想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50600


2721#
發表於 12-9-27 12:04 |只看該作者

引用:Morning... 我未有時間追post

原帖由 ckydorothy 於 12-09-27 發表
Morning... 我未有時間追post
慢慢追快d




水晶宮

積分: 50600


2722#
發表於 12-9-27 12:04 |只看該作者

引用:我終於完成第一對BB鞋喇

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
我終於完成第一對BB鞋喇





水晶宮

積分: 50600


2723#
發表於 12-9-27 12:04 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-27 11:05 貼貼貼

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
貼貼貼
thx dd




水晶宮

積分: 50600


2724#
發表於 12-9-27 12:05 |只看該作者

引用:Quote:kamkam528 發表於 12-9-27 11:09 希

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
你睇下我,又肥底又子宮瘤都BINGO。
放鬆D真係得㗎!!!!






水晶宮

積分: 50600


2725#
發表於 12-9-27 12:06 |只看該作者

引用:Quote:shutupmate415 發表於 12-9-27 11:39

原帖由 kamkam528 於 12-09-27 發表
盡量啦
我都肥dodo同應該卵巢有d退化
肥應該唔关事ma




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2726#
發表於 12-9-27 12:06 |只看該作者
derrian 發表於 12-9-27 11:44
勾多d, bb由細到大都有得著
我都係咁諗, 我要BB著溫暖牌~!!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2727#
發表於 12-9-27 12:07 |只看該作者
RWBABY 發表於 12-9-27 12:06
肥應該唔关事ma
哈..我見韓sim寫肥底,我咪寫我都肥dodo lor


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2728#
發表於 12-9-27 12:10 |只看該作者
又夠鐘去眠喇~ 晏啲再傾啦


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2729#
發表於 12-9-27 12:12 |只看該作者
RWBABY 發表於 12-9-27 12:06
肥應該唔关事ma

關㗎,我以前睇婦科佢幫我CHECK完子宮瘤就話,想生就要減下肥先會已啲有呀。。。

我無瘦過,咁係咪可以拆佢招牌??
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 5027


2730#
發表於 12-9-27 12:13 |只看該作者

引用:Quote:derrian+發表於+12-9-27+11:44+勾多d

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
我都係咁諗, 我要BB著溫暖牌~!!
勾野好難呀!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2731#
發表於 12-9-27 12:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-27+發表各

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-27 發表
早呀~食自助餐咁正
係丫,今晚一定食餐飽


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2732#
發表於 12-9-27 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-27+發表各

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-27 發表
早晨藍藍
早晨,小c9


子爵府

積分: 10825


2733#
發表於 12-9-27 12:29 |只看該作者
derrian 發表於 12-9-27 11:47
pm左你啦~
dd. 收到啦
thanks~~


水晶宮

積分: 50600


2734#
發表於 12-9-27 12:40 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-27 12:06 肥應該

原帖由 kamkam528 於 12-09-27 發表
哈..我見韓sim寫肥底,我咪寫我都肥dodo lor





水晶宮

積分: 50600


2735#
發表於 12-9-27 12:41 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-27 12:06 肥應該

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
關㗎,我以前睇婦科佢幫我CHECK完子宮瘤就話,想生就要減下肥先會已啲有呀。。。

我無瘦過,咁係咪可以拆 ...
但好多肥c9再生第二胎ga wor




水晶宮

積分: 50600


2736#
發表於 12-9-27 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-27 發表

原帖由 阿藍2006 於 12-09-27 發表
係丫,今晚一定食餐飽





子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2737#
發表於 12-9-27 12:51 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+12-9-27+09:51+so

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
我明你講乜,我自己都有語病。哈哈。
要返工嘛。。。。未有信未同得公司講呀。。。
頂硬上囉! ...
係,我成日有語病,又唔識講野。我請左大假呀。3號先返。如果可以,你都抖抖先。如果真係唔得,唔好死頂,同公司講呀,touchwood你真係暈,佢地都知點做。保重呀


男爵府

積分: 5027


2738#
發表於 12-9-27 12:51 |只看該作者

搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

頭先之前睇開果個ec 打俾我問我做咩有左就唔睇醫生呀




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2739#
發表於 12-9-27 12:53 |只看該作者

引用:Quote:shutupmate415+發表於+12-9-27+09:59

原帖由 derrian 於 12-09-27 發表
今日條腰好直呀不過而家晚晚都去好多次vv, 11點訓, 8點幾身, 12點, 2點, 5點, 7點都醒mo ...
我都成日vv


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2740#
發表於 12-9-27 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-09-27+發表

原帖由 McSuet 於 12-09-27 發表
你都無乜啊c9?咁我都定d
我係呀,無嘔呀,唔會無胃口,仲超大食。今日個胸仲谷小左,不過條腰仲超痛。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo