有 助 增 加 帶 有 男 性 基 因 精 子 的 存 活 時 間 , 相 反 酸 性 物 質 可 助 增 加 帶 有 女 性 基 因 精 子 的 存 活 時 間 , 概 念 與 多 吃 屬 鹼 性 的 蔬 菜 有 助 誕 下 男 嬰 , 多 吃 屬 酸 性 的 肉 類 有 助 誕 下 女 嬰 類 同 。

無 證 據 可 選 擇 性 別
婦 產 科 專 科 醫 生 李 健 鴻 稱 , 從 來 沒 有 醫 學 文 獻 證 實 上 述 方 法 有 效 , 實 在 「 得 個 講 字 」 。 至 於 用 陰 道 灌 洗 劑 清 潔 陰 道 的 作 用 也 不 大 。
香 港 大 學 醫 學 院 婦 產 科 學 系 副 教 授 吳 鴻 裕 說 , 從 來 沒 有 證 據 顯 示 婦 女 懷 有 男 嬰 或 女 嬰 的 機 會 與 酸 鹼 度 有 關 。 本 港 法 例 規 定 , 任 何 人 不 得 因 非 醫 學 原 因 選 擇 胎 兒 性 別 ; 只 有 要 避 免 嚴 重 性 別 遺 傳 病 延 至 下 一 代 的 父 母 , 才 可 透 過 篩 選 男 性 精 子 後 進 行 人 工 受 孕 , 或 以 篩 選 胚 胎 的 方 法 選 擇 胎 兒 性 別 。
本 報 記 者





大宅

積分: 2549


2725#
發表於 04-11-11 11:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe914,
恭喜, 恭喜


男爵府

積分: 6152


2726#
發表於 04-11-11 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

今日去健康院檢查,姑娘再教多次我掃風,原來我手細錯左,所以掃得吾好,好彩問下O者,BB重得幾好,,不過好曳,,人地個個除衫都吾喊,係得我呀B喊到九彩咁,, 返到去奶奶屋企,,比奶奶第一時間話我乜包到佢咁呀,一抱佢又話輕左,(都話左比佢聽重左架啦)又話D皮膚差哂,,真係乜都講得餐,,好彩我心情好,吾係抱返個仔走人,, 呢幾日無攪好訓,尤其係我隻佬,,無訓過,,當休息下啦,


琥珀宮

積分: 165356


2727#
發表於 04-11-11 12:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

JOE** 囝囝重左即係妳有成績啦!!! 比心機。的湊好快變肥仔等妳奶奶見到個孫都冇聲出!!!


珍珠宮

積分: 33190


2728#
發表於 04-11-11 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Hi everybody,

琴日d惡露突然hur hur聲咁流, 連d 奶汁都係咁流??? ?-( 惡露多就知既je....但點解連奶汁都會多既 ?-( ?-(


大宅

積分: 1221


2729#
發表於 04-11-11 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe914, chunchunma, Veroshea, taurus_bb, 恭喜哂,同埋 welcome back! 你地休息多d,有時間再上黎分享心得,我近排不斷係度偷師! 祝bb快高長大!

Elaine,好開心再見到你,bb有7磅好好呀! 我開唔到芷晴滿月的相簿,好想睇(呢排不斷睇bb相望梅止渴,成個拐子婆!)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6152


2730#
發表於 04-11-11 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle,,你吾係收左奶LO咩??不過我到而家都重有少少,所以個幾日好想餵返人奶架,,


大宅

積分: 1221


2731#
發表於 04-11-11 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN 寫道:
妳地未生。的有冇覺得近排去廁所非常之密????? 密到冇輪多預小都要去廁所, 尤其係夜晚訓覺簡直起身去廁所多過訓係張床到, 真係好想坐係馬桶訓著算啦 :cry: :cry:


Szeyuen,
我都係,試過一晚去4次廁所, 2:30, 3:30, 4:30, 6:00, 仲準時過鬧鐘! 最唔好係嘈醒老公,搞到佢第日返工眼訓。
你仲要返工咪好辛苦?


琥珀宮

積分: 165356


2732#
發表於 04-11-11 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hkclownfish** 我返工都唔係好辛苦不過我仍然堅持每朝行45分鐘路。

hkclownfish 寫道:
[Szeyuen,
我都係,試過一晚去4次廁所, 2:30, 3:30, 4:30, 6:00, 仲準時過鬧鐘! 最唔好係嘈醒老公,搞到佢第日返工眼訓。
你仲要返工咪好辛苦?


大宅

積分: 1221


2733#
發表於 04-11-11 12:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

嘩!行45分鐘! 好勁呀!
我個肚好墜,三角位又隱隱痛,我去公園行30分鐘已經好叻啦!


琥珀宮

積分: 165356


2734#
發表於 04-11-11 12:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ALL,

剛剛打比WAYLIE傾電話, 原來佢今朝8:30已經入QE檢查血小板, 如果冇咩問題明天12/11(12:30)會準時開刀, 佢已家等食飯, 因為佢自己帶去。的薯條朱古力都食晒啦, 真係比佢笑水。


子爵府

積分: 12555


2735#
發表於 04-11-11 12:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN,
有呀!我都係成晚都去廁所,起身嗰時重鬼咁辛苦。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2736#
發表於 04-11-11 12:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MaMaJOE ,
繼續努力呀!唔好理你奶奶講乜,你開心就得。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2737#
發表於 04-11-11 12:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

WAYLIE,
祝順順利利 :mrgreen:

薯條朱古力好味 :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3548


2738#
發表於 04-11-11 13:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]ME 2

一晚去5次都有, 重未計天光之後我通常會每個鐘去一次直至12:00


伯爵府

積分: 18746


2739#
發表於 04-11-11 13:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hihi


有冇人呀???????


子爵府

積分: 12555


2740#
發表於 04-11-11 13:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

有呀,豬ma,你好嗎!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo