烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 37201


2721#
發表於 12-5-16 23:51 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+23:45+我之

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
要用到 9 gm
amy話三倍
麵團打好放鮮yeast
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 37201


2722#
發表於 12-5-16 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表我覺

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
IC,我琴日預約個3重乳品,我鍾意用軟吐司,不過又想睇個團,我揀左吐司mode,打左圑,ok就關機,再開預約 ...
我琴晚都係咁約個白包可以
不過我用乾yeast




子爵府

積分: 10570


2723#
發表於 12-5-16 23:52 |只看該作者

引用:Quote:glorialeebaby+發表於+12-5-16+23:38

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
點樣整先會第二日食唔會變硬呢?
我之前整兩次都係即日食哂,未試過膈夜,明天試咗先知硬唔硬,我用預伴粉整




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2724#
發表於 12-5-16 23:53 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 23:49
IC,我琴日預約個3重乳品,我鍾意用軟吐司,不過又想睇個團,我揀左吐司mode,打左圑,ok就關機,再開預約 ...
如果想打麵糰先,可以唔使揀吐司mode打麵糰,直接用烏冬mode 打15分鐘咪得囉


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2725#
發表於 12-5-16 23:53 |只看該作者

引用:紫薯土司+ +

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
紫薯土司
好靚呀,D粒粒係咩黎?




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


2726#
發表於 12-5-16 23:54 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+23:49+IC

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
如果想打麵糰先,可以唔使揀吐司mode打麵糰,直接用烏冬mode 打15分鐘咪得囉
...
係呀,我用mode26打咗先




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2727#
發表於 12-5-16 23:55 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-5-16 23:52
我之前整兩次都係即日食哂,未試過膈夜,明天試咗先知硬唔硬,我用預伴粉整



...
即日食一定唔會硬,我試過第2日食,變硬o左!
我未用過預伴粉,預伴粉可能有D成份唔會變硬都未定 。


男爵府

積分: 6644


2728#
發表於 12-5-16 23:56 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-16 23:36
cuoca我用左楓糖味,真係好香好軟熟,我用埋白神bb+110克水,濕到無朋友,加左50克粉先得



...
i only have one pack of cuoca 粉! ng 敢輕舉妄動!ng敢用白神 or apple bb.
係咪就gum用軟吐司mode落 instant or fresh yeast 穩陣d ?
gum 你add 咩粉?普通高粉? would it 溝淡個味?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2729#
發表於 12-5-16 23:56 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 23:51
amy話三倍
麵團打好放鮮yeast
各師各法,我比tammy話完,我唔敢呀


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2730#
發表於 12-5-16 23:57 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+23:37+我做

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
用預約軟吐司MODE,係打麵糰先?因我好少用預約,所以唔清楚
軟吐司唔會打先架,我約5:50出爐,1:00左右就打團,之前係醒麵架!
吐司就打團先!




[/url]


男爵府

積分: 6644


2731#
發表於 12-5-16 23:58 |只看該作者
la

night night!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2732#
發表於 12-5-17 00:01 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 23:57
軟吐司唔會打先架,我約5:50出爐,1:00左右就打團,之前係醒麵架!
吐司就打團先!



...
而家知道 thank you,因為我甚少用預約


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2733#
發表於 12-5-17 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
我琴晚都係咁約個白包可以
不過我用乾yeast
我都係乾,未買鮮
myphoto.jpg



點評

crystal_elza    發表於 12-5-17 14:02
Ruby1219    發表於 12-5-17 09:30
feiyi  **  發表於 12-5-17 08:43
88328mama    發表於 12-5-17 07:04

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2734#
發表於 12-5-17 00:07 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+23:49+IC

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
如果想打麵糰先,可以唔使揀吐司mode打麵糰,直接用烏冬mode 打15分鐘咪得囉
...
因為我諗唔G烏東打法同吐司打法會唔會唔同,咁吐司打法應該冇問題,所以揀左吐司打
原來諗多左




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2735#
發表於 12-5-17 00:08 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+23:57+軟

原帖由 tp168 於 12-05-17 發表
而家知道 thank you,因為我甚少用預約
我之前成日用,近排少左用!




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


2736#
發表於 12-5-17 00:14 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+23:51+amy

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
各師各法,我比tammy話完,我唔敢呀
我冰過啲鮮yeast




珍珠宮

積分: 37201


2737#
發表於 12-5-17 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-17 發表
我都係乾,未買鮮
囝囝




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2738#
發表於 12-5-17 00:15 |只看該作者

引用:白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好

原帖由 emryhk 於 12-05-16 發表
白神bb麥包,軟吐司mode,16.5cm我d白神好活躍,軟吐司已經夠曬,發得好靚




...





子爵府

積分: 13105


2739#
發表於 12-5-17 00:16 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-17 00:04
我都係乾,未買鮮

又見到靚仔再加個靚包! 恨 C 我啦!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2740#
發表於 12-5-17 00:16 |只看該作者

引用:Cuoca+牛奶味預拌粉吐司,光頭矮仔!+ +

原帖由 teresafan 於 12-05-16 發表
Cuoca 牛奶味預拌粉吐司,光頭矮仔!





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo