Hi Hi, 大家中秋節快樂呀喂![]()
我地就冇乜節目呀, 聽日訓醒先諗, 唔知你地又點利用呢個假期呢?


呢隻Syphon filter又係玩咩架? 都係action+shooting?
果隻omega strain咪對上一集囉!係啊~act+shoot啊~:lol
咁隻蜘蛛俠呢? 唔似game咁喎! 套戲o係戲院睇左lu...
Yes!唔係game黎!
果套係blu-ray box set(美版$570,member有85折);日版好似仲多一隻添...:evil:
隻龍珠...睇落同上集冇乜分別喎?-(
其實集集都分別不大;多左人/招式/mode而已...:evil:
係啦, d表情圖案成日都出唔倒, 都轉左新版咁耐啦, 仲係唔完善既, 我上bk有時仲會斷線添呀(特別係呢個topic), 呢個問題到而家都仲未解決...未解決...
BK d屎症....
貢又未試過入呢個topic會斷線喎...
最多係hang / duplicate posts
Hi fd..追月..![]()
![]()
Here..![]()
![]()
http://img.photobucket.com/albums/v704/kising/111-1.jpg
[血月]??
<<
原文章由 嘿嘿 於 07-9-28 00:50 發表
Doulos有咩玩架? 實有錢賭架啦, win左幾多先? 夠唔夠出d80?![]()
嘩, 乜隻蜘蛛俠咁貴? 五舊幾![]()
![]()
呢排隻dvd-writer可能到期, 神神地, 個碟盤成日都出唔到黎, 好似入面有野卡住咁...用左一年左右之嘛...真係化學, 搞到我都冇心機咩......係時候要換, 有冇平靚正好介紹?
<<



!but, ....『苦』亦樂
原文章由 嘿嘿 於 07-9-29 04:17 發表
原來有全球最大海上流動圖書展, 唔怪得之冇開賭...![]()
![]()
我有PS3都唔諗BLU-RAY 蜘蛛俠3同屎硬4啦, 五舊幾咁貴...
隻Writer係Lite-on, 佢燒錄係冇問題, 不過成日禁唔到個碟盤出黎, 聽聲好似有野卡住左, ...

終於有幸玩到D70s,亦都試過D80....感覺良好!
睇黎出機日子都不遠矣.........................~$$$~

原文章由 嘿嘿 於 07-10-2 01:24 發表
感覺點樣? 合焦o個o下係咪好正呢?![]()
>>出機日子不遠...咁有冇開始做定功課呢, 諗住買kit? 建議唔好買KIT, 計番支18-135, 支KIT鏡都唔係平得幾多, 呢個價錢加好小就原廠副廠都有好多選擇,


<<

[/off-topic]
}
原文章由 嘿嘿 於 07-10-3 01:42 發表
18-70好鏡黎呀, 此鏡性價比極高, 全新都係$19xx, 我都曾經擁有, range實用, 又夠sharp, 係d色稍為淡dd,以價錢計已經係交足功課有突, 不過我o個支個變焦環好順架, 唔覺得佢實喎...下面呢張係用18-70影的, 你覺得如何? 夠唔夠sharp![]()
![]()



你就好啦, 有新game試玩, 我部燒碟機...:-( :-(

, 18-135我就未用過, 不過dchome d師兄評價幾乎一面倒係話18-70好d, 鏡身就肯定係18-70好d, 至於70打後o個d, "暫時冇"我認為唔太重要, 因為你極有可能好快入支55-200VR or 70-300VR
咁樣到時18-135個range就會有點重覆...小小意見...


....雖則呢樹係"親子"網;but, 比其他人見到就唔係貢好啦....快d拎去「打格仔」呀 
原文章由 嘿嘿 於 07-10-4 01:40 發表
係呀, 我用緊d80, 用左就快一年喇, 乜你唔知咩?-(
其實18-70都係kit lens, 係d70的kit鏡, 雖然話係kit鏡, 但係睇下個spec, 又afs, 又ed, 又if又盛...真係大件夾抵食, 18-135我就未用過, 不過dchome d師兄評價幾乎一面倒係話18-70好d, 鏡身就肯定係18-70好d, 至於70打後o個d, "暫時冇"我認為唔太重要, 因為你極有可能好快入支55-200VR or 70-300VR
咁樣到時18-135個range就會有點重覆...小小意見...
o個支50/1.8係定焦, 又係超抵玩, 全新都係七舊水左右, 因為平所以好多人視為必買鏡, 有支大光圈看o下門口都好正路既,又可以輕易做到淺景深效果, 不過因為係定焦, 要行前行後自己zoom(人肉zoom),通常都會有支變焦要黎做標準鏡...你決定買18-70或者18-135, 都建議你買埋支50/1.8, 反正都係幾舊水o者![]()
d80支援SDHC的, 不過我得幾張2GB, 除左去旅行, 平時夠哂用!
50/1.8我就冇, 有支50/1.4, 我好鍾意佢d色...
)
!


