興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8421


2721#
發表於 07-9-27 02:55 |只看該作者
Hi fd..追月..
Here..


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2722#
發表於 07-9-27 11:15 |只看該作者
嘿嘿,

Hi Hi, 大家中秋節快樂呀喂
我地就冇乜節目呀, 聽日訓醒先諗, 唔知你地又點利用呢個假期呢?

同阿仔上左果隻...焗到出汁既Doulos...睇book book...


呢隻Syphon filter又係玩咩架? 都係action+shooting?
果隻omega strain咪對上一集囉!係啊~act+shoot啊~:lol
咁隻蜘蛛俠呢? 唔似game咁喎! 套戲o係戲院睇左lu...
Yes!唔係game黎!
果套係blu-ray box set(美版$570,member有85折);日版好似仲多一隻添...:evil:
隻龍珠...睇落同上集冇乜分別喎?-(
其實集集都分別不大;多左人/招式/mode而已...:evil:
係啦, d表情圖案成日都出唔倒, 都轉左新版咁耐啦, 仲係唔完善既, 我上bk有時仲會斷線添呀(特別係呢個topic), 呢個問題到而家都仲未解決...未解決...
BK d屎症....
貢又未試過入呢個topic會斷線喎...
最多係hang / duplicate posts


Hi fd..追月..
Here..
http://img.photobucket.com/albums/v704/kising/111-1.jpg

呢個吸引d... [血月]??
>><<


男爵府

積分: 8421


2723#
發表於 07-9-28 00:50 |只看該作者
C.C.D

Doulos有咩玩架? 實有錢賭架啦, win左幾多先? 夠唔夠出d80?

嘩, 乜隻蜘蛛俠咁貴? 五舊幾

呢排隻dvd-writer可能到期, 神神地, 個碟盤成日都出唔到黎, 好似入面有野卡住咁...用左一年左右之嘛...真係化學, 搞到我都冇心機咩......係時候要換, 有冇平靚正好介紹?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2724#
發表於 07-9-28 09:52 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-9-28 00:50 發表
Doulos有咩玩架? 實有錢賭架啦, win左幾多先? 夠唔夠出d80?

嘩, 乜隻蜘蛛俠咁貴? 五舊幾

呢排隻dvd-writer可能到期, 神神地, 個碟盤成日都出唔到黎, 好似入面有野卡住咁...用左一年左右之嘛...真係化學, 搞到我都冇心機咩......係時候要換, 有冇平靚正好介紹?


Doulos無野玩架!「賭」?您唔使諗喇...
佢係一隻絕對健康正經但準備"退役"既遊輪黎....
全球最大型『海上流動書展』;想比阿仔見識下貢o者...
Details : >><<


其實隻朱朱俠{3集}...唔算貴架喇 (blu-ray disk丫嘛)
有PS3既話,擁有diehard4 + spiderman123....唔錯丫!
所以話......諗諗~

o下?無野啊?dvd-writer一年貨色?您用邊隻架?
家裡服役中既舊writer 都已經有好幾年,除左上次GOWII讀唔番D9碟之外;仲穩健操作啊~
新果部都只係燒左隻D9碟比GOWII之後就無駁到lu....
個人強烈推介Pionner啦!二百幾銀之嘛....玩起碼幾年以上!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2725#
發表於 07-9-28 14:11 |只看該作者
正!!






侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2726#
發表於 07-9-28 18:08 |只看該作者
哼!有隻貢既o幾野走出黎.....<咩>唔<咩>...睇您~
(都唔知玩乜....)
>><<








「國慶」快樂丫....


男爵府

積分: 8421


2727#
發表於 07-9-29 04:17 |只看該作者
C.C.D

原來有全球最大海上流動圖書展, 唔怪得之冇開賭...

我有PS3都唔諗BLU-RAY 蜘蛛俠3同屎硬4啦, 五舊幾咁貴...

隻Writer係Lite-on, 佢燒錄係冇問題, 不過成日禁唔到個碟盤出黎, 聽聲好似有野卡住左, 得閒拆開佢望o下先...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2728#
發表於 07-10-2 00:11 |只看該作者
呵呵呵~
話咁快就過左幾日假,你地...去左邊樹玩??
放假...仲辛苦過返工...!but, ....『苦』亦樂

原文章由 嘿嘿 於 07-9-29 04:17 發表
原來有全球最大海上流動圖書展, 唔怪得之冇開賭...

我有PS3都唔諗BLU-RAY 蜘蛛俠3同屎硬4啦, 五舊幾咁貴...

隻Writer係Lite-on, 佢燒錄係冇問題, 不過成日禁唔到個碟盤出黎, 聽聲好似有野卡住左, ...


有無得賭對禾黎講已經唔重要!本身亦都唔"好"~
E+已經淨係過新年先有雞會玩下"衛生麻雀";平時最多都只係投資「金多寶」而已....:mrgreen:

朱朱俠blu-ray3碟裝...其實唔算貴lu喎...+上diehard4...
hm...有PS3既話,要認真諗諗.....

lite-on以前都有用過佢d CD-RW(貪平)....後尾覺得唔耐用而且過左保養就易壞;都係一分$$$一分貨....

終於有幸玩到D70s,亦都試過D80....感覺良好!
睇黎出機日子都不遠矣.........................~$$$~


男爵府

積分: 8421


2729#
發表於 07-10-2 01:24 |只看該作者
C.C.D

我地一家人+埋幾個親戚入左迪士尼玩, D馬騮梗係不知幾咁HAPPY啦, 但係我地就冇乜野o岩玩, 又要照顧住班細路, 搞到連影相機會都唔多:-(, 玩完一日, 累到想屎, 辛苦過返工幾倍...
跟住sun都唔出街, 留o係屋企休息o下, 今日都冇乜去邊, 起身去波樓打番兩舖波, 跟住就帶d靚仔去左公園玩, 咁就過左幾日假...

終於有幸玩到D70s,亦都試過D80....感覺良好!
睇黎出機日子都不遠矣.........................~$$$~

感覺點樣? 合焦o個o下係咪好正呢?
>>出機日子不遠...咁有冇開始做定功課呢, 諗住買kit? 建議唔好買KIT, 計番支18-135, 支KIT鏡都唔係平得幾多, 呢個價錢加好小就原廠副廠都有好多選擇,


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2730#
發表於 07-10-2 10:01 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-10-2 01:24 發表
感覺點樣? 合焦o個o下係咪好正呢?
>>出機日子不遠...咁有冇開始做定功課呢, 諗住買kit? 建議唔好買KIT, 計番支18-135, 支KIT鏡都唔係平得幾多, 呢個價錢加好小就原廠副廠都有好多選擇,


hm...對於玩開D.C.仔;忽然要轉玩DSLR....好多野都需要時間適應 / 模熟....當中還大有學問,始終都係兩回事黎....

其實一路以黎都有留意d lens!個friend都有貢講,話支kit lens膠味重,唔o岩feel;建議買支18-70好d...(二手都只係千幾銀...)
點睇?


初初試D80,可能唔太慣個zoom...有d實,比多小小時間feel下先....:loveliness:
>><<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2731#
發表於 07-10-2 14:11 |只看該作者
[off-topic]
haha~投資小小可有回報大大...
今鋪....仲唔買晒細no....!!
D80+乜鏡物鏡+閃.....隨時拎走啦

[/off-topic]



[game短評]
終於有雞會正式玩Syphon Filter - Dark Mirror
CG...ok啦!操控...滿意丫!畫面...算係貢~
以任務形式過關,玩story mode難度有得揀easy/normal/hard...
武器/裝備種類都頗多(開頭都有幾多比你揀/拎)
{與MGS / Splinter Cell果D無得比(玩唔掂),完全唔同層次}
瞄准敵人既"準星"當然要用R3制啦...要適應果個"幅度"囉
1st episode都有幾個part...(auto save)~
有時間既話...可以煲煲:loveliness:


男爵府

積分: 8421


2732#
發表於 07-10-3 01:42 |只看該作者
C.C.D

18-70好鏡黎呀, 此鏡性價比極高, 全新都係$19xx, 我都曾經擁有, range實用, 又夠sharp, 係d色稍為淡dd, 以價錢計已經係交足功課有突, 不過我o個支個變焦環好順架, 唔覺得佢實喎...下面呢張係用18-70影的, 你覺得如何? 夠唔夠sharp



你就好啦, 有新game試玩, 我部燒碟機...:-( :-(


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2733#
發表於 07-10-3 11:51 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-10-3 01:42 發表
18-70好鏡黎呀, 此鏡性價比極高, 全新都係$19xx, 我都曾經擁有, range實用, 又夠sharp, 係d色稍為淡dd,以價錢計已經係交足功課有突, 不過我o個支個變焦環好順架, 唔覺得佢實喎...下面呢張係用18-70影的, 你覺得如何? 夠唔夠sharp


hm...言下之意,咁係咪唔好買果支kit呢??-(
直接買呢支18-70...??
你幅相好sharp啊~ good!
你...都係D80用家???-(
係咪可以support SDHC架?


你就好啦, 有新game試玩, 我部燒碟機...:-( :-(

換個DVD-RW一了百了啦!唔使煩.........去馬!!
gogogo~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2734#
發表於 07-10-3 15:04 |只看該作者
haha~ 飛甩掟爆TV...陰影未除??
+個domdom....安全d???
>><<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2735#
發表於 07-10-3 17:29 |只看該作者
嘿嘿,

禾費事過隔離問喇~
呢個...都好正喎~ D人話新手必buy item....
貢...入呢個定係18-70果支好呢???-(


你應該有用過下架.....呵??
(可能你已一早轉用14/ 35 ....)
pls advice comment, thx~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2736#
發表於 07-10-3 18:32 |只看該作者
巴打!!<咩>得.........GoGoGo~
>><<

收工!!


男爵府

積分: 8421


2737#
發表於 07-10-4 01:40 |只看該作者
C.C.D

係呀, 我用緊d80, 用左就快一年喇, 乜你唔知咩?-(
其實18-70都係kit lens, 係d70的kit鏡, 雖然話係kit鏡, 但係睇下個spec, 又afs, 又ed, 又if又盛...真係大件夾抵食, 18-135我就未用過, 不過dchome d師兄評價幾乎一面倒係話18-70好d, 鏡身就肯定係18-70好d, 至於70打後o個d, "暫時冇"我認為唔太重要, 因為你極有可能好快入支55-200VR or 70-300VR 咁樣到時18-135個range就會有點重覆...小小意見...

o個支50/1.8係定焦, 又係超抵玩, 全新都係七舊水左右, 因為平所以好多人視為必買鏡, 有支大光圈看o下門口都好正路既, 又可以輕易做到淺景深效果, 不過因為係定焦, 要行前行後自己zoom(人肉zoom), 通常都會有支變焦要黎做標準鏡...你決定買18-70或者18-135, 都建議你買埋支50/1.8, 反正都係幾舊水o者

d80支援SDHC的, 不過我得幾張2GB, 除左去旅行, 平時夠哂用!

50/1.8我就冇, 有支50/1.4, 我好鍾意佢d色...




[ 本文章最後由 嘿嘿 於 07-10-4 02:23 編輯 ]


男爵府

積分: 8421


2738#
發表於 07-10-4 02:04 |只看該作者
終於等到呢隻, 好野
709MB...可能好快添..hope...:lol

部野唔係燒唔倒, 一切正常, 係有時出唔到碟盤...唉!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2739#
發表於 07-10-4 10:11 |只看該作者
麼零....

嘩!!露JJ啊....雖則呢樹係"親子"網;but, 比其他人見到就唔係貢好啦....快d拎去「打格仔」呀

原文章由 嘿嘿 於 07-10-4 01:40 發表
係呀, 我用緊d80, 用左就快一年喇, 乜你唔知咩?-(
其實18-70都係kit lens, 係d70的kit鏡, 雖然話係kit鏡, 但係睇下個spec, 又afs, 又ed, 又if又盛...真係大件夾抵食, 18-135我就未用過, 不過dchome d師兄評價幾乎一面倒係話18-70好d, 鏡身就肯定係18-70好d, 至於70打後o個d, "暫時冇"我認為唔太重要, 因為你極有可能好快入支55-200VR or 70-300VR 咁樣到時18-135個range就會有點重覆...小小意見...

o個支50/1.8係定焦, 又係超抵玩, 全新都係七舊水左右, 因為平所以好多人視為必買鏡, 有支大光圈看o下門口都好正路既,又可以輕易做到淺景深效果, 不過因為係定焦, 要行前行後自己zoom(人肉zoom),通常都會有支變焦要黎做標準鏡...你決定買18-70或者18-135, 都建議你買埋支50/1.8, 反正都係幾舊水o者

d80支援SDHC的, 不過我得幾張2GB, 除左去旅行, 平時夠哂用!

50/1.8我就冇, 有支50/1.4, 我好鍾意佢d色...


喔噢...&..."兵告":loveliness:
原來您都係D80用家 (之前可能有提過,but, 唔記得 lu...)
我都知18-70係D70支kit,學你話齋,dc胸果邊個個都話呢支好過18-135嘛,所以先會考慮做首選...&...玩住先
你提到另外果兩支,暫時未考慮啊....$$$嘛

題外話:VR...係咪只有半按快門時果下先會有大約得兩秒時間倒比你決定/判斷影定唔影埋佢?問題係D80連拍得1秒3野,VR點work呢?唔好怪我"仲未係"新手問既傻瓜問題...:loveliness:

50 1.8 vs 50 1.4...差成個豪子喎...$$$嘛!
仲未係新手既禾...梗係預入7舊水玩住先啦
聽你貢講,你咪有好多lens?

hm...實扑SDHC咁就得喇!諗住入番張4Gb快速既...用落D80度!咁用黎影RAW都唔使就住就住嘛...
係呢?你平時係咪用raw影?有無試過Capture NX?
暫晚搵到1.2版 + 破解啊...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2740#
發表於 07-10-4 10:15 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-10-4 02:04 發表
終於等到呢隻, 好野
709MB...可能好快添..hope...:lol
部野唔係燒唔倒, 一切正常, 係有時出唔到碟盤...唉!


爆左出黎有成3.X Gb架!! (真佩服d人既壓縮能力)
今晚先有胸去燒落碟度,睇下有無雞會試玩...

你個情況....都係做定心理準備啦.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo