烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 15926


2721#
發表於 12-8-15 15:19 |只看該作者
梅媽媽 發表於 12-8-15 10:15

梅媽...

快去實惠睇下隻98皮手套.

買隻返來.

一隻新...一隻舊對照一下..哈..


點評

梅媽媽  我已經有隻吉豬島啦, 晒錢  發表於 12-8-16 15:19


伯爵府

積分: 15926


2722#
發表於 12-8-15 15:21 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-15 15:19
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.

轉新公司..

遣散完再請返.


有舊錢在手先.好喎..

點評

辣椒仔coco  希望可以拿到最多果隻.   發表於 12-8-15 17:28


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2723#
發表於 12-8-15 16:45 |只看該作者
是因 發表於 12-8-15 01:36
真係好正呀
咁係咪用左24粒麥提莎呀?
係呀, 用咗24粒麥提沙


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2724#
發表於 12-8-15 16:46 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-15 16:46 編輯
GG9190 發表於 12-8-15 10:03
NoelB,安琪鮮酵母係邊處買架
我之前喺橙買, 我見2記都有架, 不過都大大舊, 500g


Thanks NoelB


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2725#
發表於 12-8-15 16:48 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-15 15:19
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.
咁都好吖, 可以攞返筆錢先

點評

辣椒仔coco  希望可以拿多的  發表於 12-8-15 17:29


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2726#
發表於 12-8-15 16:49 |只看該作者
今日冇整包, 整咗呢個


點評

hinhin_ma    發表於 12-8-15 18:17


伯爵府

積分: 15926


2727#
發表於 12-8-15 17:21 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-15 16:46
我之前喺橙買, 我見2記都有架, 不過都大大舊, 500g

快d 用左佢啦..好似儲存期唔長..



伯爵府

積分: 15926


2728#
發表於 12-8-15 17:23 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-15 16:49
今日冇整包, 整咗呢個

油肉乾定脂肉乾?


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2729#
發表於 12-8-15 17:24 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-15 17:24 編輯
柒子 發表於 12-8-15 17:23
油肉乾定脂肉乾?

脂肉乾呀


男爵府

積分: 8956


2730#
發表於 12-8-15 17:29 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-15 16:49
今日冇整包, 整咗呢個

好正啊.


大宅

積分: 2325


2731#
發表於 12-8-15 17:44 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-15 15:19
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.

咁咪幾好,拿足賠償先。之後再計劃需不需要搵工吧。


大宅

積分: 2325


2732#
發表於 12-8-15 17:45 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-15 17:24
脂肉乾呀

GG, 請問怎樣做呢?


男爵府

積分: 8605


2733#
發表於 12-8-15 17:52 |只看該作者

引用:Quote:GG9190+發表於+12-8-15+16:46+我之前

原帖由 柒子 於 12-08-15 發表
快d 用左佢啦..好似儲存期唔長..
我同朋友仔些牙咗半,8/19到期,見面書有包友話保存得了,可以keep住用,只要無變味就ok,佢那個6月尾到期都仲用緊
我而家放喺雪櫃普通格的保鮮格內,沒有冰箱咁凍,但就凍過普通格,ok呀。




男爵府

積分: 8605


2734#
發表於 12-8-15 17:54 |只看該作者

引用:今日冇整包,+整咗呢個

原帖由 GG9190 於 12-08-15 發表
今日冇整包, 整咗呢個
終於肯開光波波出嚟喎正呀




男爵府

積分: 8605


2735#
發表於 12-8-15 17:56 |只看該作者

引用:公司終於話不做了,+做到今個月尾,+但hk+的

原帖由 辣椒仔coco 於 12-08-15 發表
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.
難怪呢排唔多見你上來啦。恭喜恭喜,公司有決定,總好過自己做決定,痛快




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2736#
發表於 12-8-15 18:12 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-15 13:29
我之前喺橙買, 我見2記都有架, 不過都大大舊, 500g


好短時限...用唔用得曬??
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2737#
發表於 12-8-15 18:16 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-15 15:19
公司終於話不做了, 做到今個月尾,

但hk 的經理照做返, 請返我地.
大6 係年資x 1個月人工.....REALLY?? 重好過HK? 有無上下限??


WA!!好似好急禁。。。。
收左補償先...再講點請返...公司背景都唔同左啦。。。
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2738#
發表於 12-8-15 20:41 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-8-15 17:45
GG, 請問怎樣做呢?
呢度啊http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5468253&extra=page%3D1

點評

Chumeiying  GG條link過唔倒去?  發表於 12-8-15 20:57


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2739#
發表於 12-8-15 20:43 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-15 17:54
終於肯開光波波出嚟喎正呀
嘻嘻, 都係未開光啊
用焗爐焗的


男爵府

積分: 8605


2740#
發表於 12-8-15 21:47 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-8-15+13:29+我之前

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-15 發表
好短時限...用唔用得曬??
我買那天剛好係之前一日有貨送到,而我買那鮮酵母上的包裝紙寫係大約3星期後。所以我估期限可能係一個月,我買那天分了在半給朋友,我諗佢一直唔變我就都會照用住先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo