2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2004


2721#
發表於 12-1-13 18:39 |只看該作者
育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老師話我咁早申請, 會比其他人優先...個心定DD... 因為我地真係冇人會湊到BB, 如果到時真係冇人湊, honey可能要停工直到搵到人為止。


大宅

積分: 2350


2722#
發表於 12-1-13 23:30 |只看該作者

引用:育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老

原帖由 ada0607 於 12-01-13 發表
育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老師話我咁早申請, 會比其他人優先...個心定DD... 因為我 ...
依家咪放心晒囉~




大宅

積分: 2298


2723#
發表於 12-1-14 10:27 |只看該作者

引用:Quote:chocolatecat+發表於+12-1-12+14:48+

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
唔好食冇鱗魚至真~
哈哈唔該晒,有邊種魚冇鱗鰻魚我知




大宅

積分: 2298


2724#
發表於 12-1-14 10:28 |只看該作者

引用:Quote:chocolatecat+發表於+12-1-12+14:51+

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
個個都話唔好去荷花,佢D野貴過出面喎.....
CHICCO要去專門店
Combi好唔好用?我見好多人買





大宅

積分: 2298


2725#
發表於 12-1-14 10:31 |只看該作者

引用:Quote:chocolatecat+發表於+12-1-12+14:53+

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
普通US咋,翹康冇得次次4D/3D
不過對我黎講都夠家啦~~
我都係普通US咋,平好多嘛我都夠。你幾時再去見孖b?真係好羨慕你




大宅

積分: 2298


2726#
發表於 12-1-14 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolatecat+於+12-01-12+發

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
係唔好食無鱗魚呀
唔知魚蛋粉食唔食得呢?




大宅

積分: 2298


2727#
發表於 12-1-14 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolatecat+於+12-01-12+發

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
係咪匯豐有九折呀?
好似有,冇留意做到幾時,你諗住幾時買?買邊款呀?我重諗緊




大宅

積分: 2298


2728#
發表於 12-1-14 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolatecat+於+12-01-12+發

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
我讀左差唔多六年囉,我讀中藥架,初初醫藥讀既野一樣,後尾都分開,呢科醫同藥都要讀,我主要係研究中藥, ...
嘩,你好叻。你米做中醫工作




大宅

積分: 2298


2729#
發表於 12-1-14 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolatecat+於+12-01-12+發

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
係呀,話今年會好煉,其實又唔係真係好凍姐,有幾多日係低過十度?
我都係咁話暫時唔係太凍姐,新年就唔知




大宅

積分: 2298


2730#
發表於 12-1-14 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-01-12+發

原帖由 bb_dragon 於 12-01-12 發表
咁我唔知呀。翹康做結構要成$2000一個b,孖媽我俾唔起,book左婦健$1300一個b,化算好多



...
原來計數量3個米乘3




大宅

積分: 2298


2731#
發表於 12-1-14 10:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-12 發表
佢下個月加左價喇,我就係下個月做,加到$2700,我覺得加得太多,不過老公想冼醫生一條龍服務,所以都唔轉l ...
用得好我都唔轉




大宅

積分: 2298


2732#
發表於 12-1-14 10:40 |只看該作者

引用:育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老

原帖由 ada0607 於 12-01-13 發表
育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老師話我咁早申請, 會比其他人優先...個心定DD... 因為我 ...
要咁快呀?你好有計劃幾多個月比bb去育嬰園?




大宅

積分: 2298


2733#
發表於 12-1-14 10:41 |只看該作者

引用:育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老

原帖由 ada0607 於 12-01-13 發表
育嬰園岩岩打黎話收到我個APPLICATION...老師話我咁早申請, 會比其他人優先...個心定DD... 因為我 ...
宜家搵定工人先




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2734#
發表於 12-1-14 10:44 |只看該作者

回覆:大家換晒孕婦褲同孕婦內衣未?

今日我去同小b見面喇好緊張牙




大宅

積分: 2298


2735#
發表於 12-1-14 10:48 |只看該作者

引用:你地而家轉左幾次bra+size? +

原帖由 sellsellc 於 12-01-13 發表
你地而家轉左幾次bra size?
我剛換bra size已經第3次了,數量唔夠著關係,琴日攞返d bra去藍田珊珊換。我重有乳汁出,我問珊珊正常嗎?佢就話正常,又話我乳缐發展得好。你有冇乳汁出呀?




大宅

積分: 2298


2736#
發表於 12-1-14 10:49 |只看該作者

引用:今日我去同小b見面喇好緊張牙 +

原帖由 sellsellc 於 12-01-14 發表
今日我去同小b見面喇好緊張牙
每次見我都會好緊張出面小小雨,帶傘




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2737#
發表於 12-1-14 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-13+發表

原帖由 chocolatecat 於 12-01-14 發表
我剛換bra size已經第3次了,數量唔夠著關係,琴日攞返d bra去藍田珊珊換。我重有乳汁出,我問珊珊正常嗎? ...
出左成個月了,谷得好犀利




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2738#
發表於 12-1-14 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-14+發表

原帖由 chocolatecat 於 12-01-14 發表
每次見我都會好緊張出面小小雨,帶傘
我下午先去,等老公返來接我




大宅

積分: 2350


2739#
發表於 12-1-14 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 chocolatecat 於 12-01-14 發表
哈哈唔該晒,有邊種魚冇鱗鰻魚我知
應該仲有鱔,牙帶,九肚魚都係?




大宅

積分: 2350


2740#
發表於 12-1-14 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-12+發表

原帖由 chocolatecat 於 12-01-14 發表
Combi好唔好用?我見好多人買
好多人都鍾意Combi夠輕身,媽媽一個人都搞得掂。相反都覺得佢唔夠穩陣,易反車。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo