想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2721#
發表於 12-9-22 10:39 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-22 10:35
發夢呀傻瓜
但係我咩印象都無, 平時我發夢係記得架

點評

doristws  過咗去啦...唔使再諗啦...同亞B聽下歌仲好啦  發表於 12-9-22 10:43


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2722#
發表於 12-9-22 10:44 |只看該作者
班長:妳今日好D未呀...如果出街記得帶多件衫..唔好再冷親呀

點評

Purybaby  剩番咳同多痰囉, 無辦法, 鼻水倒流就係咁  發表於 12-9-22 10:51


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2723#
發表於 12-9-22 10:48 |只看該作者
嘩...啱啱磅重...好開心呀...重番好多啦...仲差兩磅就返番去未陀B前既重量啦...唔驚再俾醫生話啦

點評

雨嫣  亞B俾你食返嘢, 你好快達標啦  發表於 12-9-22 10:55
Purybaby    發表於 12-9-22 10:51


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2724#
發表於 12-9-22 10:49 |只看該作者
班長...妳訂D衭到咗未呀...我唔敢訂衭呀...因為我怕著唔落呢...我個坐圍仲大過佢寫出嚟個SIZE


伯爵府

積分: 15109


2725#
發表於 12-9-22 10:49 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-22 10:37
好同意,避來避去唔食,第時BB對什麼什麼敏感又可能會怪自己當初咁聽話咩都唔食,其實照正常食,唔食真正有 ...

係呀, 我就係聽同事講佢朋友一直俾有機野佢個B食, 但到歲幾開始帶佢出街, 一食出面野就病嘞, 咁既抵抗力點番學呢, 唔通成世都飲屋企既水帶屋企既飯俾佢咩, 另外一個同事俾佢個仔用開一隻特別既沖涼液, 買果陣係話對BB皮膚好啦, 點知有次個工人見用晒臨時轉用其他, 個仔即刻全身一撻撻紅色, 因為皮膚敏感, 所以有時轉係俾BB用既野我地都要小心D, 因為無可能用一世架嘛


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2726#
發表於 12-9-22 10:50 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 10:48
嘩...啱啱磅重...好開心呀...重番好多啦...仲差兩磅就返番去未陀B前既重量啦...唔驚再俾醫生話啦 ...
好少人上磅見自己重左會好開心, 但你係例外果一個

點評

doristws    發表於 12-9-22 10:55


伯爵府

積分: 15109


2727#
發表於 12-9-22 10:52 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 10:49
班長...妳訂D衭到咗未呀...我唔敢訂衭呀...因為我怕著唔落呢...我個坐圍仲大過佢寫出嚟個SIZE ...

你將個SIZE同佢講, 佢會話你知買咩SIZE啱架, 唔洗擔心喎, 我見佢有D款有好多碼, 我尋日無番工唔知有無送黎呀


伯爵府

積分: 15109


2728#
發表於 12-9-22 10:53 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-22 10:50
好少人上磅見自己重左會好開心, 但你係例外果一個

佢驚唔啱標準會俾醫生捉去吊鹽水嘛


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2729#
發表於 12-9-22 10:58 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-22 10:53
佢驚唔啱標準會俾醫生捉去吊鹽水嘛

我諗宜家唔會俾醫生捉出吊鹽水啦..重番都成9磅啦...其實開始食得密咗好多...兩至三個鐘就要食嘢...宜家好多時六點食咗晚餐...九點又會想食嘢架嘔既次數已經不知不覺減到一至兩星期一次...希望會消失埋啦


伯爵府

積分: 15109


2730#
發表於 12-9-22 11:03 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 10:58
我諗宜家唔會俾醫生捉出吊鹽水啦..重番都成9磅啦...其實開始食得密咗好多...兩至三個鐘就要食嘢...宜家好 ...

好事黎既, 阿B開始識食嘞


大宅

積分: 2040


2731#
發表於 12-9-22 11:07 |只看該作者

引用:今朝好驚嚇,+明明醒醒地,+仲feel到亞B郁緊,

原帖由 雨嫣 於 12-09-22 發表
今朝好驚嚇, 明明醒醒地, 仲feel到亞B郁緊, 之後好快瞓返著, 突然耳邊聽到一聲狗吠聲, 我直頭嚇醒左, 但我 ...
你係咪睇完尋晚既巴不得媽媽有幻覺呀?

點評

雨嫣  可能係  發表於 12-9-22 11:27


大宅

積分: 2040


2732#
發表於 12-9-22 11:09 |只看該作者

引用:呢度係美國手推車測試既report+,+大家可以

原帖由 pprlala 於 12-09-22 發表
呢度係美國手推車測試既report , 大家可以參考下
不過好多香港有既款呢度都無得賣, 所以唔係架架 ...
thx ar,不過我考慮緊aprica/p3唔知有無aprica既報告呢?


大宅

積分: 2893


2733#
發表於 12-9-22 11:22 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-9-22+01:22+激

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
唔可以次次都就佢囉, 好人好者都唔鍾意啦, 何況你依家有左, 佢有無諗過你依家情況架, 咁好自私囉, 要同佢 ...
我明白係人都想返早早收工,但假已經有得我地自己揀放邊日,揀完又要調仲要影響人,我覺得好自私囉,仲要我知佢係想調假去玩,你要玩應該揀自己放假果日去,而唔係影響人就自己囉


大宅

積分: 2776


2734#
發表於 12-9-22 11:24 |只看該作者

Quote:doristws+發表於+12-9-22+10:23+其實

原帖由 雨嫣 於 12-09-22 發表
我只係靠自己架咋, 所以咪聽多D講座知多D食物資料囉, 如果指意我奶奶就大鑊喇, 講起都有少少嬲, 明知我陀緊 ...
點解好似係你教返佢轉頭咁既,但話時話,你最後落左咩?



點評

雨嫣  咩都無落, 我食慣左架喇  發表於 12-9-22 11:27


大宅

積分: 1692


2735#
發表於 12-9-22 11:25 |只看該作者
班長你今日好D未?


大宅

積分: 4195


2736#
發表於 12-9-22 11:27 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-21+19:38+

原帖由 Pinkbi 於 12-09-21 發表
嘩,結婚嗰日多謝父母好正常呀。佢有冇去過飲架?
唉!係咁ga la.... 我結婚果日發左啲意外呀! 我99第二日同我c6 同我c6個好朋友講,簽完寫就知行衰運啦!(因為我係露天行禮,我c6中雀屎)
我c6個朋友聽到都知佢話緊我呀!
其實我好嬲,但是可以點呀?我仲記到今日呀!唉!




大宅

積分: 1692


2737#
發表於 12-9-22 11:28 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

你輕左好多磅?但上次9WEEKS睇醫生都比生前輕左4磅,不過我覺得我依家應該重番好多


大宅

積分: 4195


2738#
發表於 12-9-22 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-21+發

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
咁難得!?
係呀!




伯爵府

積分: 15109


2739#
發表於 12-9-22 11:31 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-9-22 11:25
班長你今日好D未?

剩番長命咳同痰囉, 最煩果兩樣

點評

doristws  聽日好番架啦...繼續休息下啦  發表於 12-9-22 11:48


大宅

積分: 4195


2740#
發表於 12-9-22 11:31 |只看該作者

引用:我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我琴日終於都揀到一個工人姐姐啦!搞咗咁耐,原來真係好難揀!我揀佢,佢又唔揀我,因為孖b, 姐姐怕怕!
哎 ...
我仲未開始揾呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo