Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^
不過小心trouble 2 係一個好關健o既level, 佢之後點行, 就係睇父母.
我由阿b trouble 2到而家都係, 係個手袋到一定有一樣新o既玩具, 連packing 都未拆o既, 咁如果佢樓計, 就同佢講道理先, 如果都係唔work, 又係d 公眾地方, 為免自己做din 婆, 同埋so yiu 到其他人, 我就會拎出來比佢拆, 佢地拆個packing 都有掛拆啦, 再玩玩下, 咁就唔記得左佢樓緊計個樣野架喇.
不過我一定唔會袋食物, 因為唔係到到都可以食野, e.g. mtr 已經唔食得野.
d 野唔使好貴, 有時我就會食happy meal, 就有一個, 有時行過toyrus, 又買定d存貨.Ru3gakuen 寫道:
係呀!!P仔而家簡直係咁呀!!! 真係冇命呀~
[quote]
波子媽 寫道:
ruru:
我諗個個bb 係2-3歲都會有咁o既情況, 我聽d 幼師講, 2-3歲o既小朋友係好自我o架, 佢地係唔會亦唔識理會別人o既感受, 佢地真係隨意任性而為o架!!
[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!