想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4195


2721#
發表於 12-10-16 23:20 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+23:03+佢係

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
定係home office呢唔知, 佢有時做野嫁喎
係呀!佢都有時係屋企做呀




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2722#
發表於 12-10-16 23:22 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-16+22:45+

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我係九龍人黎嫁, 你地係唔係港島人?
我都係九龍人,不過唔知你近唔近,我住荔枝角


大宅

積分: 4804


2723#
發表於 12-10-16 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表如果

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
係ga.... 我頭頭一有左都有諗過no pay leave,但是admin個女人話要佢搞咁多野又唔俾,放病假又罵… 加上我都 ...
我唔知有無記錯,你都係ivf的




大宅

積分: 4804


2724#
發表於 12-10-16 23:26 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+23:04+好有

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
其實諗起呢d 衰野我就好開心嫁啦, 咁sick leave都唔好side呀麻
我每個月產檢都唔止請1日SL,所以無假再請了,再請就no pay





大宅

積分: 4804


2725#
發表於 12-10-16 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
初初已經講左係普通產檢,到做時醫生係好細心每part幫我check,都有轉4d,但姑娘最後就收我二千,我無問呀: ...
最緊要阿B正常&健康,比多D$ check仔細D都0k




大宅

積分: 4804


2726#
發表於 12-10-16 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表係啊

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
努力呀!唔好咁"si"氣。
多謝!我會架啦!




大宅

積分: 4195


2727#
發表於 12-10-16 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我唔知有無記錯,你都係ivf的
係呀。 IVF ar... 等左3 年




大宅

積分: 4239


2728#
發表於 12-10-16 23:29 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-16 22:53
係啊!我等左5年,做埋ivf至有亞B,由初期流啡,流足3個月,到4個半月,以為可以穩定D,但又整個宮縮來,亞 ...
你要加油同小心D, 盡量瞓床, 唔好操勞, 最好唔好郁咁多放隻手係個肚度比D 支持BB, 不過唔好打𡈕呀
你比多D能量BB 啦, 你就等我地比能量你


大宅

積分: 4195


2729#
發表於 12-10-16 23:32 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-10-16+23:06+初

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
講真, 問都係咁, 佢講左係2k 就2k 嫁, check 到check左啦, 而家睇親醫生我都拎定多d錢, 我真係唔知佢地點 ...
所以我煮拎定多啲錢去睇醫生




大宅

積分: 4804


2730#
發表於 12-10-16 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表我唔

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
係呀。 IVF ar... 等左3 年
Ivf媽媽真偉大




大宅

積分: 4195


2731#
發表於 12-10-16 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
Ivf媽媽真偉大
個個媽媽都偉大。唔好諗咁多有病假就放,無先再諗。煮到來就食。




大宅

積分: 4804


2732#
發表於 12-10-16 23:45 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+22:53+係啊

原帖由 pprlala 於 12-10-16 發表
你要加油同小心D, 盡量瞓床, 唔好操勞, 最好唔好郁咁多放隻手係個肚度比D 支持BB, 不過唔好打𡈕呀
...
多謝你地!我會努力架啦




男爵府

積分: 5259


2733#
發表於 12-10-16 23:46 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

我要瞓啦,早抖!




大宅

積分: 4804


2734#
發表於 12-10-16 23:55 |只看該作者

引用:我要瞓啦,早抖! +

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
我要瞓啦,早抖!
我都訓啦!早抖




伯爵府

積分: 15109


2735#
發表於 12-10-17 00:00 |只看該作者

引用:Hi~~大家好+ +

原帖由 minny125 於 12-10-16 發表
Hi~~大家好
hihi




伯爵府

積分: 15109


2736#
發表於 12-10-17 00:02 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

成晚一邊同朋友食飯一邊同工人姐姐傾嘢,要d時候追番你地成晚講既嘢先




伯爵府

積分: 15109


2737#
發表於 12-10-17 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表咁你

原帖由 jorlam 於 12-10-16 發表
唔好擔心,我們會無事仲會生個精靈可愛B最緊要多休息及少走動,保持心境開朗
前幾日我好擔心 ...
你c6咁叻知道我地班房正能量強勁




伯爵府

積分: 15109


2738#
發表於 12-10-17 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
係啊!我等左5年,做埋ivf至有亞B,由初期流啡,流足3個月,到4個半月,以為可以穩定D,但又整個宮縮來,亞 ...
俾多d信心自己同bb,放鬆心情,多d同bb傾計,會無事既,我地全班陪住你,就算無實質嘢做到,但相信我地精神上支持你既力量一定唔會弱,加油呀




伯爵府

積分: 15109


2739#
發表於 12-10-17 00:18 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-16+22:57+

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
你地真係好呀, 真係可以幾個大肚婆橫行港島區呀
我地一呼百應嘛




大宅

積分: 2776


2740#
發表於 12-10-17 00:45 |只看該作者

Quote:siujanjan+發表於+12-10-16+22:06+自

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我的早餐都係包, 有時去大家樂買麥皮, lunch 就買d healthy lunch box, dinner, 老公太忙, 一定係我攪, 好 ...
其實我一日三餐通常都係街食 。。。好小自己煮,尤其宜家好鍾意食肉醬意粉,咕嚕肉。。。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo