心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6725


2721#
發表於 05-4-6 16:35 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

最怕d小朋友夜晚發燒,真係冇教好訓

家姐仔幾大呀

hinhinmummy 寫道:
打左啦, 打返去搵家姐, 佢搶電話聽, 係甘叫媽媽, '林'到爭d老闆叫我打電話都不記得

工人話佢無燒, but, 尋日都係, 夜晚先燒 :-(


子爵府

積分: 10010


2722#
發表於 05-4-6 16:37 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

lum c...............
[quote]
hinhinmummy 寫道:
打左啦, 打返去搵家姐, 佢搶電話聽, 係甘叫媽媽, '林'到爭d老闆叫我打電話都不記得

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5329


2723#
發表於 05-4-6 16:44 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我P仔都好硬頸架, 上個WEEK佢係MTR 度由石X 尾喊到入東涌呀, 足足有差不多8個字呀!!!! 激到我呀!!
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2724#
發表於 05-4-6 16:45 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咩事呀?

咁你地咪好尷尬囉??
Ru3gakuen 寫道:
我P仔都好硬頸架, 上個WEEK佢係MTR 度足足由石X 尾喊到入東涌呀!! 激到我呀!!

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2725#
發表於 05-4-6 16:47 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru:

我諗個個bb 係2-3歲都會有咁o既情況, 我聽d 幼師講, 2-3歲o既小朋友係好自我o架, 佢地係唔會亦唔識理會別人o既感受, 佢地真係隨意任性而為o架!!


大宅

積分: 2724


2726#
發表於 05-4-6 16:48 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

$50食50分鐘Tea Buffet 狂掃焗蠔肯定回本

電視節目《殘酷一叮》是城中熱門話題,於是,甚麼甚麼「一叮」隨之應運而生,飲食界亦不例外。不過,這次介紹的不是某個牌子的即食麵,而是馬哥孛羅太子酒店

推出的「50一叮$1/分鐘下午茶自助餐」。在50分鐘之內,以一蚊一分鐘的價錢,就可以享用到酒店級自助餐,別理食物水準如何,單是$50這個埋單價,已極誘人! 以一件蛋糕的價錢食個Tea Buffet,總是城市人慳皮囊的想法。 $100以下是超值之選,$50更是不容考慮。這個「50一叮下午茶自助餐」正好滿足大家的心理,雖然享用時間只有50分鐘,但計落其實跟一頓飯的時間差不多,況且食物一早準備好,坐低即食,只要吃得有計劃,不只可以回本,分分鐘鐘可以飽過一個lunch。

20多款熱盤甜品
食物的款式雖然比較大路,但勝在數量夠多,供應超過20款的熱盤、甜品和三文治,包括靈感來自火焰雪山的瑪令蛋糕、賣相精緻的雜錦鮮果芭芙、用三文魚做餡的印度烤餅、大大隻的芝士莧菜焗蠔、印度風味十足的天多尼排骨等。

免加一兼送茶啡
開餐前,目標要明確,甜品迷請主攻甜品,大胃王就請主攻熱盤和三文治,心多多的則切忌被七彩繽紛的甜品迷惑,因為不少熱盤都值得品嘗。例如芝士莧菜焗蠔,選用的是美國大蠔,每隻足有手掌般大,沒有將貨就價,掃兩三隻作前菜,已經有賺。

進入最後30分鐘,不妨花五分鐘去讓肚皮歇一歇,順便精挑幾款心水甜品。甜品和蛋糕的款式不算多,不過,以酒店級水準來說,平日一件閒閒地都要三四十蚊,現在$50就可以任食,吃兩件已經可以回本。推介瑪令蛋糕,平日在外面較少吃到,面層是燒蛋白,底層是海綿蛋糕,裏面還加了一些鮮雜果粒,單吃師傅的工夫,已經值回票價。

不設加一又包咖啡或茶,只要能夠在50分鐘內歎完,真真正正放低$50就可以離場, 的確抵!

焗蠔 - 美國大蠔以莧菜及白酒來焗,加上芝士汁更能帶出蠔鮮,蠔肉嫩口新鮮。

綠茶慕絲 - 綠茶布甸的味道有點像「道地綠茶」,不過茶味更突出更濃。滑溜的布甸伴上士多啤梨汁,士多啤梨的甜酸加上綠茶的清新,令整體味道不會過甜。

迷你亞洲薄餅 - 餅底略厚,跟麵包沒分別,原來餅內餅外都有肉餡,面層還鋪上菠蘿、火腿和芝士,吃一個已經有半飽的感覺,胃口小的人,還是放到最後才吃吧!

雜錦鮮果巴芙 - 巴芙細細件,一口一個,雖然及不上即做的熱辣辣,但入口依然香脆,配上鮮果,沒有忌廉那麼膩。

天多尼排骨 - 製作認真,燒之前將排骨以十多種印式香料醃足三天,所以十分入味,而且咬落一點也不韌。

三文魚印度烤餅 - 煙三文魚配印度烤餅,很有新鮮感,難得烤餅做得不錯,就算是放涼了吃,仍然很軟熟。

瑪令蛋糕 - 靈感來自火焰雪山,燒過的蛋白香甜,中和了鮮雜果的酸,底層的海綿蛋糕亦做得夠軟熟,吃落就是兩種口感。

50一叮 $1/分鐘下午茶自助餐」
地點︰尖沙咀廣東道馬哥孛羅太子酒店3樓太子美食店
查詢︰2113 6026
供應時間︰逢星期六、日及公眾假期 3:00pm-6:00pm
收費︰每50分鐘為一節,每節每位$50,其後每分鐘$2。
已代刪除


男爵府

積分: 5329


2727#
發表於 05-4-6 16:49 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咪就係佢係都要落地行囉, 好啦, 咁我俾佢落地啦, 叫佢扶住喎, 佢又唔肯, 要周圍走呀!! 咁我嬲嬲地咪唔俾佢落地, 抱返起佢囉. 咁佢就一路喊... 喊... 喊... 啦! 係尷尬架, 不過唔想佢成日都係咁, 咪唯有狠心D 囉.

[quote]
kittybuzz 寫道:
咩事呀?

咁你地咪好尷尬囉??
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2728#
發表於 05-4-6 16:51 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咁你地有無袋定d 玩具呀? 可以分散佢注意力嘛.
[quote]
Ru3gakuen 寫道:
咪就係佢係都要落地行囉, 好啦, 咁我俾佢落地啦, 叫佢扶住喎, 佢又唔肯, 要周圍走呀!! 咁我嬲嬲地咪唔俾佢落地, 抱返起佢囉. 咁佢就一路喊... 喊... 喊... 啦! 係尷尬架, 不過唔想佢成日都係咁, 咪唯有狠心D 囉.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5329


2729#
發表於 05-4-6 16:51 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀!!P仔而家簡直係咁呀!!! 真係冇命呀~

波子媽 寫道:
ruru:

我諗個個bb 係2-3歲都會有咁o既情況, 我聽d 幼師講, 2-3歲o既小朋友係好自我o架, 佢地係唔會亦唔識理會別人o既感受, 佢地真係隨意任性而為o架!!
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


男爵府

積分: 5329


2730#
發表於 05-4-6 16:53 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

嘩~ CARCHU 好似好抵咁喎!!
不過50 MINS 會唔會趕左D 呢??
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2731#
發表於 05-4-6 16:54 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru:
exactly!! 大頭仔都會咁, 呢d 之唔係所謂 trouble 2 囉.


大宅

積分: 2724


2732#
發表於 05-4-6 16:55 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

如果同細仔一齊.......我們可以坐定定50分鐘....真 hai ...tau 笑. hohohohoho.
已代刪除


子爵府

積分: 10010


2733#
發表於 05-4-6 16:56 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ruru,

隔離post 左好耐喇, 一出d mammy 就話打去book, 都已經即full.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2734#
發表於 05-4-6 16:57 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

carchu, ruru:

嘩....真係好水抵呀!! 不過, 我諗一坐底只可以密密咀食, 食, 食, 食......... 唔可以傾計lu. heheh.......

仲有呀, 我諗一定好水多人訂位呀!!


大宅

積分: 2724


2735#
發表於 05-4-6 16:57 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

可想我有幾 OUT:-( :-( :-(

kittybuzz 寫道:
ruru,

隔離post 左好耐喇, 一出d mammy 就話打去book, 都已經即full.
已代刪除


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2736#
發表於 05-4-6 16:58 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

hohoho.......一早都估到會full 晒lu, 咁水抵!!!
kittybuzz 寫道:
ruru,

隔離post 左好耐喇, 一出d mammy 就話打去book, 都已經即full.


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2737#
發表於 05-4-6 17:00 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

eeee..........carchu 打中文叻左喎!!!
好野!!


子爵府

積分: 10010


2738#
發表於 05-4-6 17:02 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

不過小心trouble 2 係一個好關健o既level, 佢之後點行, 就係睇父母.

我由阿b trouble 2到而家都係, 係個手袋到一定有一樣新o既玩具, 連packing 都未拆o既, 咁如果佢樓計, 就同佢講道理先, 如果都係唔work, 又係d 公眾地方, 為免自己做din 婆, 同埋so yiu 到其他人, 我就會拎出來比佢拆, 佢地拆個packing 都有掛拆啦, 再玩玩下, 咁就唔記得左佢樓緊計個樣野架喇.

不過我一定唔會袋食物, 因為唔係到到都可以食野, e.g. mtr 已經唔食得野.

d 野唔使好貴, 有時我就會食happy meal, 就有一個, 有時行過toyrus, 又買定d存貨.
Ru3gakuen 寫道:
係呀!!P仔而家簡直係咁呀!!! 真係冇命呀~

[quote]
波子媽 寫道:
ruru:

我諗個個bb 係2-3歲都會有咁o既情況, 我聽d 幼師講, 2-3歲o既小朋友係好自我o架, 佢地係唔會亦唔識理會別人o既感受, 佢地真係隨意任性而為o架!!
[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


大宅

積分: 2724


2739#
發表於 05-4-6 17:02 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

邊幾個字叻左

波子媽 寫道:
eeee..........carchu 打中文叻左喎!!!
好野!!
已代刪除


子爵府

積分: 10010


2740#
發表於 05-4-6 17:02 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你近掛忙, 無我咁8 咋! :mrgreen: [quote]
CarChu 寫道:
可想我有幾 OUT:-( :-( :-(
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo