跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


2721#
發表於 05-12-14 13:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

人人,
入去下面個web site睇下baby bubbies個playgroup, 響天后, 我有興趣!

playgroup


珍珠宮

積分: 33190


2722#
發表於 05-12-14 13:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

:-( :-( :-( :-(
CarMan 寫道:
睇到呢到, 宜家攪緊去聽首歌

click->歌曲分享─給最愛女兒的說話


大宅

積分: 2485


2723#
發表於 05-12-14 13:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen,
你响反x城買唔買到電泵呀?


侯爵府

積分: 21537


2724#
發表於 05-12-14 13:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

hobeeba,
反x城個cs姐姐無覆我, 我估佢哋都係無貨啦.


珍珠宮

積分: 33190


2725#
發表於 05-12-14 13:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

ok! when去試堂
karen&angus 寫道:
人人,
入去下面個web site睇下baby bubbies個playgroup, 響天后, 我有興趣!

playgroup


侯爵府

積分: 21537


2726#
發表於 05-12-14 13:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

要打去問問, 好似有星期六同日[quote]
CarMan 寫道:
ok! when去試堂 [quote]


珍珠宮

積分: 33190


2727#
發表於 05-12-14 13:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen,

姐夫幫我去左灣仔間賣體育既野都搵,
佢個度無website, 無貨, 不過有catalog你可以睇下係咪你想要個隻, 要就可以叫佢訂,
姐夫話有隻係5百幾, 有隻係成千蚊,
同埋記住要講價.


侯爵府

積分: 21537


2728#
發表於 05-12-14 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

啱啱睇yahoo news見到依句
[size=large]示威者保鮮紙眼罩衝盾牌陣


珍珠宮

積分: 33190


2729#
發表於 05-12-14 13:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

係呀, 帶晒眼罩同埋手巾仔
karen&angus 寫道:
啱啱睇yahoo news見到依句
[size=large]示威者保鮮紙眼罩衝盾牌陣


大宅

積分: 2485


2730#
發表於 05-12-14 13:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen,
我擒日掃勻成個九龍城,
得番一間叫萬豐o既家品店有貨,
不過要成$360,另一隻大d要$499.
搵唔到$90嗰d細泵.
karen&angus 寫道:
hobeeba,
反x城個cs姐姐無覆我, 我估佢哋都係無貨啦.


侯爵府

積分: 21537


2731#
發表於 05-12-14 13:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

人人,
唔該晒你同你姐夫, 不過, out晒我budget啦!
CarMan 寫道:
karen,

姐夫幫我去左灣仔間賣體育既野都搵,
佢個度無website, 無貨, 不過有catalog你可以睇下係咪你想要個隻, 要就可以叫佢訂,
姐夫話有隻係5百幾, 有隻係成千蚊,
同埋記住要講價.


侯爵府

積分: 21537


2732#
發表於 05-12-14 13:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

hobeeba,
唔該晒! 真係貴咗少少,
我會再諗辦法睇下仲有邊到有得賣![quote]


琥珀宮

積分: 165356


2733#
發表於 05-12-14 13:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

吃飽飽要努力


大宅

積分: 2485


2734#
發表於 05-12-14 14:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen.
唔使咁傍偟喎, 我讓我嗰隻俾你啦,
橫掂冬天都唔會玩泳池, 短期用唔著.
個電泵基本上冇正式用過,只係試泵同放氣.
如果用嚟泵你個滑梯,應該20分鐘內搞掂.
跟番入貨價$90,啱唔啱?
karen&angus 寫道:
hobeeba,
唔該晒! 真係貴咗少少,
我會再諗辦法睇下仲有邊到有得賣![quote]


子爵府

積分: 12090


2735#
發表於 05-12-14 14:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen,
你仲搵緊電泵呀??? 其實養魚既d 氣泵夠唔夠力呢?


大宅

積分: 2485


2736#
發表於 05-12-14 14:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

啤佬,
唔得o架, 我試過用畫噴晝d大電泵,
同埋駁車電嗰d, 都唔掂.
泵成粒鐘都冇六分一滿.
LongYin 寫道:
karen,
你仲搵緊電泵呀??? 其實養魚既d 氣泵夠唔夠力呢?


侯爵府

積分: 20995


2737#
發表於 05-12-14 14:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

hi hi all, I'm back
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24274


2738#
發表於 05-12-14 14:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

wow!!
好正!!
一bop低就去左
要同事叫我先起身
呢一覺,好正!!!
HoBeeBa 寫道:
草草,唔驚喎,
深夜我通常响樹.

[quote]
CarMan 寫道:
我夜晚小左好多上黎,
睇怕都係見你唔到[quote]
kyleung 寫道:
如果我仲有精神
深夜見啦!!! :-( :-( :-( :-(
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 12090


2739#
發表於 05-12-14 14:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

明白....
HoBeeBa 寫道:
啤佬,
唔得o架, 我試過用畫噴晝d大電泵,
同埋駁車電嗰d, 都唔掂.
泵成粒鐘都冇六分一滿.
[quote]
LongYin 寫道:
karen,
你仲搵緊電泵呀??? 其實養魚既d 氣泵夠唔夠力呢?
[/quote]


大宅

積分: 2485


2740#
發表於 05-12-14 14:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

sbb,
同老婆夾埋時間一齊彈上嚟.

戇居SBB 寫道:
hi hi all, I'm back

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo